Aynı zihniyetin ürünü bunlar hep. Özlem Zengin de bir kadın, taciz tecavüz mağdurları için ''Ahlaklı kadın bir sene beklemez'' diyereki suçlamada bulunan kafada biri
Kadına şiddet abartılıyor, bir kereden bir şey olmaz diyen Akpli kadın bakanlar gördük
Kadınıyla erkeğiyle, annesi babasıyla iğrenç bir zihniyetten malül bu insanlar, boşuna ''Ama o bir anne'' demeyin
Muhtemelen bir cemaat ile bağlantısı bir şeyi çıkar bana kalırsa. Akp'nin artık bu makamlarda oturtacak doğru dürüst bir ekibi yok
@Merol0 Akpli diye. Ne alakası var kapalılıkla? Fatma Şahin açık da ne oluyor? Hakkındaki iddiaların %1'i bile doğru ise zaten allah belamızı vermiş demektir
Sürekli kapalılık, başörtüsü muhabbeti yapılmasından da gına geldi. Kendine laf ettirmemek için bunu zırh gibi kullanıyorlar
Yukarıdaki yorumları okursan görürsün islam dusmanlığını islamda kimsein kimseye ütünlüğü yoktur iki tarfta bir birinin kötüsüyle savasıyor olan iyi lere oluyor
@Merol0 İslam düşmanlığı dine saldırı değildir. Türkiye gibi İslamcı yönetiminden bıkmış insanların dolu olduğu yerde İslam düşmanlığı zaten artar doğal bir şey
Millete suç bulacağınızda camilerden insanlara hakaretler savuranlara, siyasi propaganda yapan imamlara hesap sorun
Onların yaptığını doruladığımı nerden biliyorsun İslam düşmanlığı dine saldırı değildir diyorsun nedir ozaman hükümetle derdin olur analarım kaplı bir kişin calısma hakı yoktur nedemek
@Merol0 Arkadaşım siz niye söylenen hiçbir şeyi anlayamıyorsunuz?
Nerede dedim kapalı bir kişinin çalışma hakkı yoktur diye?
İnsanların inanma hakkına saldıramazsın, direkt İslam karşıtı olabilirsin bunda da hiçbir hak ihlali yok.
Hele hele işi gücü ''O sapıklıktır, buna karşıyız, gaylere karşıyız, zinaya karşıyız'' diye anırmak olan Refah Partisi'nin meclise girdiği yerde, birilerinin ''İslam karşıtıyız'' demesinde hiçbir sakınca yok
Yukarıdaki arkdası dediklerini okursan islam düsmalığını değil direk basörtüye karsı yani inma karsı oldunu göre bilirisin bana dokunmayan dini eğtime dinime dokunmayan bir kişi beni ilgilendirmez
Kadınlar daha şefkatlidir diye düşünüyorum. Kadınların ihtiyaçlarına ve zorluklarına odaklanan programlar ve projeler geliştirebilir. Ayrıca tesettürlü olması, bazı kişilerin garezlenmesine neden olabilir.
Sitedekiler türbanlı olmasını eleştirir. Bu milletin dini İslam ama İslama ait her işaret nedense birilerine batıyor. O yüzden sorunuza olumlu yanıt almanız zor.
Ağzına yüreğine sağlık düne kadar üniversitelere alınmayan onca genç kardeşlerimizden bugünlere kapalı olmak tercih meselesi bunların amacı zaten belli o yüzden sonunda kadar Recep Tayyip Erdoğan ❤️
Kadın var, Kadın var. Kimi değdiği seri güzelleştirir, kimi Savaşa neden olur. Kadin olması birsey değiştirmiyor, nasıl çalıştığını görmeden yorum yapmak ya da övmek, sevinmek anlamsız geliyor.
Başı açık olsa şaşardım zaten. Bi AKPli gidiyo başka AKPli geliyor. Hiç bana "yok prof olmuş yok şudur budur" demeyin. AkçKPli mi? aKPli, dinci mi, dinci. Nokta.
Çünkü siyasi temayülüni gösteriyor. Aiyasal İslamcı olduğunu gösteriyor. Ben orak-çekiç rozetiyle devşet kurumunda çalışamazsam, o da türban takanaz. Bu kadar basit
Laik bir ülkde yasıyoruz isteyen istediğini giye bilir kimsemin bir birin dine dini eğtimine ve giyimine karısma hakı yok bu gericiliği bırakın ülkeye faydası yok zararı var
Türbandan kurtulmak isteyen kızlara aile içerisinde baskı ve zulüm uygulanmasında da özgürlük var mı? Ne hikmetse sadece türban takılırken özgürlük aklınıza gelşyor, ama ondan kurtulmaya çalışanlar için sizde hiç böyle bir hassasiyet yok.
islamad zorlamaya karsıyım türbandan kurtulmaya calısanlar senin zihniyetindeki kişiler acık bir kişide dindar olabilir kaplı bir kişide dindar ola bilir
Hayır gerici olmuyorum. Çünkü dinin kendisi başkasının fikirlerini kısıtlamaya dayanır.
Mesela biz aydın, şlericiler kendi fikirlerimizi sorgulayabiliriz, tartışmaya açarız. Peki dinci allahınvarlığını sprgulayabilir mi? Hayır. Ee, ne hakla bunu talep eder? Dediğim gibi, işin doğası gereği, dincilik gericiliktir
Yukarıda acık bir kişi dindar olabilir sözünü söylen bir kişiye bunu söylüyorsun Medeniyet dediğin insanların fikirlerine dini saygı duymakatır tüm farklılıklarına rağmen aynı toparakta sevgi saygı cevresinde yasamaktır siz bu seyleri algılayacak kabiletiniz yok laik bir ülkede yasadığımızı hatırlatırım basörtüden değil siz bu medeniyeten geri kalmıs sözleriniz ve düşüncelerinizden kurtulmaya calısın
Yav bırak allanı seversen. İslamcıdan demokrasi mi olur? Görüyoruz. Diyanet işleri başkanı ateiste dinsize sövüp duruyor, sen çıkmışsın sevgi saygı diyon. Çoluğa çocuğa kuran kurslarına yolluyolar, her yer imam hatip, ünv sınavında bile din soruluyor, gelmişsin dindar da dindar. Festivaller yasaklanıyor, alkollü içeceklere ötv konuyor bok gibi. Dindar da dindar. Benim hayatıma, yatak odama kadar tarikat sakalları giriyor, sen dindar da dindar.
Dinci-gericiye özgürlük demek diğer herkese baskı ve xulğm demekdtir. Bu kadar basit
Laik bir ülkede olduğumuzu hatırlatırım isteyen cocuğuna dini eğtimini verir de dini değerlerinede yasar Vergi hertürlü seyden alındığını hatırlatırım Senin alkol icmene hayatını istediğin gibi yasamana engel yok imhtip liselerin fazala acılmasını karsıyım kapanmasınada festival iptal olmasına bende karsıyım laik bir ülkde yasadığımızı hatırla isteyen dini ve dini eğtimini alma hakıvar bu ülkede
Bir çocuk 18 yaşına gelen kadar bilimsel eğitim alır. Senin dediğn laiklik değil Amerikan tipi neo-liberalizmdir. Dini eğitim istiyorlarsa laik devletin kamu kaynaklarıyla değil, kendi cebindeki paradan vererek olur.
Laiklik, toplumun dşnselleşmesi karşısında özgür vatandaşı korumakla görevli. Çocuğunu kendi inancı yüzğnden kuran mursuna gmndermekle vegan annenin ço upunu vegan beslemeye çalışmasıyla aynı sapkınlıktır.
İnsan kurban eden bir din olsa ona da mı izizn verilecekti? Böyle saöma şey olur mu?
ÖTV özel tğketim vergisi. Alkol tğketimini dini gerekçelerle azaltmak için konmuş bir vergi. Türkiye'de alkolizm sprunu yoltu, yani bir halk saplığı sorunu değil. Tamamen dini gerekçelerle. Deminden beri örnek gösterdiğin neo-liberal ülkelerde yok bu
Senim bu ülkede ne kadar yasma hakın varsa benimde yasama hakım var aynı sekilde dinimi ve dini eğtimi alama ve aldırma hakım var o kulardaki butun öğretmenler benden alına vergilerle mağas alıyor senin ANA YASANIN MADDE 2 BELİRTİLDİ GİBİ- Türkiye Cumhuriyeti, toplumun huzuru, millî dayanışma ve adalet anlayışı içinde, insan haklarına saygılı, Atatürk milliyetçiliğine bağlı, başlangıçta belirtilen temel ilkelere dayanan, demokratik, lâik ve sosyal bir hukuk Devletidir. Kurban bayramını arastır Bu ülkede eğer bizi istemiyorsan bütün yasal yerlere basvuru yapa bilirsin ama hiç birsey elinden gelmez bu ülke sizin değil hepimizin
Eleştiren önce kendisi prof olsun eleştirmek için eleştirdiğin kişi kadar biliyor olmak lazım maalesef dünyada şuanda encok sıkıntı çekilen durumlardan birisi bilgisi olmayıp fikri olanlar
Helal olsun vallahi çok doğru dedin özgür bir ülkeyiz biz ister açık ister kapalı bunlar demiyor muydu özgürlük alın size özgürlük ama şimdi kendileri kapalı diye bir sürü ileri geri konuşuyor.
@Demir666 özgürlük anlayışı istediğin gibi soyunmak değil sadece istediğin gibi giyinebilmek olduğunu da öğrendikleri zaman bir şey olur ancak onlardan
Hem akademisyen hem anne... Bu kadar saf olmayın. Anne baba olup, akademisyen olup huzur hakkı alan, üç dört mevkide koltuk hakkı bulunan ve her ay beş maaş alanlar ile dolu akp. Kınık yeterince cebine attı, peki o atarken diğerleri boş mu duracak sanıyorsunuz?
Tanımıyorum ama istediği kadar iyi ve dürüst olsun olmaz. Bir kadın oradaki fırıldak düzenbazları yola getirip paketleyemez. Otoriter baskın ve çok dürüst bir erkek gelmeliydi kadınn dönen dolaplardan bile haberi olmaz
Sonuç olarak aynı rengin kırmızısı sadece.. akraba yandaşlığından ziyade bu devletin kurumlarına daha liyakatli insanlar gelmediği müddetçe sadece ne olursa sadece kendi fikirlerini nakletmeye çalışanlar bizi bitirecek
Iyi ve adaletli bir kadının elinin deydiği her her güzelleşe biliyor. Kadınlarımız her yerde görev almalı. Nezaman karşımızdakine sadece insan olarak bakabilmeyi öğrenicez.
Bence çok güzel Kadın dünyayı güzelleştirmek için gelmiş bir insan kapalı diye bir kesim eleştiri oklarına tuta bilir ama Kızılay için iyi işler yapacağını düşünüyorum.
Zihmiyeti önemli. Mesela bir kereden bir sey olmaz diyen kadın aile bakani vardi. Ya da tacizi örtbas eden bir aile bakanı. Da vardı yani zihniyet çok önemli
Erdoğan rejimi ülkeyi yönettiği sürece kimin nereye geldiğinin bir önemi yok. Bu rejim olduğu sürece asla iyi bir şey olmaz.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Arkadaşlar size tavsiyem Kızılay'a ne kan verin ne bağış yapın hatta hiçbir derneğe yardım yapmayın zekaat mı vereceksiniz üşenmeyin kendiniz verin yardım mı yapacaksınız kendiniz yapın gözünüzle görüp kani olun. .
Sırf kapalı diye bu yorumu yapmak mı 🤔 yani bu zamanda herkes özgür başı açık olsaydı bu yorumu yapacak mıydınız iyi ki Recep Tayyip Erdoğan baş örtüsünü yasalaştırdı üniversitelere alınmayan hacılarımızdan bu güne ne mutlu bizlere.😊