Gözümüzü bazı şeyler kapattı da o yüzden mi acaba sürekli kötülüyoruz?
Bence iyi bir yönetici
Bence iyi bir yönetici değil
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Gözümüzü bazı şeyler kapattı da o yüzden mi acaba sürekli kötülüyoruz?
iyi bir muhalefet olsa ve fanatik bir halk olmasa 2002'yi bırak 1994 seçiminde bile seçilemezdi.
Gözümüz kör değil. Ülke yonetimi iki karşıt ideolojinin tekeline kalmış 1940'lardan bugüne. Asıl bunları destekleyenler gözünü açsa ülke şaha kalkacak
Cevap
1Cevap
Milyonlarca siginmaciyi ülkeye almak iyi yönetim mi bu enflasyon ile yönetmek iyi mi
iyi bence
Sen iyi kavramı ne demek onu ogrenn
agebee agepeee agebe
Şu an Türkiyedeki muhalif halk dışında dünyadaki her halk onun iyi bir yönetici olduğunu düşünüyor.
İyi bir muhalefet olmadığı için böyle
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?