Ben bg de yaşıyorum bakın kimseyi aşağılamam ama akpye oy veren fakirler neden veriyonuz herkes fakir olsun diye mi sizin gibi?

Ben bg de yaşıyorum bakın kimseyi aşağılamam ama akpye oy veren fakirler neden veriyonuz herkes fakir olsun diye mi sizin gibi?
Cevapla