Geriye giden tek ülke olduğumuzu düşünenler var mı? Ben bu dönemin insanı değilim diyenler kimler?

Çağ dışı bir hayat yaşıyoruz ya. Çok saçma bir dönemdeyiz. Ben 9 yaşımdan beri aynı hükümet var. şu an 20 yaşındaki biri bu hükümetten başkasını görmedi. her şey ateş pahası millet ay sonunu Zor getiriyor. Aldığımız maaş hemen şu gibi bitiyor. Borçtan nefret eden birinin bile borcu var. Borçsuz yaşanmıyor. Ülkemde Türk'ten çok her milletten insan var. Benim ülkemde bir Afgan bir Suriyeli benden daha fazla hakka sahip. Ona rağmen hala Allah Erdoğan'ı başımızdan eksik etmesin diyen bir sürü Türk var. Ben bu dönemde yaşamak istemiyorum. 90'lı yıllar da sadece 8 sene yaşadım ama o dönemler çok güzeldi. Nefret ediyorum herşeyden.
Geriye giden tek ülke olduğumuzu düşünenler var mı? Ben bu dönemin insanı değilim diyenler kimler?
Cevapla