Ülkenin ne kadar kötüye gittiğini bundan daha iyi anlatmaya gerek var mı?

Dün haberler de bir kasapta bir annenin çocuğuna karne hediyesi olarak et aldığı ve çocuğa sorulduğunda da annem bana karne hediyesi olarak et alacak dediği, ve etin artık çocuklara amca karne zamanı bir hediye olarak verildiği bir ülke durumuna geldik, ülkenin ekonomisinin ve hayat pahalılığı ve şartlarının ne kadar içler acısı olduğunu bundan daha iyi özetleyecek bir durum olabilir mi?

Ülkenin ne kadar kötüye gittiğini bundan daha iyi anlatmaya gerek var mı?
Cevapla