Senaryo o kadar belli ki şu an. İsrail ile Türkiye arasında ne kadar ülke varsa hepsini zayıflattılar, işgale açık hale getirdiler. Suriye, İran, Irak'ın hali ortada. Irak tarafında da Kurdistan bölgesel yönetimi zaten kurdular. Çevredeki her yeri zayıflattılar şu an İsrail ile bizim aramızda devlet kalmadı. Şu an teker teker zayıflamış her yere yayılıp oraları alacaklar, Irak tarafına geldiklerinde de oradaki bağımsız bölgedeki Kürtler buradaki terör destekçisi Kürtleri kışkırtıp iç karışıklık çıkaracaklar. Hatta muhtemelen doğuyu Kurdistan adı altında almaya çalışabilirler o Kürtleri kullanarak. O köpekler de devlet kuracaklar diye sevinirken İsrail sömürgesi köpekler olarak hayatlarına devam ederler. Biz de doğuyu kaybettiğimizle kalırız. Coğrafi konumumuz gereği Rusya ve Amerikanın arasında kalmamızdan dolayı bizim adımıza bir tehdit oluşmuyordu bu zamana kadar. Çünkü ABD ve Rusya birbirileriyle savaşmak istemiyordu Rusya'nın varlığı ABD'nin bizim için tehdit olmasını engelliyordu bir nevi. Ama zamanlamayı o kadar yerinde yaptılar ki Rusyayı Ukrayna ile ugraştırarak zayıflamasına sebep oldular. Şu an Rusya kendi derdine düştüğünden dolayı bu olaylara sesini çıkarmıyor. Bu da Amerika = İsrail'in işine geliyor. O pislikler planlarını kusursuzca yaptı, biz de oturup bekliyoruz. Ama bişeyler yapmamız lazım. Kudüs'ün derdini bırakıp şu an ülkemizin derdine düşmemiz lazım. Maalesef bu duruma geldik. Savaşa dahil olmamız yakın gözüküyor. İç karışıklık çıkaracaklar. Bunlara dikkat edip birlik olmamız lazım. İç karışıklıkların alevlenmesine izin vermeyelim. Söyleyeceklerim bu kadar.
Bu imkânsız. TR devleti ayaktayken bire bir kimsenin tıpası yemez. Birden fazla devlet durumunda zaten dünya savaşından söz edilir. Ha Allah korusun TR devleti olmazsa yine de milyonlarca Anadolu halkı ülkenin hiçbir karısını kâfire teslim etmez. Ve sadece TR, TR den ibaret değildir. Sen tarihin görmediği bir katliama kalkısırsan TR'yi son kale olarak gören birçok gönüllü savaşçıyı da karşında bulursun.
22 Yorumla- +1 yıl
Tabiki elimiz armut toplamıyor ama savaş bizim de kapımıza dayanmış durumda. İsrail'in amacı da en başından belli. Ülkemizi bölmeye çalışacaklar ve bunu en başta iç karışıklıkları arttırarak yapacaklar. Dikkatli olmamız gerekiyor.
- +1 yıl
Bu arada biz tek başımızayız. Arkamızda kimse yok. İsrailin arkasında ise ABD var. Bu durum Rusya ve Çin'in her ne kadar işine gelmese de onlar da yanımızda olurlarsa bizim için değil kendi çıkarları için ittifak olurlar. TR'yi son kale olarak gören savaşçılara gelince; en başta onlari zayiflattılar zaten bize rahatça saldırabilmek için. Kimsenin hayrı yok bize. Bizim bizden başka kimsemiz yok
En İyi Cevaplar
Biz Türkler'in kendi içimizde birbirimizi yediğimize aldanma. Dışarıya karşı her zaman birlik olmuşuzdur ve de öyle olmaya devam edecek. Türkiye Cumhuriyeti devleti askeriyle polisiyle Doğu ve Güneydoğu'da düşman veya terörist her ne ise elini kolunu sallayarak girsin diye 2015'te Terörle Mücadeleye başlamadı.
Yabancılar bizi çok iyi tanır geçmişten. Türkiye'nin tek bir karış toprağına girmek kolay bir şey değil. Kaybedecekleri ve sadece kan ve ölümle geldikleri gibi kaçacakları bir savaşı göze almaları gerekir...112 Yorumla- +1 yıl
Bizim topraklarımıza girmek tabiki kolay değil. Bu kadar hazırlığı zaten bu yüzden yaptılar bu kadar. Planları da kusursuz işliyor maalesef. Her şeye hazırlıklı olmamız gereken bir durumdayiz
- +1 yıl
Tabi Türkiye de herşeye hazırlıklı olmaya çalışıyor. Daha milli tank, savaş uçağı ve nükleer tesisler üzerinde çalışılıyor. Umarım bir an önce bunlar hazır hale getirirlirler. Çünkü Türkiye'nin de yapması gereken çok iş var. Osmanlı'dan kalma ve yeniden açması gereken defterler var...
Mesela Kuzey Irak ve Kuzey Suriye'ye girdik ama geri dönmek için değil. - +1 yıl
Ben Suriye'yi alırız diye düşünüyordum ama izin vermediler. Dış güçler olmasa Esadın tepesine çökmesini bilirdik ama maalesef..
- +1 yıl
Bizim öncelikle atom bombası üretmemiz lazım ama o da yasak işte üretemiyoruz. Atom bombamız olsa her şey çok farklı olurdu
- +1 yıl
O zaman çabuk gelse iyi olur çünkü savaş bizim de kapımıza dayanmış durumda.
- +1 yıl
Kesinlikle nükleer gücün yeri başka. Çünkü caydırıcılığı yüksek başka bir silah henüz yok. Rusya Ukrayna operasyonunda Batı'yı nükleer silah kullanmakla tehdit etti. Çin ise JAponya'yı Tayvan'a müdahele etmesi halinde Japonya'yı nükleer silahlar vurmakla tehdit etmişti.
Türkiye'de üç bölgeye Nükleer enerji santralleri yapılacak. Bunlar sadeece enerji üretmeyecekler tabi. Ama bunları yapmak için bile Türkiye'nin Batı'ya karşı yine dik duruşunu göstermesi gerekiyor ilerde. - +1 yıl
Evet ama işte o kadar vaktimiz kalmadı maalesef. Savaş yakın ve o savaş geldiğinde galip gelebilmemiz için nükleer silahlarımızın olması şart
- +1 yıl
Koşar adımla üstümüze geliyorlar. Amaç büyük. Şu an İsrail ile Türkiye arasında devlet kalmadı.
- +1 yıl
Gelmek istiyorlarsa buyursunlar. Türkiye bunları zaten biliyor. Ama Orta Doğu henüz o kadar bitmedi. Birkaç sene önce Bölgesel Kürt Yönetimi bağımsızlık ilan ettiğinde ilk tanıyan İSrail oldu. Sonuç olarak ne oldu peki? Bağımsızlık ilan eder etmez bertaraf edildiler ve BArzani de istifa etti.
İsrail henüz o aşamaya gelmedi. Belki bir dünya savaşı çıkarırlar ama Türkiye ile savaşacak kadar değil. Nükleer silahlara varıncaya kadar çok şeyleri var doğru. Ama henüz onlar da hazır değil birebir yapılacak bir savaşa. - +1 yıl
Birebir savaşma derdinde değil ki onlar. Zayıflata zayiflata ilerliyorlar. Baksana canları bile yanmadan ilerleyecekler simdi suriyeye doğru. Bizi de iç karisikliklarla içten içe bol parçala yöntemiyle zayıflatmaya çalışacaklar. Buna izin vermememiz lazım
- +1 yıl
Kaldı ki savaş bile çıkacak olsa İsrail tek başına değil. Evet İsrail bize tek başına zaten kafa tutabilecek güçte değil ama sorun şu ki arkasında ABD var. İşte bu durum tüm dengeleri alt üst ediyor
Gizli Üye(25-29)+1 yılYazdıkların doğru ve bu önümüzdeki günlerde daha da netleşecek. İnşallah Kürt kardeşlerim vatabalrına hainlik yapmazlar. Yoksa Abd kurulacak yeni devlete özgürlük getiriyoruz deyip maşa gibi kullanırlar. Kadın ve kız çocuklarına kütü şeyler yaparlar. Tek seçeneğimiz kurtuluş savaşındaki gibi bir olmak ve beraber aynı safta vatanımızı kurumak şart. Ben bir Kürdüm ve Türk kardeşlerimin yanında bayrağıma sahip çıkmak için devletimizin yanında olmaktan başka çeremiz yok
23 Yorumla- +1 yıl
🇹🇷🇹🇷🇹🇷
Cevap sahibi+1 yılTürk, Kürt Arap, Çerkez, Alevi ve diğer milletler...
Hepimiz bu bayrak altında toplandığımız sürece kimse bize karışamaz, zulüm edemez Allahın izniyle- +1 yıl
Amin
Bence Türkiye'ye kafa tutamazlar. Amerika arkasında olsa dahi bunu yapamazlar. Onlar Türkleri çok iyi tanıyor sen merak etme. şu an mesele Kudüs meselesi. Peygamberimizin de dediği gibi Kudüs'eki cihat kıyamete kadar devam edecek. Ve Kur'an'ı Kerimde geçtiği üzere İsrailin kökü kuruyacak. Bu savaşta İsrail'in yok olacağını düşünüyorum. Bence Türk askeri bu savaşa girecek ve İsrail denen devlet ortadan kalkacak.
18 Yorumla- +1 yıl
İnşallah dediğin gibi olur ama ben çok kötü bir senaryo öngörüyorum maalesef. Amaçları en başından beri Turkiyeydi zaten. Bu yolda da tüm planları kusursuz işliyor maalesef. Allah sonumuzu hayır eylesin
- +1 yıl
Kuran'da geçen derken neyden bahsediyorsun?
- +1 yıl
Benim de bildiğim bir hadis var İstanbul'u tekrar işgal edileceğine dair. Bence o kadar rahat olma. Gaflet bizi daha da dibe batırır. Uyanık olup her şeye hazırlıklı olmamız lazım şu an
- +1 yıl
Evet yine biz galip gelicez bunun sonunda ama canımız da yanacak
- +1 yıl
İnşallah
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
10Cevap
- Gündem konusunda 26,7b cevap paylaştı.
u +1 yılÇökemez
11 Yorumla- +1 yıl
İnşallah
Gizli Üye(30-35)+1 yılsorunun cevabı şurda yazıyor:
Bu müslümanlar hiç düşünmüyor mu popiş kadar israil nasıl hükmediyor diye?13 Yorumla- +1 yıl
Soru sana ait sanırım
Cevap sahibi+1 yılE vet
- +1 yıl
Bişey yazıyorum anlamıyorsun saçma sapan cevaplar veriyorsun. Bi okuduğunu anla bence
Gizli Üye(30-35)+1 yılİsrail ekonomik açıdan güçlü ama savaş sadece ekonomi ile olmaz. Bölgedeki en güçlü aktör İsrail değil, çıkan savaş sonları olur. Savaşsız almayı tercih ederler. Abd buradaki en önemli silahlı güç ve çok fazla uydu devleti ve üssü var. Yıllardır yığınak yapıyor umarım devletimiz basiretli davranır
21 Yorumla- +1 yıl
İsrail= ABD diye boşuna yazmadım sorumda. İsrail tek başına değil. ABD sonuna kadar destekleyecek İsraili. Zaten İsrail demek ABD demek şu anda. İç içeler ve üzerimize doğru geliyorlar ortadogu projesini gerçekleştirmek için. Gazzeyi düşünmeyi bir kenara bırakıp kendimiz için bişeyler yapmamız lazım şu an biz de büyük tehdit altındayız. Dünya haritasını degistirecekler. Bu işin şakası yok
- Gündem konusunda 10,3b cevap paylaştı.
+1 yılBu topraklar rahmani kimse bi sey yapamaz
Bu savaş onlarn savaşı bizim degl113 Yorumla- +1 yıl
Öyle diyorsun da Allah herkesin emeğinin karşılığını veriyor Müslüman, Hristiyan, Yahudi demeden. Herkes kendi çabasının sonucunu alıyor. Bak Kudüs'ü namaza kapattılar. Allah engel olmuyor, izin veriyor. Çünkü bizim aklımızı onlardan daha iyi kullanıp kendi çabamızla güçlenmemiz gerekiyor
- +1 yıl
Herkes kendi aklının ve çabasının ekmeğini yer. Biz de akıllı olup kendimizi korumak zorundayız
- +1 yıl
@TR_ader onları geç de şu an bizim acilen nükleer silah atom bombası üretmemiz lazım. Savaşa girmemiz yakındır
- +1 yıl
Üretsen de kullanamazsın 3m fazla caydırıcı güç olur. Abd kullanırsa ona yaptırım yapmazlar ama Türkiye iran Pakistan gibi ülkeler kullanırsa canına okurlar. Türkiyenin ilk yapması gereken içindeki sığınmacılardan kurtulmak ve ekonomi ile hukukun üstünlüğünü tesis etmek. İçeri hızlı karışma potansiyelie sahip
- +1 yıl
@TR_ader zaten ilk yapacakları şey iç karisiklik çıkarmak ve alevlendirmeye uğraşmak olacak. Soruyu bu yüzden sordum. Buna izin vermemeliyiz
- +1 yıl
@TR_ader bi de nükleer silah ekledik mi tamam olucaz ama işte.. evet çünkü bu senaryoyu önceden görüyorduk. Bu coğrafyayı kimse paylasamiyor. Herkes gözünü bize dikmiş durumdayken hiç hazırlık yapmamamız ahmaklık olurdu zaten. Ama yine de işimiz zor. Abd de o kadar nükleer silah varken bizim elimizde 1 tane bile yokken çok büyük tehlike altındayız nükleer tehdit açısından
- +1 yıl
gidin başka yorumlarda siyaset dalaşı yapn ya
- +1 yıl
@TR_ader görüş yaz oradan konuşayım
çin-iran ilişkisini eş geçiyorsun. Rusya-çin-iran varken o iş zor
15 Yorumla- +1 yıl
Rusya kendi derdine düşmüş durumda şu an. Onu geç o yüzden. Çin de şu an bu olaya müdahil olmaz çünkü onun da işine gelmez. Çin şu an dahil olsa zarar gorur. Abd ile dünya kadar ticari bağlantıları var. Bunu göze almaz şu an için. Çin'e de güvenme o yüzden. Tek başımızayız. Engel olacak olsalardı İsrail ile aramızdaki bütün devletleri zayiflatmalarına engel olurlardı baştan. Onunla ugraşmayan şimdi hiç uğraşmaz. Biz tek basimizayız
- +1 yıl
İran'ın bi gücü yok onu geç. Çin de uzaktan atıp tutuyor bence ABD ileri gitmesin diye blöf yapıyor. Ama ileri gidecek olsa (ki gidecekler) müdahale edeceklerini zannetmiyorum. Lafta gibi geliyor bana. Rusya desen Ukrayna ile uğraşırken bayağı bi zayıfladı
- +1 yıl
Evet bu dediklerinde haklısın da ABD gerçeğini atlıyorsun. İsrail tek başına değil. Arkasında ABD varken hiçbir şey yapamıyoruz sıkıntı orada
+1 yılTurkiyeye kimse cokemez dert edecegin bir bok yok yapabilselerdi 1. dinya savasindan sonra yaparlardi herkes farkinda bunun o yuzden icerden cokertiyorlar.
01 Yorumla- +1 yıl
O kadar hazırlığı boşuna yapmadılar. Planları kusursuz işliyor. Rusyayı da zayiflattilar ki işlerine karışacak hali kalmasın diye. Öyle de oldu
+1 yılBunları sen düşünme boş ver sana bana kadar ne kadar insancık var onlar düşümmedikten sonra sana bana mı kaldı kurtarmak
019 Yorumla- +1 yıl
Ben bu ülkede yaşıyorum. Burası benim vatanım. Tabiki düşünücem. Aksine bunu düşünmeyenler utansın
- +1 yıl
Senden benden önce kimler var anlamışsındır zeki bir insan olduğunu anladım ben senin. Normalde dediğin her şey doğru hem de dibine kadar ama sence biz hâlâ normal bir ülke miyiz?
- +1 yıl
Normal ülke diye bişey yoktur.
- +1 yıl
Yok öyle deme yaa iskandinav ülkeleri çok iyi insana insan değeri var ama aradığı şartlar maalesef uymuyor
- +1 yıl
Onlar da çok normal sayılmaz
- +1 yıl
Yok onlar iyi yaa emin ol onlar insana bizden çok daha fazla değer veriyor
- +1 yıl
Belki olabilir ama bu onların da çok normal olduğu anlamına gelmiyor
- +1 yıl
Sonuçta bizden çok iyiler bu bir gerçek
- +1 yıl
Sosyal düzen ve yaşantı olarak bizden iyi olabilirler. Ama biz Türklerdeki cesaret ve yürek hiçbir millette yok.
- +1 yıl
Kötü şeyleri görmek yerine başkalarına göre daha iyi olduğumuz şeyleri görseniz keşke
- +1 yıl
Caseret yürek bunlar göreceli kavramlar ve emin ol hayatımızı daha iyi yapmıyorlar dediğim gibi bazı şeyleri konuşmamız için daha erken daha yaşaman gereken çok tecrübe var önünde. Zamanla göreceksin
- +1 yıl
İnsanlar tecrübenin tek başına yaş ile olmadığını ne zaman anlayacaklar acaba..
- +1 yıl
Yaşla ilgili olarak demedim ki onu da nereden çıkartıyorsun 😊 iş hayatında tecrübe kazanacaksın ki benim mesleğim gereği hayatıma girip çıkan çok insan var binlerce ve bir ilişki kuracaksın evlilikle taçlandırdığını düşüneceksin hayat sorumluluğu sırtına binecek çocukların olduğunda ve gelecekleri için kaygılanacaksın bunlar sana cesaretmiş olurmuş gururmuş daha sayamayacağım bir sürü şeyin seni kullanmak için dayatılmış boş şeyler olduğunu anlayacaksın daha bir sürü şu an sayamayacağım deneyim yaşayacaksın bu yaşadığım deneyimler neticesinde kendine göre tecrübelerini sonuçlandıracaksın yani bunların yaşlı değil yaşanmışlıklarda ve yaşanacaklarla ilgisi var
- +1 yıl
Dediğim gibi konuştuklarımız kulağının kenarında olsun hayat bu tecrübeleri sana ne zaman verir bilmiyorum ama verdiğinde bu muhabbetlerimizi hatırla. haklıymış demen için demiyorum yanlış anlaşılmasın, bir ön hazırlık olsun ki bu tecrübelerine daha hazır olarak gir. Hayatın bana öğrettiği tek şey her şey olduğu gibi kabul etmek özümsemek ve hep ileriye bakmak oldu, yaşayacaklarına neden diye sorarsan neden bunlar benim başıma geliyor çok zorlanırsın
- +1 yıl
Peki teşekkür ederim
- +1 yıl
Ben teşekkür ederim sadece hatıratında kalsın 🙏🙏
- +1 yıl
Eyvallah abi sağol :)
- +1 yıl
🥰🥰🥰 sen sağol
- +1 yıl
:)
Gündem konusunda 665 cevap paylaştı. Halkın durumuna bakıyorum da çok da sorun etmiyorum bu kadar cahil kim dost kim düşman bilmeyen ülkesine milyonlarca mülteciyi dolduran benim halkım bu durumda yok olmanın bir sakıncası yok canımsın ülke olmak yerine yok olmuş bir ülke daha iyidir
011 Yorumla- +1 yıl
Saçmalama. En kötü devlet devletsizlikten iyidir diye bi söz duymadın mı hiç? Öyle atıp tutmak kolay mı? Devletsiz kalırsan olacakları hesap edemiyorsun
- +1 yıl
Devletsiz kalalım mı dedim yok olalım dedim bu kadar zeka eksikliği olanların benim halkım olması canımı yakıyor hep birlikte efendi efendi ölelim olsun bitsin insanlar aç hala şükür edelim Filistine yardım edelim yok mülteciler Din kardeşimiz karşı çıkmayalım diyor böyle bir ülke sadece sömürülür sömürge olmaktansa ölmek iyidir
- +1 yıl
Şu an Gazzeyi de, başka yeri de düşünecek durumda değiliz. Kendimizi korumamız için ne gerekiyorsa onu yapmamız lazım şu an düşünmemiz gereken tek şey ülkemizin bütünlüğünü korumak
- +1 yıl
Evet kötü durumdayız ama Kilicdaroglu gelseydi daha iyi durumda olmayacaktık emin ol. Hatırlarsan Kılıçdaroğlu seçim zamanı biz gelirsek Rusyaya ambargo uygulayacağız diyordu. Dış politikadan zerre anlamayan beceriksizin teki çünkü. Ülkemiz ciddi oranda turizm gelirleriyle kalkınıyor. En fazla turist de nereden geliyor? Rusyadan. Rusyaya ambargo uygularsan ne olur? Turizm gelirleri iptal. Rusya ile aramızı bozmak kadar aptalca bişey olamaz. Sadece ekonomik olarak değil siyasi olarak da zarar verir. Şu an savaşa dahil olsak yanımızda olabilecek en güçlü devlet Rusya. Kilucdaroglu gelseydi ve bu dediği politikayı uygulasaydi hem ekonomik hem de siyasi olarak daha da kötü bir hale gelecektik. Onun da kafası bu kadar çalışıyor işte. Bilmem anlatabiliyor muyum?
- +1 yıl
Beterin beteri var diye boşuna demiyorlar. Biri sırf gitsin diye daha beterinin gelmesi istenmez.
- +1 yıl
Yazdığım şeyi boşuna yazmışım anladığım kadarıyla. Sana söyleyecek başka lafım yok.
- +1 yıl
Ben beterin beteri var diyorum sen hala destekleyin diyosun. Ne alaka? Kimsenin kimseyi desteklediği yok. Önümüzde kötü seçenekler vardı biri daha kötüydü, biz de daha az kötü ilanı seçtik. Bunda anlaşılmayacak bişey yok ama işinize gelmiyor
- +1 yıl
Az önce yazdıklarımı okumadın galiba. Dış politikadan zerre anlamayan bir beceriksiz bu ülkeyi yönetemezdi. Şu anki kötü ekonomimizi bile mumla arardın haberin yok. Biraz öngörü yaa rica ediyorum. Az önce ne anlattım ben uzun uzun?
Olabilir tabi ki. İhtimali yok değil
10 Yorumla
+1 yılGüzel senaryo
11 Yorumla- +1 yıl
Realist bir insanım. Görünen bu şu an
+1 yılBiz de ona çökeriz 82 Kudüs
13 Yorumla- +1 yıl
Keşke ama zor. Tek başımızayız. Arkamızda destekçimiz yok
- +1 yıl
İroni yapmıştım
- +1 yıl
Peki
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer