sen param yok diye kaçarsan o da savaştan kaçar 😂🤔
bıdı bıdı yapanların cevapları ciddiye alınmayacaktır ayfonum yok starbaksta kahve içemiyom diye kaçtığınızı biliyoruz
sen param yok diye kaçarsan o da savaştan kaçar 😂🤔
bıdı bıdı yapanların cevapları ciddiye alınmayacaktır ayfonum yok starbaksta kahve içemiyom diye kaçtığınızı biliyoruz
Savaştan kaçmak Türkler tarafından yapılacak bir şey değildir asla. İkisi çok anlamsız bir kıyas. Bizler ya özgür yaşarız ya da ölürüz. Bizim erkekler gidipte başkasının ülkesinde o ülkenin karısına kızına sarkıntılık yapmaz.
Cevap
5Cevap
Param yok diye kaçmıyor ülke de yaptığı için karşılığını almadığı için gidiyor insanlar kaçmak ile gitmek farklı şeyler
Savaştan kaçanda ülkede yaptığının karşılığını alamıyor aynı şey
Senin Türkiye den kaçıyor dediklerin bir savaş olsa ilk gelecek kişiler okumuş eğitimli kendini geliştirmiş insanlar gidiyor Suriyeli çöp toplayıp 15 tane çocuk yapanlar ile kıyaslamak çok saçma
Sen evine Bozdolabı lazım olduğunda Çamaşır makinesimi alıyorsun?
Batı hayranı olanlar gidiyor savaşacak olan adam ülke zor durumdayken de kalıyor kimi kandırıyon
Şey mi ya bu? Kk aday olmasın diye ağlayan sonra da koyun gibi oy vermeye giden sonra tekrar kk istifa diye ağlayan cehalet partisi sevenlerinin belgeseli 😂
Değişim için birini desteklemek bile bilinç gerektirir. Ne için desteklediğini bilirsin olmayıca da istifa etmesini istemek gayet normal bir durum birine tapın algını kapalı birisinin anlaması olası değil
Değişim için önüne gelen ilk kişiyi sorgusuz sualsiz desteklemek akıllı insanın işi değil zaten yeterince araştırmış olsalardı seçim sonrası istifa demezlerdi çünkü o adam siyasette yeni bir isim değil çok biliyormuş gibi konuşuyorsunuz ya hayret
Önüne gelen birisi dediğin yıllardır siyasetin içinde geçmişi temiz birisi senin cehaletin başkalarının hayatını etkiliyor. Ayrıca kimse at gözlüğü ile desteklemedi oy verenler bu gün nasıl istifa et diyorsa başa geçip yanlış yaptığında indirmeyi de bilirdi.
O sırada kundaktaki çocuğu ssklı yapan kk haha çok temiz wow
Zaten emeklilikte yaş sınırı var ayrıca prim ödemen gerekiyor ezbere konuşma ufaklık
kaliteli bi hayat yaşamayı hakettiğini düşünen bi kitlede
senin gibi önüne ne verirlerse ona razı olan bi kitleden değiller işte ne güzel
Eh aynı şekilde savaştan kaçanlarda kaliteli yaşam istiyor ne güzel işte 😊 haha 🧠
Ne saçmalıyorsun ülkede nefes alacak yermi bıraktılar sen hala erdoğanın göööt kıllığını yapmaya çalışıyorsun
Almanca öğrenmeye başladın mı? Böyle kaçamazsın seni napsınlar
Hangi ülkeye kaçmayı planlıyorsun tam olarak
Gidenlere hak vermediğim için mülteciler gitsin diyebiliyorum ama siz diyemezsiniz.
Bir resmi yollarla gidiyor. Mültecileri bir şahsın kefyi istedigi için alınıyor. Aradaki milyon farkı bul
Kendilerininde onlardan farkı yok
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?