Sinan ogan senide yazdik bir kenera…. Bir pazarlik sonucu muydu bu ne düsüniyorsunuz?

Kendini Atatürkçü çizgide olduğunu söyleyip Atatürk ve İnönü iki sarhoş diyen anayasanın ilk 4 maddesini değiştirmeyi parti programında belirten kendine milliyetçi diyen bir adamın ümmetçi partiye gitmesi bir pazarlık sonucu gittiği açık. Konuşmalarında parlamenter sistemini propagandalarinda belirten sözünün eri olmadığı açıktır…

ne düsüniyorsunuz

Sinan ogan senide yazdik bir kenera…. Bir pazarlik sonucu muydu bu ne düsüniyorsunuz?
Cevapla