Bundan ziyade doktor maaşı aşırı dikkatimi çekti benim lise mezunu birisiyim değil tıp okumak üni bile okumadım fakat aldığım bahşişlerle hemen hemen tıp okumuş üni mezunları kadar maaş alıyormuşum😅

Bundan ziyade doktor maaşı aşırı dikkatimi çekti benim lise mezunu birisiyim değil tıp okumak üni bile okumadım fakat aldığım bahşişlerle hemen hemen tıp okumuş üni mezunları kadar maaş alıyormuşum😅

Kızımın öğretmeni de demişti asgari ücretli çalışan benden daha fazla alıyor diye. Ama öğretmenin 3 aylık tatili var asgari ücretlinin yok. Doktora gelince evet az. Asgari ücretlinin geliri işten çıkasıya kadar. Memur ömür boyu garantili böyle de bir durum var. Maaşlardan değil gereksiz zamlardan şikayetçiyim.
Cevap
2Cevap
Diğerlerinin zam oranı açıklanmadı belki de. Algı yapmayın.
Ben memurum su an 12.500 tl alıyorum. En dusuk memur maasi su an 12.500 tl. Temmuz zammi ile birlikte maasim en az 18 bin Tl olacak. Sacma sapan algılar yapmayin
İşçilere niye o kadar fazla veriyolar ki yav
Ee ben öğretmenden fazla kazanıyormuşum 🙄
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?