Bu afgan, pakistan ve surilere neden ırkçılık yapılıyor?

Neden afgan, pakistan vr surili kardeşlerimize (!) ırkçılık yapılıyor anlamış değilim. Şeriatçı ve hğmanist kız kardeşlerime sesleniyorum, sizi destekliyorum.
Hayır ne var yani kadınlara tecavüz ediyorlarsa? (!)
Ne var yani kızları kaçırıp, tecavüz edip kendilerine karı yapıyorlarsa?(!)
Ne var yani 7 8 yaşındaki kız çocuklarını parayla satıyorlarsa?(!)
Ne var yani 7 8 yaşındaki kız çocuklarını 30 40 bazen de 70 yaşındaki adamlarla evlendiriyorlarsa? (!)
Ne var yani kadınları recm ederek, beyinlerini patlarak öldürüyorlarsa? (!) iffetsiz kadınların namusunu temizliyorlar değil mi (!)
Ne var yani kadınları koyun gibi boyunlarına ip bağlayarak gezdiriyorlarsa? (!)

Ne var yani değil mi Şeriatçı ve ırkçı olmayan kız kardeşim, değil mi bak ben sizi destekledim şimdi siz beni destekleyin.
Yorumlarını bekliyorum.
Güncellemeler
+1 yıl
Hümanist ve ırkçı olmayan kızlar nerdesiniz?
Bu afgan, pakistan ve surilere neden ırkçılık yapılıyor?
Cevapla