yav zaten fed yahudilerin elinde, istedikleri gibi karşılıksız dolar basarlar kendilerine aktarırlar kimseye hesap vermezler. nasıl olsa karşılıksız basılan dolarlar tüm 8 milyara hep birlikte giriyor. niye mi? çünkü dolar rezerv para ve tüm ülke para birimleri dolara endeksli değer kazanıp değer kaybeder. bunu anlamak için ekonomist olmaya gerek yok. israile giden yardımı, para sistemini tanıyan herkes tek tek ödüyor. hatta bir uzman diyordu ki abd nin şimdiye dek 4-5 kez batmış olması gerekiyordu ama halen ayakta. niye? çünkü karşılıksız para basıyorlar ve dolara endekslenmiş yerel parayı tanıyan ve o parayla yaptıkları ticarette muamele eden dünya toplumları ve ülkeler bunun bedelini artmış enflasyonla ödüyor. Yani herkes bu sisteme prim yaptırıyor farkında olarak ya da olmadan. Adamlar öyle kurnaz ki dünya milletlerini ayakta z*kiyor
İşte olayın kökenine indim ben. O öldürülen bebekler çocuklar karşılıksız basılan dolarlarla zengin olan silahlanan güçlenen israil ile öldürülüyor ve bu kurnaz adamlar senin benim sırtından bu güce eriştiler.
Abdli emekli eski Albay'ın Türkiye'nin savaşa girmesi için verdiği gazı okudum bugün. Türk askerî dünya'nın en güçlü askeriymişte. İsrail onunla baş edemezmişte. Bir ayda 2 milyon kişi öldürüyormuşuz da.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
yav zaten fed yahudilerin elinde, istedikleri gibi karşılıksız dolar basarlar kendilerine aktarırlar kimseye hesap vermezler. nasıl olsa karşılıksız basılan dolarlar tüm 8 milyara hep birlikte giriyor. niye mi? çünkü dolar rezerv para ve tüm ülke para birimleri dolara endeksli değer kazanıp değer kaybeder. bunu anlamak için ekonomist olmaya gerek yok. israile giden yardımı, para sistemini tanıyan herkes tek tek ödüyor. hatta bir uzman diyordu ki abd nin şimdiye dek 4-5 kez batmış olması gerekiyordu ama halen ayakta. niye? çünkü karşılıksız para basıyorlar ve dolara endekslenmiş yerel parayı tanıyan ve o parayla yaptıkları ticarette muamele eden dünya toplumları ve ülkeler bunun bedelini artmış enflasyonla ödüyor. Yani herkes bu sisteme prim yaptırıyor farkında olarak ya da olmadan. Adamlar öyle kurnaz ki dünya milletlerini ayakta z*kiyor
İyi güzel anlatmışsın da soru ile alakasını çözemedim! Üç kuruş para için öldürülen bebeklerden bahsediyorum
İşte olayın kökenine indim ben. O öldürülen bebekler çocuklar karşılıksız basılan dolarlarla zengin olan silahlanan güçlenen israil ile öldürülüyor ve bu kurnaz adamlar senin benim sırtından bu güce eriştiler.
İnşallah Amerikan kamu oyu uyandır da siyonist amerikan yönetimine karşı ciddi bir ayrılık olur
Abdli emekli eski Albay'ın Türkiye'nin savaşa girmesi için verdiği gazı okudum bugün. Türk askerî dünya'nın en güçlü askeriymişte. İsrail onunla baş edemezmişte. Bir ayda 2 milyon kişi öldürüyormuşuz da.
Sanırım