Uzaylı muhabbeti çok sık gündem olmaya başlamadı mı?

Arkadaşlar dikkat ettiniz mi her gün bir uzaylı, ufo haberi cikiyor. Sanki gittikçe alistiriyorlar gibi. Bugün uzaylı çıksa sasirmicaz gibi durumdayiz. Üstelik abd dahil bir çok ülke arastirma ekibleri kurdu sırf bilinmeyen cisimler için. Hani bilmiyorum ama sanki büyük haverden önce ki son sessizlik bitti de ses yavaş yavaş çıkıyor gibi. Siz ne düşünüyorsunuz?
Uzaylı muhabbeti çok sık gündem olmaya başlamadı mı?
Cevapla