Recep Tayyip Erdoğan kazandı, kazandık. Ne düşünüyorsunuz?

siyaset severim az çok bildim şeyi savunurum siz ne düşünüyorsunuz 🇹🇷💡
Güncellemeler
+1 yıl
Şunu düzeltmek isterim Atatürk'ü sevmeyen biri değilim Türkiye ayaktaysa paşamın sayesinde yönetiminin sayesinde ama RTE için de ölüme giderim yıllardır dan beri ne kaybettiniz ki kazanacağınız ne olacaktı baş örtüsü için 1 metre karelik çul diyorsa bitmiştir benim için onun çul dedi benim tesettürüm benim dini inancım biz ona Kom... Lik hakkında hakaret ediyor muyuz dine düşman oldu belli neyine Türkiye emanet edeceğiz
Recep Tayyip Erdoğan kazandı, kazandık. Ne düşünüyorsunuz?
Cevapla