Yurtdışına giden doktorlar " giderlerse gitsinler " derneği kurmuşlar ne düşünüyorsunuz?

https://twitter.com/jahreindota/status/1688147508730429440?t=SOJ4vM-wKzYZxiWP4aSItg&s=19

Bazı hadsiz insanlar " benim vergimle okudunuz yurt dışına hizmet ediyorsunuz, bu ülkeye borcunuz var " bla bla diyorlar.

Bizim bu ülkeye hiçbir borcumuz yok. Tıp fakültesini herks okuyabilir. Üniversite sınavına girmek herkesin hakkı ( tabi kazanacak disiplininiz varsa )

Bende tıp 3 . Sınıf öğrencisi olarak bitirir bitirmeZ yurt dışında görev yapacağım. Trde kalıp beline silah takan maganda tarafından öldürülmeye hic niyetim yok

Yurtdışına giden doktorlar " giderlerse gitsinler " derneği kurmuşlar ne düşünüyorsunuz?
Cevapla