Ülkemizin gittikçe kötüleşen durumu hakkında ne düşünüyorsunuz?

Bildiğiniz gibi enflasyon arttı, TL nin değeri düştü her şey zamlandi. millet para yok diye evlilikten soğudu. zenginler yine zengin ama Orta halli veya fakir insanların durumu daha da kötüleşti. bu saçma ülke şartlarında yaşamak zorlaştı.
Ülkemizin gittikçe kötüleşen durumu hakkında ne düşünüyorsunuz?
Ülkemizin gittikçe kötüleşen durumu hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla