Arkadaşlar bu zamlar benim hoşuma gidiyor ak partililer acı çeksin istiyorum çünkü ilerde ülke için yararlı olucağını düşünyrm siz?

Bilinçli bir toplumun doğması için halkın biraz acı çekmesi gerektiğini düşünüyorum ilerde oy kullanırken daha düşünceli olurlar diye düşünüyorum

Arkadaşlar bu zamlar benim hoşuma gidiyor ak partililer acı çeksin istiyorum çünkü ilerde ülke için yararlı olucağını düşünyrm siz?
Cevapla