Öğretmenlerin ve öğrencilerin derse telefonla girilmesi yasaklandı! Telefonlar ders öncesi okula teslim edilecek. Sizce doğru bir karar mı?

Milli Eğitim Bakanı Tekin, öğrencilerin cep telefonlarını derse girmeden teslim edeceklerini, öğretmenlerin de kötü örnek olmamaları adına sınıfa telefonla girmeyeceğini bildirdi. Sizce doğru bir karar mı?

Öğretmenlerin ve öğrencilerin derse telefonla girilmesi yasaklandı! Telefonlar ders öncesi okula teslim edilecek. Sizce doğru bir karar mı?
Öğretmenlerin ve öğrencilerin derse telefonla girilmesi yasaklandı! Telefonlar ders öncesi okula teslim edilecek. Sizce doğru bir karar mı?
Cevapla