Osmanlı, Türklere değer vermezdi diyorlarda tam tersi yahu? ?

Resmi dilin, bilim dilinin Türkçe olmasını geçtim. Türklüğe hakaretin cezası var. Kendilerine Türk imparatorluğu diyorlar. Devlet kademelerinin yüzde 90'ı Türklerden oluşuyor. Osmanlı bir yeri fethettiginde oraya Türkleri yerleştiriyor, soylu yapıyor. Veya bir yere duva oluşturmak için yine Türkleri yerleştirir, desteklerdi. Osmanlı Türkleri sevmezdi yalanını kim çıkardı?

Osmanlı, Türklere değer vermezdi diyorlarda tam tersi yahu? ?
Osmanlı, Türklere değer vermezdi diyorlarda tam tersi yahu? ?
Cevapla