Güncellemeler
1 yıl
Herkesin bir şekilde Parası var aslında
Güncellemeler
1 yıl
İşte böyle bi durumda var ya hiç yok ya var yani adam asgarî ucret alıyor son model iPhone aliyo taksitle alsa bile senin giderin masrafın yok mu. Herkesin borcum var diyor bakıyor aq zevklerin için boy boy harcama yapmışsın e borç tabi olur amcklar bunlar. Adam 1 ayda 3 araba sahibi oldu borcum var diyor. Çok ilginç.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Bankalar sağ olsun. Yüksek limitli kk herkese verirlerse herkes zengin gibi yaşar.
Onun dışında. Faizler mi düşük ne oluyor ülkede. Uzman çavuş adam dubleks ev aldı araba aldı arsa aldı. Taş çatlasın 10 yıllık asker bu nasıl mümkün oluyor
Uzman çavuş dediğin adam sınırda Suriye de görev yapıyor. Adamlar her görev başına para alıyor bırakta alsın o almayacaksa ben mi alacam yanlış mıyım?
Ne sınırı hocam Muğla'da falan yapıyor. Veya karadneizde bi ilde
O zaman hanımı çalışıyor ya da atadan deden kalma bir şeyi satıp almış olamaz mı? Benim de deden bir şeyler var ama sefillik içinde yaşıyorum yarın ora satıldığında ev alacağım yarın bir gün benimde arkamdan söylecekler lan şuna bak sefil içinde yaşıyor nasıl ev aldı filan
Yok abi eşi falan çalışmıyor adam asker oldu bekarken. Olduğu gibi anne babasına dubleks ev hediye etti. Evlendi kendine arsa aldı araba aldı.
Vallahi knk ne denir bilmiyorum adamı da tanımıyorum
Maaşın ne kadar da öyle konuşuyorsun 50 bin altındaysa yorum yapma lütfen cevabıma
Evet Starbuckstan ayrılmayan insanlar ekonomiden falan bahsetmesin mesela
Aynen öyle bende olmayan her şey insanlarda var bunu da ben anlamıyorum. O paralara evler arabalar nerde ne iş yapıyolar merak ediyorum.
Yavaş zengin olanların altında kaçakçılık haram para falan yoksa bişi bilmiyorum aksi takdirde ilerleyen zaman içinde o şarta sen ne araba alırsın ne ev ne tarla. Mesela tanıdığım asker maaşıyla ev aldı araba aldı yetmedi arsa aldı. Noluyo olm nereden geliyor bu para taş patlasın 9 10 yıllık askersin.
Tanıdığım 2 yilllik doktor oldu bı anda babasının emekli borcunu ödedi ev aldı araba aldı ama arsa aldı npl
60 sen 60 eşin alsa bile zor mümkün değil yani zaten açık her şey nerden ne çevirdiklerini bilmiyorum iş hayatında olmadığım için ama bi yerden koparıyolar belli ki
Doğru adamın eşi çalışmıyor asker. Ve nasıl bir mucizeyse ev aldı ailesine kendisi kirada (yani aldığı evden kira almıyor demek istiyorum) hem araba hem arsa. Ve bunu asker maaşıyla yapıyor. Var mı la böyle bı dünya
Doktor olana hadi kardeşleri de destek oldu. Bu askerin diğer kardeşleri de böyle oldu biri düğününden kazandığı altınlarla işyerini devraldı. 2 araba aldı arsa aldı. Kira ödüyor. Nasıl oluyor kafayı yicem
var demek ki baksana bi yolunu bulmuşlar zaten bunları görünce aşırı hırslanıyorumda iki üç kuruşla elimden bi şey gelmiyo
Ben gram hirslanmiyorum maalesef çünkü belli bi iqnelik var. Yani zengin olanların altında hep bi saçmalık var Allah açık açık yardım ediyor.
böyle senin hak ettiğin hayatı yaşıyolar çıldırıyorum bi de yurt dışına çıkanlar var onlar da aynı şekilde avrupa abd hayır nasıl ne şekilde gidiyolar onu anlamıyorum ama her şey paraya bakıyo bi yerde işte
Biz asker olsak anında şehit oluruz. Adamlar istediği yerde görev yapıyor. Biz iş yeri devir alsak müşteri kalmaz ortada. Millete yardım ediyor rabbim bizde elde 0 var
İş zekâda dicem adam benden daha slk neyde formülü ne bu bianda zenginliğin veya en kötü orta halli olmanın.
onu diyorum ya adama baksan sokakta ciddiye almazsın yaşadığı hayatlara bak zeka falan değil bi destek buluyolar bundan eminim
Şuda var mesela adam küçük kız çocuğunu engelli olarak gösterip vergisiz sıfır cillop gibi araç almış namussuz herif sözde dindarlar bide. Nasıl bi formülse ilerde çocuğun üzerinde belge falan da kalmıyor siliniyormuş. Şimdi düştü jeton düştü. Benim annem de gidip bildiği hâlde örnek veriyor diyor bak çalıştı sıfır araba aldı halbuki kızının üzerine almış vergisiz falan. Allah anneminde belasını versin hep durumu iyi planı savunuyor
Kredi kartıyla yaşıyoruz bea.
Ben niye fakirim 😥
Yok be aga fakir çok
Yavaş zengin olanların altında kaçakçılık haram para falan yoksa bişi bilmiyorum aksi takdirde ilerleyen zaman içinde o şarta sen ne araba alırsın ne ev ne tarla. Mesela tanıdığım asker maaşıyla ev aldı araba aldı yetmedi arsa aldı. Noluyo olm nereden geliyor bu para taş patlasın 9 10 yıllık askersin.
Tanıdığım 2 yilllik doktor oldu bı anda babasının emekli borcunu ödedi ev aldı araba aldı ama arsa aldı npl
Nasıl oluyor ya