Üslup dediğin şey dolmusluk köşe başı görmek zorunda değilim bu halleriyle bile bize halleniyorlarken yer değiştirmek naparlardi tahmin bile edemiyorum. Hala burada yumuşatma yapıyorsunuz bırakın ya
Ben sana kadın çocuk diyorum sen bana sapık olanları söylüyorsun bir erkek sapıklık yapınca bütün erkekler öyledir diyemiyorsak kurunun yanında yaşı da yakmayacaksın. Erkekleri öyle diye masum kadın çocukların günahı ne?
@asozdmr bende sana diyorum ki banane kadınlarından çocuklarından kadınları o kadar kadın olsaydı her yıl bir tane çocuk getirmezdi daha kendilerine saygıları yok. Yiyecek ekmekleri yok ama durmadan uruyorlar yakında azınlık kalacaz ah atam bir sözü vardı fazla merhamet vatana ihanet.
Ya sana ne anlatsam boş bir kere üslüp yok sende senin kendine çok mu saygın var? Defolsunlar demek yerine evet istemiyorum ülkelerine dönsünler diyemiyorsan seninde kendine saygın yok demektir. Tamam sensin diyorum konuyu kapatıyorum
Genelleme yapmak doğru bir şey degil bu tarz meselelerde düzgünce fikir belirtilmeli ki manasız söylemler olmasin ve ayrıca her meselenin bir şekilde bu meseleye getirilmeye calisilmasi saçma doğru olan benim dediğim :))
@reelsmena Öncelikle olaya mantıksal ama aşırı ofansif açıdan bakıyorsun. Mültecileri ülkende istemiyor olabilirsin ki mültecilerin ülkeye olan bazı zararları konusunda benim de sana hak verdiğim bir nokta var. Ancak bu durum yine de senin üslubunu bozdurtacak aşırı da ciddi bir durum değil.
Kaldı ki bu olay üzerinden erkeklere saldırmışsın. Böyle bir saldırgan genelleme yapma hakkına sahip de değilsin. Konumuz mültecilerdi ama sen bütün bunları erkeklere çekmek için yaptın. Bunu yaptığında eline ne geçecek?
Ha bir de ben, ne yazık ki bizzat "kızlara güvenmeyen" biriyim. Yani her erkeği aynı kefeye koymakla gerçekten yanlış topraklarda yürüdüğünü bil. Seni uyarıyorum.
İşin çok çok çok daha ironik yanı söz konusu siz kızların çoğu mülteciler ya da fakir kitle falan olunca bu kitledeki bazı insanlar "masum olsa bile" onları yaşatılmaması gereken sapıklar ilan ediyorsunuz. Sizin yüzünüzden artık en ufak bir gözlemci bakışımızda bizi yanlış anlarsınız diye sokakta kızları umursamadan geçmeye çalışan erkekler türemeye başladı. Ama oysaki sizin için cool, sert, çapkın, serseri, maço vb. gibi özellikler taşıyan bir erkek olunca, hele hele bu şahıs özellikle cool ve yakışıklı bir havada olunca nudeları havada uçuşturan, asıl abazalık yapan senin hemcinslerinin oluyor (Belki de sen bile!). Ve biz erkeklerin bazıları bunu biliyor olmamıza rağmen yüzünüze vuruyor muyuz?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Yoo gayet de mantıklı gitsinler artık hatta defolsunlar
Bu nasıl bir üslup pembeli :D
İçlerinde gerçekten yardıma muhtaç olan çoluk çocuk kadınlar var bencil olmamak gerek
@asozdmr neyiz biz yardım elçisi mi?
Orası öyle :))
Fikir söylemek başka bir şey ama bu tarz usluplarla olmaz yani :))
Ben insanım seni kestiremedim
Üslup dediğin şey dolmusluk köşe başı görmek zorunda değilim bu halleriyle bile bize halleniyorlarken yer değiştirmek naparlardi tahmin bile edemiyorum. Hala burada yumuşatma yapıyorsunuz bırakın ya
@asozdmr kessin sen de Suriyeli filansindir ya tr yi de iyi öğrenmişsin tebrik ederim
Senin kendi ülkenden hallenen yok mu? Herkesi aynı kefeye koyamazsın.
@asozdmr bir yerde köpek çoksa daha fazla eklemeye gerek yok dimi
Ya senin gibilere laf anlatmak zor insan olmak ağır gelir haklısın. Asıl senin gibilerin gitmesi gerek
@asozdmr elin multecisi için kendi vatandaşını kov aferin aferin djkdkd komiksin aynen uzatmaya gerek yok
Ben sana kadın çocuk diyorum sen bana sapık olanları söylüyorsun bir erkek sapıklık yapınca bütün erkekler öyledir diyemiyorsak kurunun yanında yaşı da yakmayacaksın. Erkekleri öyle diye masum kadın çocukların günahı ne?
Ben olaya insan olarak bakıyorum mülteci değil sana da tavsiye ederim becerebilirsen.
@asozdmr bende sana diyorum ki banane kadınlarından çocuklarından kadınları o kadar kadın olsaydı her yıl bir tane çocuk getirmezdi daha kendilerine saygıları yok.
Yiyecek ekmekleri yok ama durmadan uruyorlar yakında azınlık kalacaz ah atam bir sözü vardı fazla merhamet vatana ihanet.
Genellemelere bak ya :))
Ya sana ne anlatsam boş bir kere üslüp yok sende senin kendine çok mu saygın var? Defolsunlar demek yerine evet istemiyorum ülkelerine dönsünler diyemiyorsan seninde kendine saygın yok demektir. Tamam sensin diyorum konuyu kapatıyorum
@asozdmr evet benim saol
Genelleme yapmak doğru bir şey degil bu tarz meselelerde düzgünce fikir belirtilmeli ki manasız söylemler olmasin ve ayrıca her meselenin bir şekilde bu meseleye getirilmeye calisilmasi saçma doğru olan benim dediğim :))
@PrensHazretleri
El atmamı ister misin?
Olur :))
@asozdmr
Tüm bu tartışmaya rağmen sonuna kadar üslubunu korumuşsun. Sana saygı duydum. Şimdi kenara çekil. Gerisi bende.
@reelsmena
Konuşacak bir ton şeyimiz var. 🤨
@BruhAnı sizi dinliyorum efenimm
@reelsmena
Öncelikle olaya mantıksal ama aşırı ofansif açıdan bakıyorsun. Mültecileri ülkende istemiyor olabilirsin ki mültecilerin ülkeye olan bazı zararları konusunda benim de sana hak verdiğim bir nokta var. Ancak bu durum yine de senin üslubunu bozdurtacak aşırı da ciddi bir durum değil.
Kaldı ki bu olay üzerinden erkeklere saldırmışsın. Böyle bir saldırgan genelleme yapma hakkına sahip de değilsin. Konumuz mültecilerdi ama sen bütün bunları erkeklere çekmek için yaptın. Bunu yaptığında eline ne geçecek?
Ha bir de ben, ne yazık ki bizzat "kızlara güvenmeyen" biriyim. Yani her erkeği aynı kefeye koymakla gerçekten yanlış topraklarda yürüdüğünü bil. Seni uyarıyorum.
İşin çok çok çok daha ironik yanı söz konusu siz kızların çoğu mülteciler ya da fakir kitle falan olunca bu kitledeki bazı insanlar "masum olsa bile" onları yaşatılmaması gereken sapıklar ilan ediyorsunuz. Sizin yüzünüzden artık en ufak bir gözlemci bakışımızda bizi yanlış anlarsınız diye sokakta kızları umursamadan geçmeye çalışan erkekler türemeye başladı. Ama oysaki sizin için cool, sert, çapkın, serseri, maço vb. gibi özellikler taşıyan bir erkek olunca, hele hele bu şahıs özellikle cool ve yakışıklı bir havada olunca nudeları havada uçuşturan, asıl abazalık yapan senin hemcinslerinin
oluyor (Belki de sen bile!). Ve biz erkeklerin bazıları bunu biliyor olmamıza rağmen yüzünüze vuruyor muyuz?
O yüzden erkeklere saldırmaya başlamadan önce olaya objektif bakmasını öğren de gel.
@BruhAnı eyvallah kardeşim😉
:))
Bence de saçma. Şey gibi bu tayyip yüzünden dinden soğudum vs diyenlerin kafası. Bahane ;)
Saçma cidden :))
Aynen ama onlara tanınan ve bize tanınmayan bazı ayrıcalıklarıda gözden çıkarmamak gerekiyor
Eleştiri olabilmeli tabi varsa bu tarz şeyler lakin demek istediğim belli zaten :))
Mesela hangi konular?
Gündem olur herhangi bir konu olur mesela :))
aynen
Bence de :))