Neden oy veriyorsunuz tam olarak ülkeye bu zamana kadar ne yaptı ve ne kadar zamandır plandığı şeyler var ve yapacağını düşünüyormusunuz?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
+1 yıl
Nasıl olursak öyle yönetiriz ne yapalım Elimizden bu kadar gelir Ülkemin içi Boşaltıldı da boşaltıldı amA bunu görenler azınlıkta şu var ki adam Bütün televizyon kanallarını topladı hepsinde reklamı var haber adı altında hep reklamı yapılıyor Rusya da böyleymiş Tek Adam yönetimi var Mesela orada sene boyunca reklam yapılırmış putin'in putini şöyle yüzen adam karate yapan adam ok atan adam ata binen adam yapsa yapsa Putin yapar başka kimse yapamaz imajı halka aşılanıyormuş bizimki de ona benziyor şöyle dindar böyle dindar halbuki islamiyete inanç sistemine onun verdiği zararı kimse vermemiştir
2 ona oy verenler genellikle kırsal kesim çoğu maaşla emeklilik maaşı var yaşlılık maaşı var hasta sakat maaşı ve bakımı var adamlar yiyecek kadar ekmek oldu mu yetiyor daha fazlasını istemiyorlar beklemiyorlar
3İki aday arasındaki fark 1.600.000 vatansaşlık verilen Suriye li sayısı en az 5milyon siz düşünün gerisini
4 muhalefetin de yanlışları var mesela Kılıçdaroğlu Fırsat bu fırsat tam Cumhurbaşkanı olma zamanı diye illa ısrar etti Tabii Parti içinden de sen olman lazım başkası olmaz diye baskı da yaptılar Halbuki başka aday daha rahat kazanırdı bir de Davutoğlu ve Babacan'ın birleşmemesi Mantıksız bir şey ikisi aynı partiden ayrı ayrı Parti kurmuşlar birleşselerdi ikisinin enerjisi sinerjiye düşebilirdi, çünkü sağ oylar yeniden refaha ve mhp ue gitti..
kısaca benim 2 turdan ümidim yok ne yapar ne eder Erdoğan alır gazeteler onda televizyonları önde Devletin kasası onda boş da olsa emanet paralar onun elinde artık vatanımız için hayırlısı olsun
🌹 Belkide mucize olur KK alır10 Yorumla
En İyi Cevaplar
+1 yılYa ulan Allah bir dediğinden başka Sana inanmıyorum Çünkü İstanbul'da 4 senedir bir çivi çakmadı Bu zihniyet Bunlar Türkiye'nin batışını getirecek Başka hiçbir şey getirmeyecek bunlardan adam olmaz bunların aldığı para da haram yedikleri ekmekle haram hepsi haram
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılMülteciler gidecek
Ekonomi hemen iyi olmaz zamanla değişecek buna inanıyorum
Herkes özgürce fikirlerini korkmadan Silivri soğuktur demeden söyleyecek
Bır devir kapanacak bir devir açılacak. Eğer ki Kılıçdaroğlu kazanırsa tarihe girecek buna eminim
Kazanacağına da inanıyorum
Annemle iddiaya girdik o Erdoğan alır Diyor ben Kılıçdaroğlu alir diyorum bana dua edin de Kılıçdaroğlu kazansın 🥺 eğer kaybedersem benden çok şey gidecek 😂00 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
7
Cevap
13Cevap
- Gündem konusunda 26,6b cevap paylaştı.
u +1 yılDaha iyi ülke için.
20 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yıl20 senedir başta. Ekonomi kötü, alım gücü kalmadı. İşsizlik zirve. Tecavüzcüler 6 yıl hapis alıp elini kolunu sallayarak geziyor. Çoğu taciz ve tecavüzcüler serbest bırakılıyor (sadece sosyal medya baskısı ile). Din din diyerek herkesi uyutuyorlar. Ev kiraları uçmuş ayrı eve çıkamıyorsun. Yurtdisinda araba lüks sayılmaz herkesin şahsi bir arabası oluyor. Çalışırken mola saatini bile tam alamıyorsun. Köpek gibi üç kuruşa tamah ettiriyorlar. Ben 3 üniversite mezunuyum. Bana teklif ettikleri maaş komik rakamlar asgari ücret veyahut asgari ücretten çok az fazla. İğrenç
332 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılDeğişim şart o yüzden bu ülkeye
- +1 yıl
Ulan andaval bu ülke kaç yıldır pkk ile uğraşıyor ayrıyeten Dediğin sorunlar diğer ülkelerdede çok çok iyi değil merak etme. Kaç yaşındasın bilmiyorum ben 18 yaşındayım şimdi geçmişte olan provakosyanlar ve bu çözüm sürecinde ülkeyi batırmaya çalışanlar sonrasında atılan canım saçma iftiralar birnevi sosyal medyada sizler uyutulup sürekli manipüle ediliyorsunuz Bu ülke neleri anlattı inanın çok şey var. Şu an için derdimiz ekonomi değil dış işler olmalı çünkü kılıçtaroğlu önderliğinde iş yaptığı ve içinde fetöcülerin bulunduğu mitinglerinde türk bayrağını indirten bir parti ile ittifak yapıyorlar. sen şimdi ekonomi ekonomi patates soğan derdine düşersen zaten muhalefetin kazanmasına dahada imkan sağlayıp ittifaklarının başı ele almasını sağlarsın.
Cevap sahibi+1 yılÖte de ağla. Bütün doktorlar bile ülkeden kaçtı. Tanıdığım evli çift ikiside doktordu. Onlar bile şu ekonomiye dayanamadi. 23 yaşındayım sağlıkçıyım, sevgilim dahi sağlık personeli işsiziz. Ailemden ayrı eve çıkmak istesem 6 bin tl aylik kira, karnımı mi doyuracağım? Faturaları mi ödeyeceğim? Tanıdığım doktor çift yurtdışında ve şu an çok mutlular. Çok iyi kazanıp çok iyi yaşıyorlarmış. Hatta bir yolunu bul sende yurtdışına çıkmanın yoluna bak. Orada vakit kaybetme, kaç kurtar kendini dedi. Akp depreme "kader" dedi. Akpli kadın fakirlerle dalga geçip utanmadan "koli koli alın size koli" diyip kağıtları fırlattı. Yakın arkadaşım tecavüze uğradı. Polisin dediği şey "kamera kaydı yoksa bir şey yapamayız" oldu. Kız psikolojik tedavi görüyor. Bu ülkede yaşamak Gerçekten de "INSAN GIBI YAŞAMAK Mİ SANIYORSUN" Yaşın daha küçük. Önce sen geleceğini ve çocuklarının geleceğini düşün tabi bir geleceğiniz olabilirse. Aç insanlar var, herkesin ailesi senin gibi zengin değil. Çevremde gördüğüm Tüm ZENGİNLER (buna dedem de dahil. Dedemin 6 evi -4ü kira-, yazlığı, arabası, tatil yeri, tarla kirası, emekli maaşı var diye. Her şey pahalılaşıp cepleri doluyor diye O bastaki adama oy veriyorsunuz) Bilmiyor muyum sanki sizleri. Komiksin
Cevap sahibi+1 yılMadem akpye oy atıyorsun. Evine din kardeşleri mültecilerden de alıp baksana, al evde besle
- +1 yıl
İşsizlik %10 bu arada bakabilirsin
Cevap sahibi+1 yıl@ibrahimfurkan34 komik :) işsizliğe gerçek değerleri yazacağına inanıyor musun? Ya da ona bakılırsa enflasyon da az. Peki market fiyatları neden 2 katı kadar artış yaşıyor? Bir kıyma Ki sağlık için en az haftada 3-4 gün yenilmesi gereken bir besin 370 tl
- +1 yıl
Devletin açıkladığı rakamlara inanmıyorsan başka ülkeye git kral devletine güvenmeyen insan niye bu ülkede yaşarki
- +1 yıl
Ekonomi iyi demedim ekonomi zaten kötü ben işsizlik oranıı söyledim
- +1 yıl
Kıymayı haftada 3-4 kez yerisen gut hastası olursun ideali haftada 2 en fazla
Cevap sahibi+1 yıl@ibrahimfurkan34 sağlıksal olarak derslerde geçen haftada 3 - 4 gündür. Ekonomideki enflasyon oranlarını bile doğru açıklamıyor ki işsizlik oranlarını doğru açıklasınlar anlamında dedim.
- +1 yıl
Valla ben bi yerde hadtada 3 kez et tüketmek ölüm riskini artırıyor diye okumuştum
Cevap sahibi+1 yıl@ibrahimfurkan34 bu arada zaten yurtdışına gitmeyi düşünüyoruz. Sevgilimin okulunun bitmesi gerekiyor.
- +1 yıl
Kaç yıldır pkk ile uğraşıyor diyorsun, barzaniyi türkiyeye kim soktu?, kim megri megri söyledi, arapları kim aldı ülkeye ben onlara acıyorum diyip göndermeyen kim? fabrikaları kim sattı, 128 milyar dolar nerde? Chp ye pkk diyorsunuz hizbullahı koynunuza alıyorsunuz hdp nasıl kürdistan istiyorsa hizbullah yeşil kürdistan istiyor 18 yaşındayım diyorsun, pravakasyon diyorsun eğitimli biri akpnin nasıl bir iktidar olduğunu bilir 20 senede başımıza neler geldi farkındamısın 80 yıldır chp iktidara gelmedi, şimdi chp hdp yi aldı diyorsunuz nasıl bir söz verebilir bölücü terör örgütü dediğine ? sen söyle
- +1 yıl
Yanlış yere yazdın kral biz burada et konuşuyorduk sksks
Cevap sahibi+1 yıl@ibrahimfurkan34 hayir dedin ya ülkesine güvenmeyen insan niye burada yaşar dedin ya ondan dedim
- +1 yıl
Şimdi anlattığımı anlamadın galiba bu ülkenin çözüm süreci vb. ortadan geçenler neyse onları boşverdim. ben evden dışarı çıkmıyorum kardeşim aylık 12 bin tl ile 4 kişi geçiniyoruz ve parayı kullanmasını biliyoruz. şimdi depremde deprem bölgesindeki chp belediyelerine biz kentsel dönüşüm projelerini sunduk ama chp denen hükümet bunu 4 kere reddetti depremdede gördüler neler olduğunu sonra hükümete laf attılar ama kabul etmeyen kendileriydi. daha vaatlerini yerine getiremiyorlar İstanbul'da Metro istasyonu kuracağız diyorlardı 48 milyar tl bütçesi olan İstanbul'da sancaktepe yenidoğan metrosuna beton toprak attılar. altunize çamlıca metrosunun yapımı durduruldu. dolmabahçe levazım tünelinin yapımı durduruldu. hastane yolları yapılmadı. İstanbul'da sadece lokanta açıp bedava süt dağıtmaktan başka vaatlerini yapmadılar şimdide yok iişte size abd vatandaşlığı vereceğiz diyor iyi parti başkanı vaatlerinde hepsinin vaadi dediklerine ters dışa bağlanmayacağız diyorlar ama vaatlerinde vizesiz amerikaya gideceksiniz diyorlar :D
- +1 yıl
Yok ben satanistbeye dedim
- +1 yıl
Umarım hakkınızda hayırlısı olur
- +1 yıl
@ibrahimfurkan34 Reis adamsın beni kurtardım :D
- +1 yıl
Birde şu siyaseti konuşurken birbirinize hakaret etmeyin
- +1 yıl
@busraa2929
bak chp red edilmesini istemesinin sebebi, kentsel dönüşüm yapıldığında Adamalra ev satacaklardı, anladın mı? imar affını niye çıkardı? - +1 yıl
Satanist şeyide söyle azerbaycana yardım yapıldıgında chp nin yardım etmeyelim dediğini ve sınır dışı operasyonu için oylama yapılcağı zaman evet vermemek için 30 küsür milletvekili meclise gelmemişti kral
- +1 yıl
@SatanistBeyyy imar affı 2020 de kapandı
- +1 yıl
diye biliyorum
- +1 yıl
@ibrahimfurkan34 cevap veremedi reis ya iyi konuşuyorsun :D
- +1 yıl
Kanka fanatiklik sıkıntı bir insanın iyi yaptıgı şeyde var kötğ yaptıgı şeyde var dün söylediğini bugün yalamak zorunda da kalırsın siyaset bu
- +1 yıl
Erdoğan ekonomiyi beceremedi
- +1 yıl
Liyakat yok
- +1 yıl
Mültecilee büyük bi sorun
- +1 yıl
Oy verdiğin adamı eleştirebilmek lazım herkes böyle değil
- +1 yıl
Çok boş şeyler aga ya tartışmayon boş yere kimsenin fikri değişmez siyasi görüşte
Cevap sahibi+1 yıl12 bin tl ile 4 kişi geçiriyoruz diyorsun da. Bu ülkedeki ASGARI UCRET 8500 TL hatırlatayım. Bu ülkede asgari ücret alıp birkaç çocuklu aile var. Çocukların okul masrafı, kitap masrafı önlük masrafı boya kalem ki kalemler boyalar bile kendi içinde binlerce çeşit. 12 bin tl geçindiğinizi söyleyip Evden çıkmadığını söylüyorsun. Bir insan ayda taş çatlasın en az 2 veyahut 4 gün dışarı çıkıp sosyalleşmesi lazım. Sen ot musun devamlı evdesin ve bunu marifet olarak söylüyorsun. Bir insan gidip dışarıda bir yemek yemesin mi? Bir çay kahve içmesin mi? Bunlar lüks değil. Benim ailemin de geliri aylık 40- 45 bin tl bandında. Ama ben oy atarken vicdanımı ve soğukta Aç, fakir insanları düşünerek attım. Sen ise zaten karnım doyuyor, fakirler ne yaparsa yapsın kafasındasın. Ot gibi yaşamak parayı kullanmak değildir. Yurtdışında bir araba lüks değil ihtiyaç, bir ev ihtiyaç, telefon ihtiyaç olarak bakılıyor. Dolar euro tavan yapmış. Belki ileride Venezuela gibi olacağımızı kim garanti eder ki? Venezuela da artık paranın değeri kalmadığı için paraları sokaklara atıyorlar. şu an 1 TL nin yapımı, kendi değerini karşılamıyor. O yüzden onun bile gramajından düştüler. Halka porsiyon küçültün derken, Emine hanım korumalarıyla yurtdışında Chanel dan alışverişe gidiyor. Zaten kadının 1 çantası ile ülkedeki aç insanlar doyar. Sadece Rte'nin 1 aylık Koruma maliyeti 44 milyon TL.
+1 yılBana açıklama yapıp engelleyen şahısa söylüyorum, bir tek devlet kaldı ve ülkeme şarapları doldurdu, dini çocuk oyuncağına çevirdi biz Hizbullahla alakam yok diyor CHP pkk ya terör diyor ee ne farkı kaldı mal kadın aralar bizi sırtımızdan vurdu diyorum haberim yok diyor tarih bilgisi 0 gelmiş laf yetiştirmeye çalışıyor, sen oy kullanma doğmamış çocuğun hakkına girme
10 YorumlaHickimsenin ne yaoio yapamayacagini bilemeyız fakat ben sans vermek istiyorum
Suriyeliler gidecek
5li ceteye akan para kesilecek
Parlamenter sistem gelecek
Dinci tayfa ve tarikatlar ezilecek
Imamhatipler kapanıp meslek liseleri acılacak bunlar fazlasıyla yeterli sebeptir
10 Yorumla
+1 yılErdoğanı istemedikleri için veriyorlar yoksa herkes kılıçdaroğlunun cumhurbaşkanlığı yapamıcağını çapsız oldugunu biliyor
15 Yorumla- +1 yıl
Neden yapamasın? adam bürokrat? Ak parti yaptıda ne oldu ülkeye suriyeler doldu? dolar 20 lira oldu? domates soğan olmuş 20 lira, dün konuştuğunu bugün yalanlayandan iktidar sahibi mi olur?
- +1 yıl
Siyaset böyle bir şey dün dediğini bugün yalarsın erdoğanda yaladı kılıçdaroğluda yaladı ben onlara takılmam
- +1 yıl
Nükleer santrali biz açıcaz bize nasip olacak diyen kılıçdaroğlu ne gerek vardı demeye başladı oluyo bunlar cok takılma
- +1 yıl
Takılacaksın, 2 gün önce eyt iskandinav ülkelerini batırdı diyip asla çıkarmam diyip kendisi eyt çıkarması, 128 milyar doların kaybolması bunlara takılacaksın bunlar senin cebinden çıkıyor
- +1 yıl
Takılırsan getircek adam bulamassın ozaman kk nin yalayıp yuttuklarına bak
Günahımı veririm ancak ona. Bakalım ne yapacak.. pkk cephesinden tehditler gelmeye başladı ona. Artık masa arkasında ne sözler verdiyse!
06 Yorumla- +1 yıl
Senin günahın da bir şey etmez merak etme ak koyun olarak meelemeye devam edin.
- +1 yıl
@SatanistBeyyy peki sen nesin? Sığır iyi mi?
- +1 yıl
@ilyess
ülkeni araplara satarken problem yok, ülkene arapları sokarken problem yok dolar 20 lira olmuş problem yok domates olmuş 20 lira problem yok, Barzaniyi sokarken problem yok, megri megri derken problem yok, biz türk milliyetçiliğini ayaklarımızın altına aldık derken problem yok, hdp ile görüşmeye gider problem yok, apoya vekil gönderir 20 gün önce problem yok, ama hdp biz chp destekliyeceğiz dediği için hop chpkk oldu dimi? - +1 yıl
@SatanistBeyyy ülkeme giren gavur olsaydı sana da problem olmayacaktı. Ağzınızın suyu aka aka bekliyorsunuz. Size yeterki müslüman olmasın.
Masa arkasında kirli siyaset yaptığınız için problem var. Türk milletine Türk askerine ateş edildiği için ve onları terörist görmediğiniz için problem var. Fetö, pkk, avrupa, amerika ile bir olup Türk ve Islam dünyasına düşman olduğunuz için, Azerbaycanı bile düşman gördüğünüz için problem var. Ayrıca sana bilmediğin bir bilgi vereyim Atatürk'e faşist, ırkçı diyen adamı Chp izmirden vekil yaptı. Biraz da o tarafa bak.. Çamurdan başka bir şey yok. KK'nın arkasına aldığı kandilden bizzat ona tehditler geliyor daha şimdiden. Fox dışında bir şeyler izle, ülke twitterdan yönetilmiyor bunu da bil. Iki kelimeyi bir araya getiremeyen adam 3. kaset vakasıyla cb adayı oluyor çok ironik.. - +1 yıl
Araplar müslüman değildir benim gözümde, osmanlı dönenimde sırtımızdan vuran araplardı, Fox tv dışında diyorsun ama, gidip a haberden başka bir şey izlemiyorsunuz, Türk ve islam dünyasına biz düşman değiliz, akp düşmandır bunu unutma biz türk milliyetçiliğine karşıyız diyen erdoğandı bunu unutma arap ülkesi olmasını istiyorsan yallah pakistana senin cenazene tecavüz etmesinler diye kitlesinler tamam mı ilyes, Hizbullah haklarınızı alsın siz oy verin, fetö demişsin fetö 1990 yılında 2013 yılına kadar belki de daha eski kim fetö ile yan yanaydı, sürekli amerikaya giden kesin kemaldi, 2004 yıllarında ben bop eş başkanıyım derken nerdeydin?, yahudi madalyası alırken neden bişey demedin?, Atatürke ayyaş derken neden ağzını açmadın söylesene?, Azerbaycanı kim düşman görüyor, suriyeleri neden göndermiyor? sen çok mu seviyorsun, Deprem bölgesindekilere haysiyetsiz derken neden ağzını açmadın, KK terör saldırısına uğrayan tek başkan bunu bile bilmezsin sen, Sarayda günde milyonlarca para harcanırken şey dersin ya saray orası olacak, yazık kafana otlanmaya devam et.
- +1 yıl
@SatanistBeyyy Araplar sırtından vurdu gavurlar kucak açtı öyle mi? Ben a haberin yerini bile bilmiyorum ama sana tavsiyem git biraz habertürk cnn izle. Solcu olanların bile Erdoğanı nasıl savunduğunu, chp seçmenine nasıl hayret ettiklerini göreceksin. Hüdapar i masasında isteyen Canana söyle o lafları. Hüdapar kabul etmeyince mi hizbullah oldu ki adamlar bizim hizbullaa alakamız yok diye kac kere söyledi hatta sizin pkklalilarda söyledi aç biraz izle. Ama senin kandile sırtını dayayan partin bu bağlantıyı inkar edemiyor. Fetönün de ne olduğu da ortada. Bir tek chp nin ne olduğu çıkamadı ortaya.. Fetönün bir terör örgütü olmadığı zamanlardan bahsedip şu anla kıyaslaman çok komik.. Deprem bölgesini hala ağzınıza alabiliyor musunuz siz? Utanın! Söylemediginiz laf kalmadı. Hepiniz gidip şovunuzu yaptiniz tek devlet kaldı orada, tek devlet! Bir de utanmadan ettiğiniz yardımları haram ediyorsunuz sanki tek yardım eden sizdiniz! Depremden esamaesi kalmayan defnede neler neler yapıldı. Bizzat o bölgeye giden tanıdıklarımdan biliyorum hala da yapılıyor. Erdoğan %8 aldı ordan çıkıp tek kelime etti mi, yardımı kesicez dedi mi? İzmir depremi, Van depremi yine aynı.. İnsanların giyinecek çarığı yokken 20 milyona yapılan Anıtkabire bak önce. Sonra ülke ekonomisinin rahatlıkla karşıladığı sarayı ağzına alabilirsin. Ki yine alamazsın biri anıt mezar diğeri Türkiye Cumhuriyetine adanmış bir cumhurbaşkanlığı sarayı. Erdoğan cebinde taşıyıp alıp gitmeyecek yani. Önce bunu idrak et. Afiyet olsun sen otu daha çok seversin.
Gizli Üye(30-35)+1 yılKK henüz gečmişe dönül vaadlerini bile gerçekleştirmiş değildir. Namus sözü veriyorum dedikleri dahil mevcut durumda şikayet edip eleştirdiği hiçbir hususda da tatmin edici hiçbir çözümde sunmamıśtır. Güven yoktur
02 Yorumla- +1 yıl
Çoğu süreci hep o önermiştir akp ve mhp red etmiştir, o yüzden bir şey yapamıyor.
Cevap sahibi+1 yıl@SatanistBeyyy Sözlerini her zaman tutmamış Gerekce olarak hep engelleniyorum yalanını atmıştır.
+1 yılOy vermiyorum ki bırak oy vermeyi görünce DNA larim zıplıyor
00 Yorumla- Gündem konusunda 1,6b cevap paylaştı.
+1 yılerdoğandan kurtulmak için oy veriyorum
10 Yorumla
+1 yılDeğişim şart olduğu için
10 YorumlaAdam iktidar değil ne yapabilir
00 Yorumla
+1 yılERDOĞAN ERDOĞAN ERDOĞAN
00 YorumlaEmekliye bayramda 15 bin ndkdkd
00 YorumlaKemale vermiyorum içim rahat
00 YorumlaTam bağımsız Kürdistan için
00 YorumlaSelahattin demirtaşın özgürlüğü için!
013 Yorumla- +1 yıl
Ya kafanızda sorun mu var sizin?, çözüm sürecinde neler söylendi
- +1 yıl
@SatanistBeyyy kardeşim ben sana saygı duyuyorsam sende bana duyacaksın silah tutanı hadi affetmek yok peki kalem tutana neden bu ceza!
Olmaz usta bu şekilde insanlara yaşama şansı tanımasan farklı alternatifler üretir bu böyle bu konuyu tartışmak istemiyorum çünkü bi sonuca varamayız seninle! - +1 yıl
Biz arkamızı pkk ya yasladık diyor ya hani kalem tutmak bu mu
- +1 yıl
Teröristin heykelini dikecekmiş ya hani
- +1 yıl
@ibrahimfurkan34 bekleyin acıklama yapacam
- +1 yıl
Sana saygı felan duyulmaz azıcık anlayın her seferinde CHpkk diyorsunuz lan yatağınızdan hizbullah çıkıyor? Çadır mahkemelerinde terörleri kim affetti, kim megri megri diye ağıt yaktı? sonra CÖHÖPÖ HÖDÖPÖ, SÖLÖHÖTTÖN DÖMÖRTÖS SERBEST KALACAK ne at ağızlı tipler oldunuz ülkeniz elden gidiyor araplara parsel parsel toprak satılıyor sen hala hdp derdindesin, Niye meclise soktu akp onları, aponun heykelini dikeceğiz dediği zaman niye ensesinden tutup içeri atmadı kaldırırdı yasağı atardı? Anayasa görüşmesi için kim hdp ye gitti, kim apoya vekil yolladı 20 gün önce
- +1 yıl
Adam hapse atınca diktatör diyorsunuz partisini niye kapatmadı niye içeri almadı niye bunu yapmadı diypsunuz yapsa diktatör oluype yapmasa suçlu oluyor ilginç
- +1 yıl
@SatanistBeyyy işte bu yüzden biz orta yolda buluşamayız!
Siz ancak kendi pencerenizden bakarsınız olaylara!
Kendi açınızdan anladın mı şimdi ayrıca açıklaman da çok amatörce ve sokak dili ile olmuş ezbere şeyler ne yani solcuyum diyorsun öyle mi?
Güldürme beni sosyalist olan bir insan böyle düşünmez insan haklarına saygı duyar ha solcu değilim dersen bence ılımlı bir insan ol milliyetçiliğin aşırılığın her türlüsü zarar bu topluma en ço zararı sizin bu faşizan uzlaşmaz tavırlarınız verdi!
Ve bu yorumdan sonra yazdıklarına bakmayacağım boşuna çırpınma başta dediğim gibi bu muhabbetin sonu yok! - +1 yıl
@ibrahimfurkan34 Hayır haklı çıkarmaya çalışma başkanlık sistemi getirdiği gün diktadör oldu zaten?
- +1 yıl
@SatanistBeyyy VE ENİNDE SONUNDA SİZ TAŞ KAFALI FAŞİSTLER YENİLECEKSİNİZ VE HALKLAR DAHA ÖZGÜR DAHA BARIŞIK YAŞAYACAK AT AĞIZLI SEN VE SENİN GİBİLERİ ŞİMDİ İŞİNE BAK İYİ GECELER...
- +1 yıl
Aga adam hadi başkanlık sistemine geçiyoruz demediki bunu o değil halk seçti referandum evet verdi
- +1 yıl
- +1 yıl
+1 yılİktidar değişsin diye sadece
00 Yorumla
+1 yılKarşıya vermemek için veriyorum
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılGocmenleri gonderecek
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılKılıçdaroğlu*
00 Yorumla
Devamını Gör(5)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer