Apaçık Söylüyorum Ekonominin En Büyük Sorunu “Düşük Faiz”?

•Biz İthalat Üzerine İthalat Yapan Bir Ülke Olduğumuz İçin Döviz Kurları Yükseliyor.

•Bundan Kurtulmanın Yolu Yatırımlar, ancak bu kadar küçük faiz ile hiçbir yatırımcı Türkiye’ye Yatırım yapmaz.

•Ne Dolar Yüzünden İthalat Yapabiliyoruz + Yatırım Yok = Bunun Sonucu ise önüne geçilemez 3 Haneli bir enflasyon.

Sizin Düşünceleriniz Nelerdir?
Yatırım İçin Faiz Artsın
Kamulaştırma azaltılsın
Yerli Üretim Modeli
FED ile anlaşmak
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Apaçık Söylüyorum Ekonominin En Büyük Sorunu “Düşük Faiz”?
Cevapla