• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Gündem

Yoksul insanlar neden akpye koşa koşa oy veriyor?

Sorgulayancomar43
Sorgulayancomar43 Takip Et
Xper 4 Yaş: 35
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
00
Yapay Zekaya Sor
Yoksul insanlar neden akpye koşa koşa oy veriyor?
Cevapla
Beğen
Paylaş
Takip Et
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • Hullanza
    Hullanza Takip Et
    Guru Yaş: 43 , eic 100%
    +1 yıl

    Çünkü çoğu sandığın kadar yoksul değil. İç Anadoludaki taşrada açlık çeken olabilir mi?

    Şöyle söyliim, Aksaray'daki AKPli dayı emekli maaşı alıyor, kira vermiyor, köyünde hayvanı, ekini vardır muhakkak. Karnı doyuyor yani. Zaten, gündüzleri şehir meydanında çay içip boş laklak yapıp, arada namaza gitmek dışında bir faaliyeti yok. Bu adam yoksul değil.

    Şimdi bir de büyğk şehirlerde, Türkiye'nin asıl üreten kesimine bakalım. Haftanın 6 günü 10'ar saat asgari ücretle çalışıyor. Eşi gündel iş k temizliğe gidiyordur belki. Kşrayı çıkarsan çoluğuna çocuğuna anca yetiştiriyor. Belki köyden arada bi çuval patates soğan geliyodur.

    Zaten Türkiye'nin milli hasılasının ezici çoğunluğu İstanbul, İzmir, Ankara gibi büyük şehirlerden elde ediliyor. Orada da, AKPnin oyları düşüyor.

    Yani yoksul ve üreten kesim AKP ye vermiyor tam olarak. AKPye oy verenler tarikatlardan geçinen, dinci bir orta sınıf ya da taşrada mum gibi yaşayanlardır.

    0
    0 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

2

Cevap

3

Cevap

  • tıme-traveler
    tıme-traveler Takip Et
    Guru Yaş: 45 , eic 100%
    +1 yıl

    Ev kirasının asgari ücretten fazla olduğu bir ülkede iktidar hala ayakta duruyorsa bence sorun ekonomi değil zeka sorunu vardır.

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    +1 yıl

    Yoksul insanlar tanrıya da inanıyor mecburlar çünkü aciz olunca dua filan

    0
    64 Yorumla
    • siyahatlıasilprenses
      siyahatlıasilprenses
      +1 yıl

      Aciz olunca dua filanmış * senin yaratılış gayen zaten Allah'a kulluk etmek bunu bilmiyor musun aciz varlık?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @siyahatlıasilprenses bilmiyorum arkadaşım. Sen kulluk ettiğin için aciz olmadığını düşünüyorsan aciz olan sensin

      Yorumla
    • 48382727
      48382727
      +1 yıl

      Yoksul olmayıp para içinde yüzden dindarlar da muhakkak hırsız dimi senin gibilere göre. Fakirse başka çaresi yok zenginse hırsız vs

      Yorumla
    • 48382727
      48382727
      +1 yıl

      Allah'ın yarattığı şeytana kulluk edeceğimize herşeyin sahibi olan Allah'a kulluk etmeyi tercih ederiz bu arada sakın yanlış anlama biz seni bir şeye zorlamıyoruz sonuçta kuran Ey iman edenler diyor.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Hırsız değil keyfine bakıyor ister inansın ister inanmasın ne olacak ahha

      Yorumla
    • 48382727
      48382727
      +1 yıl

      İnanmanın yoksullukla ya da fakirlikle alakası yok.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Peygambere ilk inananlar kölelerdi muhtaçlardı din insanların afyonudur Karl Marx

      Yorumla
    • 48382727
      48382727
      +1 yıl

      Sen biliyormusun o karl marx kabirde şimdi Allah'a nasıl yalvarıyor son bir şans için. Örnek alâ alâ kafiri mi örnek aldın

      Yorumla
    • siyahatlıasilprenses
      siyahatlıasilprenses
      +1 yıl

      Aciz olan hepimiziz yüce Allah'ın huzurunda hiçbir şey değiliz. Büyük olan yalnız Rabbimizdir ve ona yerlerin ve göğün tek sahibine kulluk etmek zorundayız. Bitti

      Yorumla
    • siyahatlıasilprenses
      siyahatlıasilprenses
      +1 yıl

      @48382727 Marxı kendine idol olarak seçen biriyle tartışılmaz bile aw

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Bilmiyorum. Sen neden bu kadar eminsin? Ayrıca örnek almıyorum kimseyi

      Yorumla
    • siyahatlıasilprenses
      siyahatlıasilprenses
      +1 yıl

      Örnek almadığın kişinin sözünü ne amaçla yaziyosun ozamn

      Yorumla
    • siyahatlıasilprenses
      siyahatlıasilprenses
      +1 yıl

      Merak ettim

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @siyahatlıasilprenses sen bir şey merak etme kaba insan.

      Yorumla
    • siyahatlıasilprenses
      siyahatlıasilprenses
      +1 yıl

      Üzgünüm cici kız seninle daha cici bir biçimde konuşmalıydım, tekrar deneyelim?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @siyahatlıasilprenses prenses olarak takılmaya devam et

      Yorumla
    • siyahatlıasilprenses
      siyahatlıasilprenses
      +1 yıl

      Tamam öyle takılırım senin merak ettiğin bir şey var mı?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @siyahatlıasilprenses yok senin de yoksa hoşça kal

      Yorumla
    • siyahatlıasilprenses
      siyahatlıasilprenses
      +1 yıl

      kib

      Yorumla
    • Hullanza
      Hullanza
      +1 yıl

      Vay arladaş, adamlar ay sınunu zor getiriyor, çocuğuna manavdan meyve alamıtor, bu dinci gericiler çıkmış "hayat gayesi" diye millete masal anlatıyor

      Yorumla
    • siyahatlıasilprenses
      siyahatlıasilprenses
      +1 yıl

      @Hullanza sen benle tam konuşsana oğlum böyle arkamdan yarım yamalak ayıp oluyo ama. d

      Yorumla
    • Hullanza
      Hullanza
      +1 yıl

      Sonunda engelleyecen beni zaten. Genelde öyle oluyor

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @siyahatlıasilprenses kimsenin arkasından konuşmamış bildirim gidiyor ya hani

      Yorumla
    • siyahatlıasilprenses
      siyahatlıasilprenses
      +1 yıl

      Cici kız doğru diyosun ama "hayat gayesi masalını" bana istinaden söylemiş

      Yorumla
    • siyahatlıasilprenses
      siyahatlıasilprenses
      +1 yıl

      @Hullanza yok engellemem rahat ol. O kadar seviyesiz olduğunu düşünmüyorum

      Yorumla
    • Hullanza
      Hullanza
      +1 yıl

      "Sana istinaden" dememe gerek yok. Sen, özgür düşünceye sahip bir birey değil, karanlık bir ideolojiyi temsil eden bir figürsün. Doğrudan muhatap almama gerek yok

      Yorumla
    • Hullanza
      Hullanza
      +1 yıl

      Engellersin, çünkü benim İslâmcı ideolojiye bir gıdım saygım yok. Hoşuna gitmeyen şeyler yazarım.

      Yorumla
    • siyahatlıasilprenses
      siyahatlıasilprenses
      +1 yıl

      Saygın olmadığını anladım zaten. Birincisi din bir ideoloji" değildir. Maneviyattan doğan bir ihtiyaçtır. Toplumsal düzeni sağlamaya yönelik yapılan siyasi öğretileri içeren düşünce sistemine ideoloji denir. Bu hassas meseleyi siyaset olarak görürsen zaten saygın olmaz, çünkü her siyaset aslında yalandan ibarettir. Ve evet hayat gayesi' de Allah'a kulluk etmektir. Tabi Darwinizm den etkilenip maymundan geldiğine inanmıyosan şekerim.. orası başka

      Yorumla
    • Hullanza
      Hullanza
      +1 yıl

      İslâm da toplumsal düzeni sağlama amacıyla ortaya çıktı. Hem siyasi, hem toplumu düzenleyen bir kurallar bütünüdür İslâm. Bu, onu ideoloji yapar.

      Hayatın, evrenn bir amacı yoktur. "Amaç" dediğimiz şey, insan zihninin olguları anlamlandırmak için verdiği bir "isim"den ibaret. Kavramsallaştırmadır. Allah'a kulluk etmek, islamcı ideolojinin ortaya koyduğu bir amaçtır. Ama evrensel değildir.

      Darwinizm dediğin şey evrim olgusu sanırım. Evrim gerçeğini en iyi açıklayan bilimsel teori Evrim Teorisidir. Bu teori maymun ve insanın ortak atadan evrimleştiğini söyler. O ortak ata da fare gibi ortak bir kemirgen atadan evrimleşir. Onlar tetrapodlardan, onlar balıklardan vs diye gider.

      Kısacası, muzla bile genetik ortaklığımızın %60 olöasının nedeni budur.

      Peki İslâm bu konuda ne der? Mesela homo erectus fosilini nasıl açıklar? Maymun değil, insan değil. Var mı bi açıklaması?

      Yorumla
    • siyahatlıasilprenses
      siyahatlıasilprenses
      +1 yıl

      Hahahah o ortak ata da fare gibi ortak bir kemirgen atadan evrimleşir diyince koptum ciddiyetim orada bozuldu. Ve evet Var
      Ashabı Sebt: Yani Cumartesi Halkı helak olmuş eski bir Yahudi kavmiydi. Cumartesi yasağını ihlal edince yüce Allah onları maymuna dönüştürdü. Bazı âlimler maymuna benzeyen eski insan kalıntılarının hakkında bunun yatabileceğini düşünüyorlar. Tabii bu sadece bir düşünce net bir delili yok ayetlerde. Ama gene de bir düşünce değil mi? Tavsiyem Homo sapiensler ve Neandertaller hakkında oturup binlerce düşünceyi saygılı bir biçimde uslu uslu nasıl okuyosan aynı tavırla, İslâmi- bilimsel makaleleri de o şeklide oku biraz. Ha birde Google bir Amerika şirketidir. Bunu söylememin de sebebi de gene dinlerle alâkalı bir mevzudur. Çok doğal ABD grup şirketlerinden olan siteye yani Google' a İlk insan yazınca " Primat" çıkmasının sebebini çok da anormal karşılamamak gerekir. Ve düşman düşmandır her sözünü esas almak kendi öz değerlerini bırakıp her dediklerini doğru olarak kabul etmek nedir biliyor musun Aptallık. Sen dinsiz olabilirsin ama sonuçta Türksün ve seni düşmanı olarak görmeleri için illa da Müslüman olmana gerek yok. Türk olman yeterli çünkü her şeyden önce köklü bir ceddin var ve sırf ceddimize olan kinden bile bugün gerek Türk gerek müslüman olarak bizleri doğru yoldan çıkarıp yanlışa sevk etmek için uğraşmaya devam edecekler. Ama kanmamalısın

      Yorumla
    • siyahatlıasilprenses
      siyahatlıasilprenses
      +1 yıl

      Baya uzun oldu yeterince açıkladığımı düşünüyorum.

      Yorumla
    • Hullanza
      Hullanza
      +1 yıl

      Tamam. Bu da bir "açıklama". "Allah bir kavmi maymuna dönüştürdü"

      Peki, bu test edildi mi, gözlem yapıldı mı? Homo erectus fosilinin en eskisi 2 milyon yıl öncesine tarihlendirilmiş. Ondan önce bu tiür bulunmuyor. Eğer allah maymunumsu erectusa dönüştürmüşse, dönüşmeyen homo sapiens fosilleri de olması lazım öncesinde. Ama yok. Homo sapiens fosilleri en erken 400 bin yıla falan denk geliyor. Yani, eldeki bulgular senin açıklamanı yanlışlıyor.

      Google amerikan şirketi evet, ama aynı şekilde İslâmcıların evrim karşıtlığı da Amerikan kiliselerinin "akıllı tasarımcı" fikriyatından birebir kopyalanıp "İslâmlaştıroömış" versiyonudır. Mesela Darwin'in bulguları heistiyan dünyasınıı sarsarken, tartışılırken, Osmanlının alimleri bu mevzuya dokunmamıştır. Hatta destekleyenler olmuştur. Evrim Karşıtlığı Türkiye'ye Amerikalılarla iltisaklı tarikatlarla yayılmıştır (fethullahçı çete, oktarcılar vs). O yüzden Şii İran'daki İslâm tedrisatında evrim karşıtlığı yoktur. Hatta Arap coğrafyasında bile Türkşye'deki kadar fanatik bir evrim karşıtlığı bulamazsın.

      Primat, homimid vs bunlar genetik ortaklığa bağlı taksonomik sınıflamadır. Şempanzelerle %98 ortaklığımız var, demek ki martılara göre daha ortak yönümüz var. Memeli hayvanlar da mı demeyelim? O da mı google'ın komplosu?

      Yorumla
    • Hullanza
      Hullanza
      +1 yıl

      İslamın "bilimsel" bir iddiası yok, olamaz da. Bikimsel yöntemin uygulanmadığı hiç bir akılyğüütme, doğası gereği bilimsel olamaz.

      Şu köklü ceddimiz nedir? Yani diğer halkların kökü yok mu? Bizi farklı kılan nedir, onu anlamadım? Hani, elf gibi mi yalıyoduk da bizi bozdular.

      Bak hocaların hocası Halil İnalcık çok net söyler. Anadolu'nun en müreffeh olduğu dönem Roma dönemi ve Cumhuriyet dönemi der. Mesela Osmanlı'nın en şaşalı döneminde bile Anadolu halkı bir çok açıdan Avrupalılardan bile daha yoksul yaşıyordu. "Avrupalılar bile" dedim, çünkü hiç iyi değildi o zamanlar. Çin'lileri, İran taraflarını saymıyorum bile.

      Yani, yazdıklarında sadece boş hamaset var sanki

      Yorumla
    • siyahatlıasilprenses
      siyahatlıasilprenses
      +1 yıl

      Çok şeye değinmişsin ama iki şey tek dikkatimi çekti. Birincisi tarih olarak elde edilen bulgular tam olarak açıklamamı yanlışlamıyor hayır. Dünya 40 milyon yıldır var siz saniyosunuz ki bizler sadece son 1400 yıldır olan şeyleri anlatıyoruz. Hayır sadece İslâm 1450 yıldır var ama bundan da öncesi var ve bu bahsettiğim kavim en eski din olan Yahudilerden kalma bir kavimdi ve zaten bu olay Kur'an'ın indirilmesiyle gelişen yeni bir olay değildi çünkü bu halk müslümanlardan çok daha önce vardı ve Kuran'da geçmişe dair bir olay olarak anlatılır. Kuran'da sadece gaybı bulamazsın indirildiği den itibaren hem o zaman ki geniş zaman hem geçmiş hem gelecek zamanla yani (gayb) ile ilgili zamanları bulursun. Ee zaten milyonlarca yıldır var bu dünya ve sen kalkmış sadece 2 milyon öncesine kadar gidiyosun : D 40 milyon yıldan bahsediyorum ben. Daha Mö ve Msyi sayıp hesaplamaya da gerek yok. Bide şimdi sen dinazor çağını falan da sorarsan :d merak etme onun da açıklaması var dinimizde sen relax şekerim

      Yorumla
    • siyahatlıasilprenses
      siyahatlıasilprenses
      +1 yıl

      İkincisi. Yukarda zikrettiğin tarikatçı çetelerle ne zerre ilgim var ne de bilgim. Beni ne yapmış oldukları ilgilendirmiyor. İran'daki Şiilere gelince, Şii olduklarından bahsediyoruz şaka mısın? Evrim karşıtlığının olmadığını söylüyosun. Şiilerin karşıt olmaması neden şaşırtsın? Şiileri müslüman olarak görmüyoruz ki zaten sapkınlar şaşırtıcı gelmedi. Bunu da yeni öğrendim sayenizde teşekkürler

      Yorumla
    • Hullanza
      Hullanza
      +1 yıl

      40 milyon değil. 4,56 milyar yıl. Küçük bi dğzeltme, yazının bağlamını değiştirmiyor. Belirtmek istedim sadece.

      Yahudiler de 2500 yıldır var. Onlar da Sümerlerden alırlar mitolojilerinin çoğunu, bu da eder 5000 yıl.

      Homo erectus 150 000 yıl önce tükenmiş bir insansı türü. Yani "maymuna dönüşmüş insan"a dair hiç bir bulgu yok. Bu hem komik hem de saçma sapan bir şey.

      Dinozorları geç de, Kurana göre her canlı dişi erkek olarak çift yaratılmıştı ya. Bakterileri falan bilmedikleri için, bu da yanlış bilgi. Yani Kuran bu konuda YANLIŞ.

      Kuranın "geçmiş" ile ilgili verdiği bilgiler, o dönemde Arap coğrafyası ve çevresinde zaten var olan Yahudiler, Hristiyanlar. Mecusiler, Sabiiler vsden öğrenilmiş. Ha. Tabii ki, Ameirkadaki Maya'larla ya da Vietnam'daki kabimlerle ilgisi bi bilgisi olamaz. Bölgeye özgü bilgiler aynen Kurana aktarılmış, çok acayip bi durum değil.

      Din dediğin, hiç bir şey açıklamıyor. Dünyanın/evrenin düz olduğunu iddia ediyor. Bu da YANLIŞ. Açıklamasa daha iyi yani.

      Yorumla
    • Hullanza
      Hullanza
      +1 yıl

      Şiilerin sapkın olduğunu bazı sünni mezhebleri dile getiriyor. Bazıları öyle demiyor. Şiiler de sünnilere diyor. Hatta sünniler sünnilere de diyor. Hanginizi baz alacaz? Hepsi Kurana referans gösteriyor çünkü.

      Şiilerle olan mesele tamamen tarihsel ve politiktir. Hilafeti ele geçiren Sünniler, peygamberin soyundan çoluk çocuk katletmişler. Ben müslüman değilim ama, lan insan peygamberin torunlarını falan keser mi? Bu nasıl bir zalimliktir?

      Yorumla
    • siyahatlıasilprenses
      siyahatlıasilprenses
      +1 yıl

      Tarih konusuna takılacağını biliyordum. Oğlum ben tarihçi değilim o kadar teferruatlı bilemiyorum mazur gör.)
      Din sana dünya düzdür demiyor bak bu geçmişten günümüze gerek bazı âlimlerce de çok yanlış anlaşılmış ve bugüne kadar tartışılmaya devam eden ince bir konudur özetle açıklamam gerekirse; Kur'an da hiçbir ayette dünya düz olarak geçmemektedir. Yuvarlak olduğu geçer, geçer ama senin onu doğru bir biçimde anlayabilmen için hem derin bir ilmin hemde çok iyi Arapçan olmalı ki düzgün anlayasin. Tek sen değil senin gibi düşünen herkes kaç kişi ana dili gibi Arapçaya hakimdir? ki kaldı ki Arapça birçok lehçeye sahip köklü kadim bir dildir. Kur'anda yer alan mehd= beşik sath=düz gibi ifadelerden yerin düz bir tepsi gibi olduğunu anlayanlar da olmuştur o dönem. Aynı zamanda bu daha önceden de var olan Yunan felsefesinin de bir uzantısıdır.( bak altını çizerek diyorum bu kısmı)
      Ama Naziat suresinin 30. ayetinde
      " Sonra da yeri döşeyip yerleşmeye hazırladı" şeklinde meal vardır. Döşeme sözcüğü arapça aslı Dehadır, deve yumurtası anlamına gelir. burada da yuvarlaklık ifade edilir. Medha var birde o da, deve kuşunun yumurtasını bıraktığı yuva anlamına gelir. E zaten yumurtada elips şeklindedir, şimdi anlayacağın bağlantıyı sen kur. Bir diğer done; (İnşikak, 84/3-5) Yer uzatılıp dümdüz' edildiği zaman diye bir ibare geçer ayette. Buna istinaden ve gene. " O gün yeryüzü başka yeryüzüne çevrilir, gökler de başkalaşır... " (İbrahim, 14/48) ayetlerini de göz önünde bulundurarak, o gün dediği Dünya'nın sonu olan Kıyametten bahsediyor Rabbimiz.

      Yorumla
    • siyahatlıasilprenses
      siyahatlıasilprenses
      +1 yıl

      Tüm insanların yeniden yaratılacağı gün aynı şeklide yeryüzü de yeniden yaratılacaktır. Ve geoit olan dünyamız o zaman dümdüz bir tepsi gibi olacaktır. Bunu da söyleyenler var bak buna bende inanıyorum. Bence her iki kesimdeki kimseler de bu kadar derin araştırmıyor diye birbirimizi yanlış anlıyoruz. Saygı duymak lazım karşılıklı olarak ve bu kadar yeterli

      Yorumla
    • Hullanza
      Hullanza
      +1 yıl

      Tamam tarihi bırakalım.
      Hem anadili gibi Arapça bilmek gerektiğinden bahsediyorsun, hem de ayet aktarıyorsun buraya. Yani madem seni beni aşıyor, o zaman "alimlere" soralım. Biz okumayalım

      Yorumla
    • Hullanza
      Hullanza
      +1 yıl

      Kuranda ne yazdığından bihaber milyarşarca insan yaşıyor, yaşamış ve yaşayacak. Kurana inanmayınca hiç bir şey eksikmşyor bu arada

      Yorumla
    • siyahatlıasilprenses
      siyahatlıasilprenses
      +1 yıl

      Bu kadar yazdığımdan sadece bunu mu çıkardın cidden? Yarım saattir yazmakla uğraştım kırıcısın

      Yorumla
    • siyahatlıasilprenses
      siyahatlıasilprenses
      +1 yıl

      Sen okuma diye bir şey demedim aksine okuman için resmen bir destan yazdim. Gözlerim yoruldu dediğine bakar mısın harbiden de kırıcısın

      Yorumla
    • siyahatlıasilprenses
      siyahatlıasilprenses
      +1 yıl

      Her alime sor demiyorum sana konu derin ve âlimlerin birçoğunun kendi aralarında görüş ayrılığına sahip olduğunu söylüyorum. Ona bakarsan sadece âlimler değil şimdi bile Google da aratırsan dünyanın yuvarlak olduğunu keşfeden bilim insanı diye Pisagor Yunanlı bilim insanı Parmenides, Pythagoras da olmak üzere 3 sonuç çıkıyor. Kimin bulduğuna dair net bir sonuç yok neden yok? Bu her şey için geçerli bu kadar netlik araman doğru değil

      Yorumla
    • siyahatlıasilprenses
      siyahatlıasilprenses
      +1 yıl

      Sen inanmak istemiyosun belli ama ne derseniz deyin son olarak. " Doğrusu Şi'ra ( Sirius) yıldızının Rabbi de O'dur. " (Necm:49) diyeceklerim bu kadar tşklr

      Yorumla
    • Hullanza
      Hullanza
      +1 yıl

      İlginçtir, Sümer mitolojisinde de yıldızlar tanrıları temsil eder. Zaten bütün ortadoğu dinlerinin temeli Sümerlerdir.

      Hakkında herkesin yorum yapabildiği bir kaynak var, herkes kendine ya da mezhebine göre bir görüşler bütünü inşâ ediyor. Birinin doğru dediğine öbürü olmaz diyor.

      Bu kadar belirsiz bir şeye bu kadar körü körüne inanmak bana abes geliyot

      Yorumla
    • Hullanza
      Hullanza
      +1 yıl

      Bu İslâm külliyatında en tutarlı okul ibn-i tevmiyyecilerdir. Yani bugğnkü Suud, IŞİD, Taliban gibilerinin "alimi" olan ibn-i Tevmiyye.

      Özetle bu kadar yoruma gerek yok. Kuranda açık olan şeyleri uygulayın, anlamadığınız, yorumlamak zprunda kaldığınız ifadeleri de boş verin, onların hikmetini biz bilemeyiz, eğer Allah isteseydi zaten bilirdik, der ve konuyu kapatır. En tutarlıları İslâm'ın en gerici en karanlık kolludur aslında.

      Yorumla
    • siyahatlıasilprenses
      siyahatlıasilprenses
      +1 yıl

      Susar mısın kızı rahatsız ediyoruz buradan bu kadar konuşarak

      Yorumla
    • Hullanza
      Hullanza
      +1 yıl

      Tamam🤐

      Yorumla
    • siyahatlıasilprenses
      siyahatlıasilprenses
      +1 yıl

      @Hullanza konuş

      Yorumla
    • Hullanza
      Hullanza
      +1 yıl

      Yok. Buradan konuşamam daha

      Yorumla
    • siyahatlıasilprenses
      siyahatlıasilprenses
      +1 yıl

      Sebep

      Yorumla
    • Hullanza
      Hullanza
      +1 yıl

      Senle ilgili değil merak etme :)

      Yorumla
    • siyahatlıasilprenses
      siyahatlıasilprenses
      +1 yıl

      @Hullanza naptınız çatlakla

      Yorumla
    • Hullanza
      Hullanza
      +1 yıl

      Çatlak? Kızım mesaj atsana yaa.

      Yorumla
    • siyahatlıasilprenses
      siyahatlıasilprenses
      +1 yıl

      Sen atsana oğlum

      Yorumla
    • Hullanza
      Hullanza
      +1 yıl

      Atılmıyo kapalı senin

      Yorumla
    • siyahatlıasilprenses
      siyahatlıasilprenses
      +1 yıl

      Jdjdwx daha önce atmayı denedin mi

      Yorumla
    • Hullanza
      Hullanza
      +1 yıl

      Evet.

      Yorumla
    • siyahatlıasilprenses
      siyahatlıasilprenses
      +1 yıl

      Açtım şimdi at

      Yorumla
    • Hullanza
      Hullanza
      +1 yıl

      La kapalı hala. Sen atsana işte

      Yorumla
    • siyahatlıasilprenses
      siyahatlıasilprenses
      +1 yıl

      Xper seviyem mesaj atmak için yeterli değilmiş üzgünüm

      Yorumla
    • Hullanza
      Hullanza
      +1 yıl

      Takipmet beni o zaman oluyo

      Yorumla
    • siyahatlıasilprenses
      siyahatlıasilprenses
      +1 yıl

      Takip mi ediyim seni okey

      Yorumla
  • siyahatlıasilprenses
    siyahatlıasilprenses Takip Et
    Xper 6 Yaş: 21 , eic 96%
    +1 yıl

    Sen sor diye

    0
    2 Yorumla
    • Sorgulayancomar43
      Sorgulayancomar43
      +1 yıl

      her şeyi ver

      Yorumla
    • siyahatlıasilprenses
      siyahatlıasilprenses
      +1 yıl

      ha?

      Yorumla
  • TheSaintBalloon
    TheSaintBalloon Takip Et
    Guru Yaş: 110 , eic 100%
    +1 yıl

    Allah

    0
    0 Yorumla
  • lilpeepsgf
    lilpeepsgf Takip Et
    Xper 2 Yaş: 21
    +1 yıl

    Cahillik.

    0
    0 Yorumla
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Gündem > Sorular > Yoksul insanlar neden akpye koşa koşa oy veriyor?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Yoksullar neden akpye oy veriyor? 3 cevap verildi
Yoksul insanlar bu kadar ezilmesine rağmen neden koşa koşa akpye oy veriyor? 7 cevap verildi
Ben bg de yaşıyorum bakın kimseyi aşağılamam ama akpye oy veren fakirler neden veriyonuz herkes... 2 cevap verildi
İnsanlar neden akp ye oy veriyor? 7 cevap verildi
Fakirler akpye mi oy veriyor fakir semtler? 5 cevap verildi
Geçersiz oy kullananlar ve sandığa gitmeyenler neden öyle yapıyor? 4 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • ​Çevrenizdeki insanların mantıksızlığı karşısında görselindeki gibi hissettiğinizde, nezaketi mi koruyorsunuz yoksa iğnelememi?
  • Geceye ruh halinize göre bir şarkı bırakır mısın?
  • Hayatta en zorlandığın şey nedir?
  • Sizinle aynı gün doğan ünlüler kimler?
  • Gelen güncellemeler yüzünden bıraktığınız oyunlar hangileri?
  • Sevgilinle beraber müzelere gider misin?
  • Gayretli biri misin?
  • Kalbinde bi tabela olsa ne yazardı?
  • Aşkta şanslı mısın?
  • Covid-19 geçirdiniz mi?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨