Tayip Erdoğan bir ara 3 çocuk yapın diyordu neden bunu istiyordu?

3 çocuk yapın en az diyordu bune ne maksatla söylüyordu
Güncellemeler
+1 yıl
Nüfusun artması kaynakların dahada hızlı tüketilmesi demek deĝil mi kaynaklar tükenirse ne yaparız
Tayip Erdoğan bir ara 3 çocuk yapın diyordu neden bunu istiyordu?
Cevapla