Anlaşamaz denilen burçla anlaştığınız oldu mu?

Örneğin. Sen yengeçsin, koçla anlaşamazsın dediler, anlaştın mı? ya da ikizler burcuyla terazi yapamaz dediler. Atıyorum bunları, evlendiniz mi?

Bunu sorma nedenim, biriyle tanıştım. Ben yengeç burcuyum, seninle anlaşamam dedi. İlk tanışırken red yedim 😅halbuki anlaşırdık ya. Ben gerekirse alttan alırdım. Gerekirse o alırdı, kavga etmemeye çalışırdık, edince de konuşarak çözerdik falan. Ben şahsen seversem neden anlaşamayim ki? İnsan sevdiğinin huyuna suyuna gider, öyle değil mi?

Anlaşamaz denilen burçla anlaştığım oldu.
En azından arkadaşca anlaştım, anlaşamazlar denilen burçla
Doğru söylüyor, ne arkadaşca nede sevgilice anlaşamadım
Sevgili olarak anlaştım, arkadaşca anlaşamadım 😅
Arkadaşca anlaştım, sevgilice anlaşamadım 😊
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Anlaşamaz denilen burçla anlaştığınız oldu mu?
Cevapla