Farkettiniz mi ülkede kimse fakir değil?

Borcu falan olanlar hariç hatta onlar bile. Herkesin durumu bi anda iyi olmaya başladı. Neredeyse her ailede bir araba var yoksa evi var yoksa miras falan kalmış vaziyette. Cidden inceliyorum herkesin durumu düzeldi ama her şey bi o kadar pahalı nasıl oldu bu. Şu sebepse saçma geliyor, çocukları büyüdü eve para getirmeye başladı. Mantıklı gibi ama tutarlı değil gibi.
Güncellemeler
1 yıl
Herkesin bir şekilde Parası var aslında
Güncellemeler
1 yıl
İşte böyle bi durumda var ya hiç yok ya var yani adam asgarî ucret alıyor son model iPhone aliyo taksitle alsa bile senin giderin masrafın yok mu. Herkesin borcum var diyor bakıyor aq zevklerin için boy boy harcama yapmışsın e borç tabi olur amcklar bunlar. Adam 1 ayda 3 araba sahibi oldu borcum var diyor. Çok ilginç.
Farkettiniz mi ülkede kimse fakir değil?
Cevapla