Öğretmenlerin 2500 lira maaş alıp az demesine yorumlariniz neler?

Öğretmenlerin 2500 lira maaş alıp az diye sitem etmesi ve bugün bir öğretmenin kanal d ye çıkıp ağlayıp az maaş alıyoruz yetmiyor pisikolojimiz bozuluyor demesi hakkında ne düşünüyorsunuz ülkemizde 900 lira maaş alanlar varken
Öğretmenlerin 2500 lira maaş alıp az demesine yorumlariniz neler?
Cevapla