Açıkçası ben iki tarafı da desteklemiyorum Türkiye hangi tarafta daha az etkilencekse onu desteklemesinin doğru olduğunu düşünüyorum yani hangisi ülkemizin çıkarına yarıcaksa
Gönül ister ki barış olsun ama böyle olmuyor sanırım
Açıkçası ben iki tarafı da desteklemiyorum Türkiye hangi tarafta daha az etkilencekse onu desteklemesinin doğru olduğunu düşünüyorum yani hangisi ülkemizin çıkarına yarıcaksa
Gönül ister ki barış olsun ama böyle olmuyor sanırım
Olaylarla tam ilgilenmiyorum. Ama bugun dikkatimi çekti, kaşınan Hamastı. Kendileri başlattı. İsrail burada kendini savundu. Birbirlerini yesinler. Tek dileğim çocuklar bebekler kadınlar yaşlılar suçsuz insanlara bir şey olmasin. Iki tarafta haksiz ama İsrail hamasın olduğu bölgedeki halklara uyarı yapmış sanırsam.
Cevap
6Cevap
kimseyi desteklemiyorum
İnsanlık adına üzücü bir durum ancak İsrail’in barbarlığı Filistin’in de akılsızlığı durumu buraya getirdi zamanında çok para veriyorlar diye yerlerini yurtlarını satmasalardı şu an hiçbir problem yoktu
Hiçbirini. Ancak en iyi yahudi ölü yahudidir. Führer'in dediği gibi "Yahudiler kesinlikle bir ırktır, ancak insan değildirler!"
"Heil Hitler!"
ikisini de desteklemiyorum, sivilleri öldürmek de nedir
Hiçbirini sonuçta kazananda kaybedende bizim başımıza bela olacak
Nasıl bela olabilir
Kazansa filistinliler gelcek kaybetse ki ben o ihtimalin olcagını sanmıyorum
Gu jun pyo dan mı aldın nickini
Kore dizisi
Hangi diziyi izledin
şu an canı gönülden Seni destekliyorum. 😊
🤭🤭
😊
Kimseyi bananr
Nötr
Tarafsızım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?