Hem terör sorunundan kurtulurduk ne bugünkü kadar sehidimiz ne maddi kaybımız olurdu
Suriye İran Irak gibi sıkıntılı devletlerle sınır komşusu olmazdık
Daha az iç karışıklık olurdu.
Sizce?
Hem terör sorunundan kurtulurduk ne bugünkü kadar sehidimiz ne maddi kaybımız olurdu
Suriye İran Irak gibi sıkıntılı devletlerle sınır komşusu olmazdık
Daha az iç karışıklık olurdu.
Sizce?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Bence de. Ya da tüm tehlike olusturabilecekleri ülkemizden atmaliydik
Kesinlikle Tunceli Sivas'a kadar olan yerleri biraksaydik zarardan başka bir b0k getirdiği yok
Akp yüzde 70 ile iktidar olurdu asıl biz Balkanları keşke kaubetmeseydik
Güneydoğu çok laik olduğu için mi erdogana atmadı saniyorsun? Selo ne derse onu yapıyorlar. Yağmurdan kacicam derken doluya yakalanırsınız. Balkanları kaybetmek kaçınılmazdı bugün Kürtler 1 sorun çıkarıyorsa Balkan halkları 5 sorun çıkaracaktı. Akp gidip chp gelse de bu ülke aydinliga mi çıkacak sanki? Chplisi de akplisi de kolaycı ve tembel. Çalışkanligi ahlakı toplum olarak benimsemeliyiz başka türlü gün yüzü yok
İşte halk böyle iken doğu kalmış gitmiş batı kalmış bir önemi kalmiyor söylediğim
Gaziantepin nizip ilçesiyle şanlıurfanın birecik ilçesi türk-kürt sınırı. Güneydoğuda bayağı Türk de yaşıyor nereye bırakıyorsun?
İstanbul'da Antalyada İzmir'de Mersin'de Kac milyon Kürt yaşıyor zamanında güneydoğuyu biraksaydik ordaki Türkleri bu tarafa yerleştirirdik. Bizim Türkler pek de şikayet etmezdi bundan zaten
Türkler orada doğal olarak yaşıyor sonradan göçme değiller. Kürtler de
Yunanlarla nasıl nüfus mübadelesi yaptıysak Kürtlerle de yapabilirdik zamanında. Pkk yuuznden kaç tane şehit verdik kaç tane öğretmen öldürüldü. Şuanki siyasette bile hdpye (yani PKK'ya) yaranmak zorunda kalıyor partilerimiz çünkü nüfusları var. En güzeli modern Türkiye ulus devleti kurulurken güneydoğu ile ayrılmaktı. Askerlerimiz teröre kurban gitmeyecekti. Daha az ic karışıklık olacaktı. Yönetimimiz sadece bizim secimimizle olacakti (Türk halkı) . Kürtler tarihte defalarca isyan çıkarmış osmanlıya da. Onlarla ayrılmalıydık. Bugün bir pkklı atalarımızın kılıç hakkıyla kazandığı İstanbul'da rahat rahat gezebiliyor. Ayrılsak vize alması gerekirdi. Vatandaşlık hakkından yararlanamazdi
Doğu anadoluyu ne yapacaksın. Su kaynağı doğu anadolu. Fırat nizip ve birecik arasından geçiyor
Güneydoğu demeyeyim. Kürtçü olanlar diyeyim. Mesela G. antep hdpye oy vermiyor , Doğu Anadolu'da Elazığ erzurum , Malatya, Erzincan hdpye oy vermiyor. Yani bu şehirlerin halklarının Türk devleti ve Türk üst kimligiyle sıkıntısı yok. Çıkarlarımız korunacak şekilde ayrilabilirdik
Aynen öyle katılıyorum. Sonunda benim gibi düşünen biri.
vatan satilmaz birakilmaz cehapeli seni.
Ben chpli değilim bu 1 ikincisi senin zihniyetin keşke Yunan galip gelseydi diyen zihniyet üstelik bu istek milli bile değilken. Benim isteğim ise son derece milli
o yunan bi tarafini mi belledi bilmiyorum yeter lan yeter bir adamin lafi bu kadar mi carpitilir ameq her cehapeli ayni lafi soyleyip duruyor bide cehapeli degilim derler
Boş yapma sizi bilmiyoruz sanki siz islamı ve müslümanlığı Türklüğün önüne koyarsınız ben ise Türklük ve Türkiye çıkarlarını her şeyin önüne koyarım sizden millilik öğrenecek değilim
belli vatan topragini birakalim demendem bide hala konusuor embesil
Niye agresiflestin İslamcı? Ben cikarlarimizi koruyacak şekilde geçmişte ayrılmış olmanın bugün en iyisi olacağını savunuyorum. Ya da Ermeniler gibi tehcir edecektik. Bugün polisi askeri tankı taşlayan pkkya alenen destek veren bir halk var ve bunlar da ülke yönetimi için oy verebiliyorlar. Mersin'e İstanbul'a yerleşip oraların yönetimi için pazarlık yapacak kadar kalabalıklastilar. En güzeli ayrılmış olmaktı ya da tehcirdi
1000 yildir sorun sikinti yoktu taki kemalist rejim gelip kürtleri asimile ve baski politikasi ile ezene kadar. zulum 1923 te basladi bu topraklarda. senin gibi mavi gozlu sarisin ismi lazim değil sahte kahramanin pesinde kosmuyoruz onun türk bile olmadigini biliyoruz biz. onun izinde gidenler aha boyle vatani satma hayali kurarlar
Ne eziksjn sen ulus devlet düzenine geçildi tüm dünyada tabiiki Türkiye de ulus olacaktı. ulus olmak da milli olmakla olur. Asimilasyon politikasiymis da cartmis curtmus pkk ağzıyla konuşan bı avelsin bı de Atatürk'e laf ediyorsun. Eğer milli ve ulus olmasaydın şu an bütün halde var olamazdın bile. Irak ve Suriye nasıl parçalandıysa sen de parça pincik olacaktın. Asimilasyon politikası diye zirvalamissin bı de Ermenileri Yunanları da mı asimile ettin onlar neden nefret ediyor? Kürtler ile ayrılmış olmak gerekiyordu bitti.
bi kemalistin bana pkk li deme hakki yok pkk sizin yuzunuzden var cunku. kucuk beyinli yaratiklarsiniz zihnen anadoluya hapsolmuş türk faşizmi altinda bi bok yiyebileceginizi saniyorsunuz 100 yil oldu ulke kurulali hala anlamadiniz mi. sana da bi test yapsak türk cikmayacagina adim gibi eminim ne kadar turk fasisti varsa devsirme cikiyor zaten. ve tum dunyada ulus devlete mi gecilmis? dunyanin supergucu amerika ulus devlet mi? veya o zamanin supergucu birlesik krallik ulus devlet miydi? kendimize bakalim osmanli ulus devlet miydi? sanki dogdugu irki kendi seciyorda meziyet gibi ustunluk tasliyor haspam
Hıyar oğlu hıyar bu üstünlük değil nasıl var oldugundur ve kandan ırktan ziyade bu kültürdür ve dildir. Ben test yapsam ve yunan çıksam hiçbir şey değişmez anadilim Türkçe anavatanım Türkiye benim çıkarlarımı sağlayacak olan Türk devletidir bunlar benim degerlerimdir. Ulus olarak ayrismak ben senden üstünüm demek değildir benim dilim kültürüm ve tarihim senden farklı dolayisiyla çıkarlarım da senden farklı demektir (ki öyle) burada üstünlük anlayan ancak senin gibi aşağılık komplekslilerdir. Türkiye ayaktaysa Türk ulus bilinci sayesindedir istersen faşizm de istersen başka bir şey de.
Amerika dediğin ülkede para var dolayısıyla güc ve refah var. Toplumsal güç de onlarda ekonomik güç de. Bu durumda herkes Amerika'nın parçası olmakla zaten sorun görmüyorlar. alternatiflerin en iyisi o.
Türkiye ise güçlü değil para yok refah yok bu ülkeyi ayakta şey ulus bilincidir dildir kültürdür. Senin gibi eşşekler anlamaz. Osmanlı zayıf düşünce topraklarının çoğunu kaybetti neden? Ulus bilinciyle çoğu halk kendi kendini yönetmek istedi. Kendi halkı üzerinde kendisi söz sahibi olmak istedi ve Osmanlı küçülerek bitti.
Fosssik teecceee diye mağdur edebiyatı yapma
lan olm o kadar malsinki beni kürt saniyon cunku fasizm damarlarina islemis bir irkin oteki irklarin haklarini kendine ragmen savunacagini dusunemiyorsun foşşik t. c. edebiyati yapiyormusum ksjfjskdjjs
bu ulkede 2 kitle var tamamen ayak bagi faydasiz gereksiz. 1) kemalist turkler 2) apocu kurtler. su 2 fasist kitle s. gitse bu ulkeden sorun problem kalmayacak
Fosssik tece 1923 edebiyatı yaptın gayet de bunun için Kürt olmana gerek yok apt al bi isl*mcı olsan yeterli.
Bu ülkenin doktorları öğretmenleri mühendisleri beyaz yakalıların önemli çoğunluğu Atatürkcü. Bunlar gitse hiçbir b.. k olamazsın. Bu gerçek de seni kudurtur.
Bu ülkenin en bōktan kitlesi 1) ümmetci isl*mcılar 2) pkklılardır
Yazdıklarımın hiçbirine cevap veremeyip b.. k atma taktığini kullaniyorsun. Biz ulus olmaya sen de kudurmaya devam edeceksin. Türkiye büyüktür islam. Ağla👍
sjfbskdjsj lan olm bana bi tane vatana millete faydali kemalist goster. hepsi 3 kurus fazla kazanip midesini doldurmak icin yurtdisina gidiyor jshdkshdkzhs boşu kes git kucuk cocuklari kandir
Yurtdışına giden Kemalist ; doktor, öğretmen, yazılımcı
Yurtdışına giden isl*mcı ; tuvalet temizleyicisi , dönerci
Yani elinde tutman gereken Kemalistlerdir.
ya oyle bi alginiz varki komedi. selcuk bayraktar size aklinin zekatini verse 7 ceddinize yeter. boş boş konuşmak disinda bi tamam yok. en popi kemalist aydininiz kendi diskisini yiyen, kiz ogrencisinin totosunu saplaklayan bi tacizci. git otede utan azcik.