Tarafsız kalmaya çalışıyorum ama hiçbir stratejiye değinmeden insanlar genelde Din kardeşimizi destekliyoruz diyorlar ya da ne bileyim Filistin Ermenistanı destekliyor diye sırf İsrail'i destekleyenler var kimse stratejik bakmayı bilmiyor savaş Türkiye savaşı değil Filistin ve İsrail savaşı, yok o sizin din kardeşinizmiş yok o Ermenistanı desteklemiş falan filan böyle düşünenler taraf tutmasın komik oluyor. d bende tabii Filistini destekliyorum ama din açısından değil toprakları eski zamanlardan beri işgal ediliyor ve yahudiliğin yaygınlaşması için İsrail eski zamanlardan beri savaş başlatıyor, Filistinlilerin eski dönemlerde sırf İsrailler yüzünden çocukları az mı öldü? Kadınlar tecavüze hiç mi uğramadı? Zorla yahudiliği yaygınlaştırmaya çalışmadı mı İsrail? Şimdi neden tam tersi yapılınca daha doğrusu Filistin topraklarını geri almaya çalışınca herkes İsrail yancısı olmaya başladı? Bizim topraklarımız elden gidince bizde geri savaş başlatmaz mıyız topraklarımızı almak için? Bir dinimiz varken neden zorla başka bir dine yönlendirelim ki? Filistin bize düşmanmış oymuş buymuş benim umrumda değil savaş benim savaşım değil ve geçmişe bakılırsa da Filistin bu savaşı başlatmak ile çok iyi bir şey yaptı.
Instagramda savaş hakkında gönderilen postlara bakıyorumda Herkes İsraili destekliyor ve Filistini destekleyen kendine Türk demesin falan diyorlar. Müslüman değilim yinede Filistini destekliyorum ve Türküm bunda herhangi bir açık olduğunu da düşünmüyorum.