Uzaylılar sizce önümüzdeki yıllarda iletişime gececekler mi bizlerle?

Kendilerini belli edecekler mi? Hiç aranızda kaçırılan var mı?

Uzaylılar sizce önümüzdeki yıllarda iletişime gececekler mi bizlerle?
Cevapla