Bu haftayı'da bitirdik çok şükür çalıştık yorulduk güzel bir hafta sonu bizleri bekliyor neler var planlarda İstanbul'da hava cumartesi güzel olacak bu güzel havanın tadını çıkartalım 🌤



baliga gidecek idim ama. tad vermeyecek koca geç Ebu havada evde dinlenmece pazar sabah ise mantar toplamaya giderim artık.
Ooo süper balık mantar çok severim bol bereketli olsun inşallah
Teşekkürler
Burada güzel. Benim için günler fark etmiyor. Tatil gibi yaşıyorum 😍
Woww güzelmiş 😅
Teşekkürler evet muhteşem bir manzaram var yüksekliği çok seviyorum ayak sallayamıyorum maalesef rüzgar uçuruyor 😅
Bindim bir kaç şehire gitmişligim var
Güzel fakat tirbilansa girdiğinde çok korkutucu oluyor
Hahahahahahah çok doğru bu 😅
Yamaç paraşütü yapmıştık güzeldi
Tamam 😅😅
Rica ederim
evde uyucam :D
Uyuma yaaa hava güzel çık dışarı 😅
Cevap
12Cevap
Günaydın yoğun bulutlu ve kapalı bir güne merhaba demişsin Umarım günün güzel bir açık geçer
Teşekkürler inşallah sizede🙂
amma yüksektesin.. aşaaa inene kadar cumartesi biter
Asansörümüz f16 gibi 2dk aşagıdayız 😅
yaaaa, hiciv yaptım😒.. sana mutlu haftasonları diliyorum🙏🙏💐💐💐
Teşekkürler sizede🙂
Cumartesi çalışanlar napsin
Üzüldüm ama şimdi 🥺
Kapitalizm 😂
Kahrolsun kapitalizm ozaman😅
Bencede
Her zaman ki aynı değişen bir planım yok
herzamanki gibi anadol kavagında takılmaya devam
Güzel yerdir orası.
aynen çocukluğumdan beri her hafta sonları oraya gidiyorum zaten yakın oturuyorum terapi gibi biryer
Bende sahil kenarlarını çok severim
Haftasonu kitap kahve güzel oluyor
harika süper hatta en sinan'ın kendine kaya bileceği en güzel şeylerden biri sahil kenarında kitap okumak bence
Evet güzel oluyor kahve kitap falan
Huzur veriyor insana gerçekten
çekim yasasını okudunuzmu?
Okumadım
Sana son gün
Evet
Henüz bilmediği için plan yapmadık 😃
Çıkartalım. Kahvaltiya mi gidiyoruz😁😁
Full pompaya devam hafta sonu da
Hafta sonumuz rutin
uyumak
Ben de tam onu diyodum programın var mı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?