Yeni zammın ardından maaşları asgari ücretliyle eşitlenen öğretmenler duruma tepki göstermesi gündem oldu sizce haklılar mı?

Bundan ziyade doktor maaşı aşırı dikkatimi çekti benim lise mezunu birisiyim değil tıp okumak üni bile okumadım fakat aldığım bahşişlerle hemen hemen tıp okumuş üni mezunları kadar maaş alıyormuşum😅

Yeni zammın ardından maaşları asgari ücretliyle eşitlenen öğretmenler duruma tepki göstermesi gündem oldu sizce haklılar mı?
Yeni zammın ardından maaşları asgari ücretliyle eşitlenen öğretmenler duruma tepki göstermesi gündem oldu sizce haklılar mı?
Cevapla