İstanbul Valisi, sokak hayvanları için "Hoş görelim demek gibi lüksümüz yok" demiş. Açıklamasına hak veriyor musunuz?

Kendisinin açıklaması şöyle;

"Dünyanın her yerine gittiğinizde sokakta sahipsiz adam görürsünüz, sahipsiz hayvan görmezsiniz. Sokak hayvanı diye bir şey yok. Hayvanların bir sahibinin olması lazım. 'Ben hayvanları çok seviyorum, sahipsiz olsun, mahalle de dolaşsın. Zaman zamanda insanlara zarar verirse de olabilir, hoş görelim' demek gibi bir lüksümüz yok. Kanunen belediyelere bir görev verilmiş, belediyeler görevini yapacak. Belediyeler görevini yaptığında, konuştuğumuz bu sorunun yüzde 90’ı çözülmüş olur. Ama belediye görevini yapmazsa, vatandaşta 'bunlara dokunmamak gerekiyor, o da bir can' dediğinde bu sefer vatandaşın yaşam kalitesi düşüyor. Belediyeler gerekeni yapacak"

İstanbul Valisi, sokak hayvanları için Hoş görelim demek gibi lüksümüz yok demiş. Açıklamasına hak veriyor musunuz?
İstanbul Valisi, sokak hayvanları için "Hoş görelim demek gibi lüksümüz yok" demiş. Açıklamasına hak veriyor musunuz?
Cevapla