İsrail'in bizim Doğu Anadoluya çökmesi için önünde bir engel kaldı mı sizce?

Senaryo o kadar belli ki şu an. İsrail ile Türkiye arasında ne kadar ülke varsa hepsini zayıflattılar, işgale açık hale getirdiler. Suriye, İran, Irak'ın hali ortada. Irak tarafında da Kurdistan bölgesel yönetimi zaten kurdular. Çevredeki her yeri zayıflattılar şu an İsrail ile bizim aramızda devlet kalmadı. Şu an teker teker zayıflamış her yere yayılıp oraları alacaklar, Irak tarafına geldiklerinde de oradaki bağımsız bölgedeki Kürtler buradaki terör destekçisi Kürtleri kışkırtıp iç karışıklık çıkaracaklar. Hatta muhtemelen doğuyu Kurdistan adı altında almaya çalışabilirler o Kürtleri kullanarak. O köpekler de devlet kuracaklar diye sevinirken İsrail sömürgesi köpekler olarak hayatlarına devam ederler. Biz de doğuyu kaybettiğimizle kalırız. Coğrafi konumumuz gereği Rusya ve Amerikanın arasında kalmamızdan dolayı bizim adımıza bir tehdit oluşmuyordu bu zamana kadar. Çünkü ABD ve Rusya birbirileriyle savaşmak istemiyordu Rusya'nın varlığı ABD'nin bizim için tehdit olmasını engelliyordu bir nevi. Ama zamanlamayı o kadar yerinde yaptılar ki Rusyayı Ukrayna ile ugraştırarak zayıflamasına sebep oldular. Şu an Rusya kendi derdine düştüğünden dolayı bu olaylara sesini çıkarmıyor. Bu da Amerika = İsrail'in işine geliyor. O pislikler planlarını kusursuzca yaptı, biz de oturup bekliyoruz. Ama bişeyler yapmamız lazım. Kudüs'ün derdini bırakıp şu an ülkemizin derdine düşmemiz lazım. Maalesef bu duruma geldik. Savaşa dahil olmamız yakın gözüküyor. İç karışıklık çıkaracaklar. Bunlara dikkat edip birlik olmamız lazım. İç karışıklıkların alevlenmesine izin vermeyelim. Söyleyeceklerim bu kadar.

Güncellemeler
+1 yıl
Kızlar niye pek yazmamış bi tek erkekler mi takip ediyor gündemi 🤔
İsrail'in bizim Doğu Anadoluya çökmesi için önünde bir engel kaldı mı sizce?
Cevapla