Cübbeli Ahmet, "Sakalı ustura ile dipten kesmek haram. En büyük günahlardan" demiş. Siz dipten mi kesiyorsunuz?

her gün daha saçma ne duyabilirim diye bekliyorum sadece :D belki de bana saçma geliyordur ama saçma yani :D

Cübbeli Ahmet, Sakalı ustura ile dipten kesmek haram. En büyük günahlardan demiş. Siz dipten mi kesiyorsunuz?
Cübbeli Ahmet, "Sakalı ustura ile dipten kesmek haram. En büyük günahlardan" demiş. Siz dipten mi kesiyorsunuz?
Cevapla