Kürtler 1880 lerde zulüm gördük diyorlar ama ozamanlarda Kürtler birsürü sivil türkü öldürdü sizcede zulüm gördük demeleri saçma?

Değilmi?
Güncellemeler
+1 yıl
Yanlış yazmışım 1880 değil 1980
Kürtler 1880 lerde zulüm gördük diyorlar ama ozamanlarda Kürtler birsürü sivil türkü öldürdü sizcede zulüm gördük demeleri saçma?
Cevapla