Bakan Işıkhan: "En düşük memur maaşı 33 bin TL olacak" dedi. Bu ücreti nasıl buldunuz?

Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Vedat Işıkhan, memur maaşlarına dikkati çekerek, emekli maaşlarına yönelik çalışmaların devam ettiğine vurgu yaptı.
Işıkhan, "Memur ve memur emeklilerimiz için enflasyon hedeflemelerine göre Ocak 2024’te yapılacak artış yaklaşık yüzde 50'ye yaklaşacaktır. En düşük devlet memuru maaşı 22 bin 17 liradan yaklaşık olarak 33 bin lira seviyelerine çıkacaktır." dedi.

Sizce yeterli bir ücret mi, nasıl buldunuz?

Bakan Işıkhan: En düşük memur maaşı 33 bin TL olacak dedi. Bu ücreti nasıl buldunuz?
Bakan Işıkhan: "En düşük memur maaşı 33 bin TL olacak" dedi. Bu ücreti nasıl buldunuz?
Cevapla