AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
82Cevap
Düne kadar osmanlıyı koruyanlar Şu an filistin derdine dustu :D Osmanlıdan geldik derler ama Filistin Osmanlı meselesını bilmezler :D Bu cahil halk beni öldürücek.
Abi olayı ben tam anlamadım israil neden filistine bunu yapıyor... cevaplarda dedelerinin suçunun bedelini torunlar çekiyor demisler ne demek oluyor bu
Kudüs sadece Müslümanın derdi değil kafirin de derdi
Orada olanlar aslınada insanlar mesele değil toprak meselesi
Kafiri içinde özel bir yer Müslüman içinde ama kafiler bir zamanlar oranın kıyametini bilmedi peygamberle sırt çevirdi
Müslümanlar ise ilk kıblesi oradaydı hepte öyle ama kafirler kıymetini bilmediği şeyi şimdi gerçek sahiplerden almak istiyor müslümanlardan yani
Orası da Arap toprağıdır evet ama dava sadece Filistin’inin ya da Arapların davası değil Müslümanların davası
İlk savaşı açan filistin oldu merak etme
Kesin öyledir 😂
Git araştır hamas israilli kadını öldürüp çıplak şekilde arabanın kasasın da gazzede tur atarken sıkıntı yoktu bombayı yiyince masum oldu
😂😂
Lanetli yahudinin yıkımını görebileceğimiz gün uzak değil
Sembolik değeri olan birsey yani diyor ki aslında yasak değil ama eğlenip coşup oynamak bu zamanda bize yakışmaz...
Bıktım şu Türkiye'nin günah keçisi ve yaraya tuz basılan ülke olmasından. Bu kadar eziklik olmaz ya
Sadece hiç bir şey yok gibi davranıp tarafsız kalsak ne güzel olacak.. Ne güzel kendi yağımızda kavrulup gidiyorduk şimdi bu savaşta bize sıçrar. Gelir yine mülteciler.
Sakin olun arkadaşlar ölenlerin çoğu bebek, çocuklar lütfen bu kadar da vicdansız olmayın
Her türlü provakötürü yok sayalım. Çocuklara ve tüm masum insanlara dua edelim🖤
Normalde çok şeye dikkat edilmesi gerekiyor , fakat ben milli yas günlerinde ülkemizde insanların çok bişeye dikkat edeceğine pek inanmıyorum
Offf bitsin şu savaşlar artık ya insanda vicdan denen bir şey var neden masumlar ölürken ahmaklar kral
Tamam yas tutmayı anlayalım ama TRT 100. yil program iptal etmesinj anlamam mümkün değil bizim vergilerimiz sayesinde hala TRT var bunu anlasınlar
Çok fazla eğlenememek sokakta kahkaha atmamak sadece işe gidip gelmek eğlence mekanlarında fazla bulunmamak gibi
Filistin için kesinlikle eğlencemden vazgeçmem
Sorun burada Türk Kürt Arap şok değil masum insanlar öldü ölmeye devam ediyor hala ırkcı fasşitler ortada yok biz Arap değiliz
Bu İsrail - Filistin savaşı değil. İsrail - Hamas savaşı. Hamas her iki milleti de mahvetti...
Guzel Abdesi alindigindan emin olunmasi lazimdir ve. EL Kuds. EL Celil EL. Hakk ( Ulu Kudus. araplarin. Hakkidir. ) demek. Lazimdir
Masum sivillere hepimiz üzüldük ama niye bizim ülkemizde ulusal yas ilan ediliyor anlamadım. Bizi ilgilendirmiyor.
Ama diyen kişi üzülmez
İnsanlar hayatına normal bir şekilde devam eder yani ekstra bir şey yok dün kuruluş Osman dizisi oynamadı
Ne saçmalık dünyanında israilinde umrunda onu yapacağına bir ay boykot edip israil ürünleri sattırmasın bakalım ne oluyor islam ülkeleri
Bu sitede çok fazla yahudi var. Dininiz umrumda değil. O çocuklara kim oh diyorsa başına bin beteri gelsin.
Filistinden bize ne arkadaş bizde deprem olduğunda onlar yas ilan ettiler mi?
Bayraklar yarıya iniyor, 3 gün sonra bayraklar yine arşa yükseliyor... Bu kadar
Kutlamalar iptal olmuş birileri sevinmistir
Elin adamı ölüyorsa ben kendi cumhuriyetimi neden kutlayamıyorsam artık 🤔
@Cleanman58 aynenn
Bize ne mk? Biramı içer akşam müzik dinlerim. Beni ilgilendirmiyor Fenikeli barbar kavimler
Bu ne demek? Yani insanlar işe gitmeyecek mi? Ne oluyor tam olarak yani
Ülkenin tavrı ve duruşuna dair bir mesaj poncik
İşe gideceğiz elbette
Eli silahsiza saldırana terörist denir İsrail bunun bedelini arkasına aldığı güçlerle ödeyecek
Saçma sapan yas ilan edilmesi çok saçma ikiside hain. Deprem oldunmu İsrail yardıma felan gelmedi. Evrakları almaya geldi
Filistin ise Ermeni soykırımını kabul etti. Ermenistan tarafına geçti
Biz Türk olarak tabiki bu savaşa karışamayız taraf tutmamalıyız ama insani yönden sonuç olarak hepimizin bir kalbi vicdanı var yası tir tir titreyen çocuklar, mazlumlar, masumlar, evladı ölen anneler, ölen evlatlar için tutmalıyız insanız biz
@Neyimvarbnm zaten olan mazlumlar, masum insanlara oluyor. Bu sonucun sorumlusu iki devlet yöneticileri ve siyonizmi destekleyen şerefsizler
Pek bir bilgim yok, umarım en yakın zamanda bu katliam sona erer
Filler tepisiyor çimenler eziliyor.
Dünyanın her tarafında ki teröristlerin bunları besleyenlerin savaşlara neden olanların Allah kahretsin.
Bizim kayıplarımıza asla yas ilan etmeyenler için biz olur olmaz her şeye yas ilan ediyoruz.
Devlet oyke uygun görmüşse yapacak bişey yok. Ama bence gerek yoktu.
savaşta çok fazla sivil öldü çocuklar bebekler öldü bu gerçekten çok acı bir durum fakat ülke bizim ülkemiz değil okey din kardeşiyiz sözde fakat din kardeşi dediğiğimiz devlet Türkiye'de terör saldırısı olduğunda , deprem olduğunda binlerce vatandaşımızı kaybettik. onlar yas ilan etti mi etmedi o yğzden Türkiye'nin yas ilan etmesi bana mantıksız geliyor
Kimsede üzülmek dışında bı etki yaratmıyor.
Herkes hayatına devam ediyor. Evlenecek olanlar gene davullu zurnalı düğün yapıp evleniyor gordgm kadaryla tek fark bayraklar yarıya cekilio o
Her zaman olduğu gibi abartı saçmalık durumları kendileri birbirini yedi biz neden yas tutuyoruz ben yas mas tutmuyorum zerre umrum da değil.
40 yıldır yüzlerce binlerce asker polis ögretmen kamu görevlisi teröristlerce sehit edildi. Neden yas tutulmadı?
sen ciddi misin ya. Ne alaka bizle Filistin. yahu bu Filistin Ermenileri desteklemesi mi Karabağda. Yok arkadaş, bende artık gram unut kalmadı.
Yalnız Azerbaycan'ın yuzde 30 yahudi. Ve İsraili destekliyor
Yüzde yüzü destekliyor. Çünkü Azerbaycannın aklı başında. Kendin düşmanlık eden araplara niye destek versinler. İsrail Türkiyede daha çok destek verdi Azerbaycana Karabağda. Filistinse Ermenistana. biz de Türkün karşısında olan, Kıbrısa, Türkistanda, Osmanlı döneminde hep Türke düşman şu arapları desteklememeliyik.
Osmanlı'ya ihanet edip de ayaklanarak kurulan bir ülkeye acıyoruz. Aklım almıyor. Diğer taraftan Osmanlı'ya hiç ayaklanmamış tek millet yahudiler. Din meselesinden dolayı kim dost kim düşman ayıramaz olmuşuz
Osmanliya ayaklanma yapmamış mı Osmanliyı yıkan zaten yahudiler
ya sabır ya. hangi İslamcı alşmlerden öğrendiniz bunları. Öyle bir şey yok. Hiç mi üniversite okumadınız. Hiç mi tarih dersi görmediniz.
türkiyede 500 değil 500 bin kişi ölseydi filistinde yas ilan edilmezdi. dolayısıyla bu kararı tanımıyorum
Ne alaka ya ne alaka? Buna ne Türkiye'den? Filistin neyimiz oluyor?
Kitap okuma, tarih araştırma gibi alışkanlıkların yok mu senin?
Okumayan senin gibi oluyor galiba
Çocukların katledildiği hiçbir dava haklı değildir!
Hangi Arap ülkesi biz onca şehit verirken deprem yasamisken yas ilan etmiss nedir bu hayranlık
Biri gereken soruyu sormuştu. Kendi ülkemizdeki 50 bini aşkın depremde kaybettiğimiz insanlar için ulusal yas yapılmamışken neden :)
Eğlence olmamalı. Yüksek sesle dans müzik kutlamalarda bulunmamalı yas çünkü 😭o kadar cok üzüldüm ki filistin✋🏻😩ölenlerin çoğu çocuk😩😩😩
Arkadaş 25 yaşına geldim elim kız eline değmedi. Bu zamana kadar hiç sevgilim olmadı. Çirkin falanda değilim ama artık canım okadar çok bir kadın istiyorki dayanamıyorum. Kanım çekiliyormuş gibi oluyorum.
Nee? Ne alaka
@yalnizimcokyanliz tek senin mi değmedi sanıyorsun kimsenin sana gelmesini bekleme hayatına odaklan kimseye muhtaç değilsin kendinden başka.
Biz Filistin için çok kan döktük!
akepe bize eğitim verir nasıl yas tutulur flan cumhuriyetin içi boşaldı zaten iki roket de bize atarlar
Yasaklanan tek şey müzik oluyor onun dışında yasaklanan bir şey görmedim
Allah gazabi israil ve amerika yi izleyenlerin üzerine olsun
Tarafsız kalmak daha doğru sonuçta aynısını filistinde yapıyor
Herhangi bir şeye dikkat etmeyeceğim. Ben yas tutmuyorum. Yas benim yasım değil.
Yüksek müzik dinlememek , İnsanları , toplumu rahatsız edecek davranışta bulunmamak vb.
Bizdeki teror eylemlerde niye kimse yas ilan etmiyoda biz ediyoruz
Allah belasını versin inşallah masum halka zarar verenlerin çocukların canına kıyanların
Bir türk ülkesine yapılsa bu sesleri de çıkmazdı. Araplar olunca hemen hareket.
Bizi ilgilendirmez. Şehitlerimiz 45 sn bile gösterilmezken.
Ulusal yas gereksiz oldu bence ben yasta değilim şahsen. Orta Asya'da onlarca Türk katledilirken sesi çıkmayanlar Arapları her defasında savunuyor. Üzüldük mü üzüldük tabi ama bu bizim meselemiz degilm
Türkiye de o kadar terör öylemi oldugunda hangi ülke yas ilan etti ki
vahşet ama iyi düşünülmüş bizdeki felketlerde onlar yas ilan ettimi
Adaletsiz bir ülkedeyiz hepsinin allah belasını versin
Diktayla yönetilen bir ülke değiliz kafana göre takıl
Hayırlısı Allah'tan pek bilgim yok kuponlarda ya
Ölenlere rahmet eylesin ama dedelerin yaptığını torunlar çekiyor.