Ücretli öğretmenlik sistemi ve az sayıda öğretmen ataması sizce emek sömürüsü mü?

MEB yılda 100 bin ücretli öğretmen çalıştırıp 10 bin alım yapıyor. Ücretli öğretmen diye meslek yok. Bu insanlar aynı üniversite mezunu aynı diploması olan ve aynı kpss sınavına girmiş insanlar. Çoğu ortalama üstünde puan almasına rağmen alım az olduğu için işsiz. Tatillerde hem işsiz hem sigortası yok. Çalıştığı günler bile yarım gün sigortalı. Çoğu sessizce intihar ediyor.

Ücretli öğretmenlik sistemi ve az sayıda öğretmen ataması sizce emek sömürüsü mü?
Erken seçim gelsin hükümet değişmeli bitsin bu sömürü
Halk öğretmenler bir olup tepkisini göstermeli
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Güncellemeler
4 ay
Emek sömürüsü ne zaman biter
Ücretli öğretmenlik sistemi ve az sayıda öğretmen ataması sizce emek sömürüsü mü?
Cevapla