Hüda-Par'ın lideri Yapıcıoğlu'nun Hizbullah ve Pkk'ya terör örgütü diyememesi tepki çekti düşünceleriniz nedir?

Sunucu hizbullah terör örgütü müdür diye soruyor Yapıcıoğlu ilk başta bilmiyorum diyor spiker tekrar sorunca siz öyle algılıyor olabilirsiniz ben öyle isimlendirmiyorum diyor ve spiker Türkiye Cumhuriyeti hizbullah ve pkk yı terör örgütü diyor siz demiyorsunuz demi diyor ve bunları onaylıyor üzerine onlara isim takmak faşistliktir diyor

Hüda-Parın lideri Yapıcıoğlunun Hizbullah ve Pkkya terör örgütü diyememesi tepki çekti düşünceleriniz nedir?
Hüda-Par'ın lideri Yapıcıoğlu'nun Hizbullah ve Pkk'ya terör örgütü diyememesi tepki çekti düşünceleriniz nedir?
Cevapla