Acaba Sn. R. Tayyip Erdoğan iyi bir yönetici de biz mi fark edemiyoruz?

Gözümüzü bazı şeyler kapattı da o yüzden mi acaba sürekli kötülüyoruz?

Bence iyi bir yönetici
Bence iyi bir yönetici değil
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Acaba Sn. R. Tayyip Erdoğan iyi bir yönetici de biz mi fark edemiyoruz?
Cevapla