Cumhuriyet kurulurken Güneydoğu'yu bıraksak nasıl olurdu?

Hem terör sorunundan kurtulurduk ne bugünkü kadar sehidimiz ne maddi kaybımız olurdu

Suriye İran Irak gibi sıkıntılı devletlerle sınır komşusu olmazdık

Daha az iç karışıklık olurdu.

Sizce?

Cumhuriyet kurulurken Güneydoğu'yu bıraksak nasıl olurdu?
Cevapla