İstanbul Taksiciler Esnaf Odası Başkanı, "İstanbul'da taksi değil, trafik sorunu var" demiş. Size göre taksi sorunu var mı?

bana göre tamamen taksi sorunu var.. 2 kere İstanbul'a geldim ama bindiğim taksicilerde hep rezillik yaşadım.. hepsini yargılayamam tabii ki ama fazla dolandıran mı dersiniz, asılan mı dersiniz..
İstanbul Taksiciler Esnaf Odası Başkanı, İstanbulda taksi değil, trafik sorunu var demiş. Size göre taksi sorunu var mı?
İstanbul Taksiciler Esnaf Odası Başkanı, "İstanbul'da taksi değil, trafik sorunu var" demiş. Size göre taksi sorunu var mı?
Cevapla