şu an zaten bir şey yok ki abi o dönemde yaşasalar şimdiker vallaha ülkeyi terkederlerdi Ertuğrul Dursun Önkuzu'nun aynı memleket ten aynı ilçeden hatta aynı okulları okumamazı benim için gurur verici bakalım kaderimiz de aynı olacak mı
şu an öyle vallaha ben hayatımda 1 defa gittim ama gerçek ten şu an ki ortamının iyi olduğunu söyleyemem ben gördüğüm ocakta bizim yaşımızda ki reis dedikleri vallaha fuhuşçu, kokayknci bunlar gibi
Komünist i bile gördüm vallaha cumhuriyet in kuruluş nü sorsan bilen çok az bana bı arkadaş demiş ti bunu da benim bı tanıdık var oranın internetini p*rno izlemek için kullanıyor dedi daha neler neler
Bende elbet bir gün yine gideceğim ama kendimi geliştireceğim güzel bir üniversite bölümü okuyacağım övünmüş olduğum tarihi mı ve dinimi daha iyi öğreneceğim kendimi her anlamda geliştireceğim oraya gittiğimde oranın it ocağı değil aslan ocağı yapacağım inşallah
Ben bunu yıllardır diyorum zaten adamlar o raya adam toplamak için gidiyor bunların ki dönem milliyetçi liği dediklerimi hepsi şu an kayboldu ama yenileri gekiyor yav ülkü ocağı da küpe takan bi adamı neden alırsın ız arkadaş
Ben desteklemiyor um saçma sapan şeyler söylüyor yok enkazın altından AKP lı çıkartılıyormuş ne la bu enkazın altındakine sen hangi partilisn diye mi soracak
Eskiden görev aldım bende saçma gelen tavırlar gördüm Artık yeni bir siyasi kurulması şart Furkan Yazıcıoğlu ya da Enver Paşa'nın torunu Burak Enver tarafından başka çare kalmadı
Ya o değil halkı galeyana getiriyor direk bence buda iyi değil ülke zaten kaynayan kazan ben kime benzetiyorum var ya Arapları bizi kışkırtan he aynı o bizide onlara kışkırtıyor birde bi paylaşımda gördüm
Ben kaç tane proje sundum bunu anlatalım dedim ekstra olarak dinleyen olmadı Sosyal medya ile sadece olmaz dedim Sokak sokak gezelim dedim dinleyen yok Bende dedim madem öyle içimden bende yokum dedim Bizim şehrimizde 20 genç parti de bayağı iş yaptık sesimiz fazla çıktı diye bizi susturdular bıraksalardı onlarca genç bizimle idi
Yok mülteciler nasıl gider sonra nazikeri koymuşlar o mülteciler e Naziler ın yaptığı gibi yap bakalım bi israi in yapıpta hiçbkim senin ceza vermediği gibi yapmazlar
Bak biz Suriye ye girip PKK ile mücadele ediyoruz hemen başlamışlardır yok Türkiye ordaki masum insanları öldürüyor ciğrafyanın anasını ağlatan sizsiniz zaten anasın
Tek çaren tehcir ile yollamak mülteci konusu doğruydu ama tek bu politika ile olmaz Dernek kuralım dedim hayır dediler bize Muhsin Yazıcıoğlu gibi adam lazım bu şart
İnşallah ben elimden gelenin fazlasını yapacağım belki biz iyi değil iz ama bundan sora ki nesile aktaralım ki daha güçlü olsunlar Osmanlı 20 bin kişiyken büyüyüp 3 kıtaya hükmetti
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Biliyorum eski bir MHP'li olarak 27 yaşındayım
Ben şu an ki nesilin biz yani onların tırnağı dahi olamayız
Yiğitler gitti geride zayıflar kaldı
Çok özledim onları
Fırat gitti
Muhsin başkan
Sinan Ateş gitti
Biz kaldık geriye bizide MHP'den kopardı lar
şu an zaten bir şey yok ki abi o dönemde yaşasalar şimdiker vallaha ülkeyi terkederlerdi Ertuğrul Dursun Önkuzu'nun aynı memleket ten aynı ilçeden hatta aynı okulları okumamazı benim için gurur verici bakalım kaderimiz de aynı olacak mı
Aynı olsun inşallah yaradan şehadet nasip etsin
Nerde bı Atatürk ü sevmeyen var MHP'de alkol masası müdavimi var MHP'de nerde mafyatik tip var MHP'li
şu an öyle vallaha ben hayatımda 1 defa gittim ama gerçek ten şu an ki ortamının iyi olduğunu söyleyemem ben gördüğüm ocakta bizim yaşımızda ki reis dedikleri vallaha fuhuşçu, kokayknci bunlar gibi
Komünist i bile gördüm vallaha cumhuriyet in kuruluş nü sorsan bilen çok az bana bı arkadaş demiş ti bunu da benim bı tanıdık var oranın internetini p*rno izlemek için kullanıyor dedi daha neler neler
Bende elbet bir gün yine gideceğim ama kendimi geliştireceğim güzel bir üniversite bölümü okuyacağım övünmüş olduğum tarihi mı ve dinimi daha iyi öğreneceğim kendimi her anlamda geliştireceğim oraya gittiğimde oranın it ocağı değil aslan ocağı yapacağım inşallah
İnşallah Kardeşim benimde hedefim bu MHP'nin ve ocağın ıslah edilmesi şarttır
Ben bunu yıllardır diyorum zaten adamlar o raya adam toplamak için gidiyor bunların ki dönem milliyetçi liği dediklerimi hepsi şu an kayboldu ama yenileri gekiyor yav ülkü ocağı da küpe takan bi adamı neden alırsın ız arkadaş
Zafer Partisi hakkında düşüncelerin neler
Ben sempati duyuyorum
Ben desteklemiyor um saçma sapan şeyler söylüyor yok enkazın altından AKP lı çıkartılıyormuş ne la bu enkazın altındakine sen hangi partilisn diye mi soracak
Ha birde çok bağıran sert dilli bir adam ve tek sıkıntım ız mülteciler miş gibi konuşuyor
Eskiden görev aldım bende saçma gelen tavırlar gördüm
Artık yeni bir siyasi kurulması şart
Furkan Yazıcıoğlu ya da Enver Paşa'nın torunu Burak Enver tarafından başka çare kalmadı
Ya o değil halkı galeyana getiriyor direk bence buda iyi değil ülke zaten kaynayan kazan ben kime benzetiyorum var ya Arapları bizi kışkırtan he aynı o bizide onlara kışkırtıyor birde bi paylaşımda gördüm
Ben kaç tane proje sundum bunu anlatalım dedim ekstra olarak dinleyen olmadı
Sosyal medya ile sadece olmaz dedim
Sokak sokak gezelim dedim dinleyen yok
Bende dedim madem öyle içimden bende yokum dedim
Bizim şehrimizde 20 genç parti de bayağı iş yaptık sesimiz fazla çıktı diye bizi susturdular bıraksalardı onlarca genç bizimle idi
Yok mülteciler nasıl gider sonra nazikeri koymuşlar o mülteciler e Naziler ın yaptığı gibi yap bakalım bi israi in yapıpta hiçbkim senin ceza vermediği gibi yapmazlar
Bak biz Suriye ye girip PKK ile mücadele ediyoruz hemen başlamışlardır yok Türkiye ordaki masum insanları öldürüyor ciğrafyanın anasını ağlatan sizsiniz zaten anasın
Tek çaren tehcir ile yollamak mülteci konusu doğruydu ama tek bu politika ile olmaz
Dernek kuralım dedim hayır dediler bize Muhsin Yazıcıoğlu gibi adam lazım bu şart
Zaten dikkatli olmak lazım zafer partisi nde sonraları çevre isteyen yalakalar çok girdi
şu an MHP de de öyle yalaka duru mu
Vallaha o adam gibisi gelir mi bilmem görmek hiç nasip olmadı da günümüzdekilerin hepsini toplasan vallaha koca reis etmez ler
Sinan Ateş vardı onuda kaybettik
Benim de en büyük hayalim onunla tanışmak tı olmadı
Kısacası Yola çıktıklarını yolda bulduklarına değiştiler
Aman kimler gitti kimler Sinan Ateş de çok donanımlı birisi bilgisi çok
İnşallah düzeliriz adam akıllı bir nesille halen ümidim var
İnşallah ben elimden gelenin fazlasını yapacağım belki biz iyi değil iz ama bundan sora ki nesile aktaralım ki daha güçlü olsunlar Osmanlı 20 bin kişiyken büyüyüp 3 kıtaya hükmetti
İnşallah Kardeşim
Kızıl elmada görüşmek üzere
Allaha emanet ol Kardeşim
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!