Okullarda cep telefonu kullanmak yasaklandı! Sizce öğrenciler okulda cep telefonu kullanabilmeli mi?

Okullarda cep telefonu kullanmak yasaklandı! Sizce öğrenciler okulda cep telefonu kullanabilmeli mi?

Milli Eğitim Bakanlığı, önümüzdeki 2023-2024 eğitim öğretim yılı için alınacak tedbirleri duyurdu. Öğrencilerin okul içinde ve sınıflarda cep telefonu kullanmaları ve cep telefonu ile sınıflara girilmeleri yasaklandı.

Haber

Evet
Hayır
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Okullarda cep telefonu kullanmak yasaklandı! Sizce öğrenciler okulda cep telefonu kullanabilmeli mi?
Cevapla