Dün Filistin'e destek amaçlı gösterilerde mehmetçik gazzeye diye slogan attılar bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz?

1. si Mehmetçik Türk Askeridir Mehmetçik Gazzeye Demek Türkiye'yi Kanlı Bir Savaşa Sokmak Demek Tam Da Orta Doğu Bataklığına Batırmak Demek.
2. si Zaten 3 Tarafımız Savaş İle Kaplı Rusya-Ukrayna Azarbaycan-Ermenistan İsrail-Filistin-(İran) İran Gizli Kapaklı Alttan Alttan Oyuyor burada
Baklanlarda Bosna ve Sırbistan da Gerilim Ara Sıra Yükseliyor Yakında Orası Da Kaynayacak Net Bir Şekilde Belli Bı Durumda Türkiyenin Çok Stratejik Konumda Olduğu Varsayılırsa Gerçekten Kilit Öneme Sahip
Mehmetçik Gazzeye Diyenler de Asla Ve Asla Akıl Mantık Olduğunu Düşünmüyorum Al Eline Silahı Git Kardeş Gazzeye Mehmetçik Neden Gitsin Milletin Evladı Neden Ölsün Orada Çok Tehlikeli Oyunlar Dönüyor Gerçekten.
Atatürk'ü Bir İdol Ve Atatürk Gibi Düşünmek Elzem Şu Noktada Ancak Böyle Hepsinin Üstesinden Geliriz.
Dün Filistine destek amaçlı gösterilerde mehmetçik gazzeye diye slogan attılar bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz?
Dün Filistin'e destek amaçlı gösterilerde mehmetçik gazzeye diye slogan attılar bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla