Kürtçede çok sevdiğim bir atasözü var:
"Berxê xelkê ji meriv re nabin beran" yani Başkasının kuzusu bize koç olmaz. Bu atasözü istemeden ne hikmetse aklıma geliyor...

Kürtçede çok sevdiğim bir atasözü var:
"Berxê xelkê ji meriv re nabin beran" yani Başkasının kuzusu bize koç olmaz. Bu atasözü istemeden ne hikmetse aklıma geliyor...

Gelecek nesilleri alıştırıp sindirme politikası şu an bile ses çıkaramayan toplum ileride Suriyeliler kalsın siz gidin dendiğinde çok rahat güdülmek isteniyor. Bu nedenle çok yoğun bir çaba ve ümmetçilik propagandası var dikkat ederseniz yeniden sosyal medyada müslüman insanların mağdur olarak gösterildiği videolar dolaşıma sokulmuş durumda bu yüzden her alanda bu giderek artan bir çalışma olacak.
Cevap
4Cevap
ak partililer de yapıyor zaten s*riye seviciliği yapıyor bıktım bu ar*plardan
Eee akkoyunlarımız sağ olsun onlar sayesinde hep bunlar.
Ak partiye kızıyorsun da türk kızları suriyeli erkeklere çok da soğuk bakmıyor ama
@pistantrofobist aklı başında akkoyın olmayan hiçbir Türk kızı pis bir Suriyeliye dönüp bakmaz. Onlar Arap sevici akkoyunlar onlar Türk bile sayılmaz soysuz onlar soysuz.
Burada chpli bir kız vardı seversem arapa bile bakarım sorun değil dedi bence parti fark etmez bizim türk kızları baya bir kezban
Türk ırkını entegre etmeye çalışıyorlar Erdoğan'ın geliş amacı hedefi belli Erdoğan'ın Türkiye ile derdi var kurtulur musunuz hayır artık iş işten geçti..
İçicen şarabı nikicen bunları bu da yerli atasözü 😂 😂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?