Toplu taşım araçlarında kim haklı? Anneler mi yoksa şoförler mi?

Kim haklı?
Kim haklı?

Son günlerde yaşanan bebek arabalı kişilerin toplu taşım araçlarına alınmaması, ikinci bir bilet istenmesi ya da bebek arabasının katlanmasının istenmesi sorunu gündeme oturdu.

Toplu taşımada bebek arabası tartışması: Hangi taraf haklı?

Bebek arabalı kişiler engelli yolcu kapsamında değerlenemez mi?

Güncellemeler
+1 yıl
Aşağıda görüş yazan bir kardeşimizden alıntıdır:
🔴 Yolcu Hakları Bildirgesi Madde 7 : Güzergâh üzerindeki tüm duraklarda bebek arabalı yolcular araca kabul edilir. Bebek arabası ile yolculukta aracın orta kısmı kullanılabilir. Bebek arabası için ilave ücret alınmaz. Araç içerisindeki yoğunluğa göre şoför tarafından bebek arabasının katlanması istenebilir. Bu durumda yolculardan anlayışlı olmaları beklenir.
Toplu taşım araçlarında kim haklı? Anneler mi yoksa şoförler mi?
Cevapla