AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
162Cevap
Kemalcigime
Kaybedeceksiniz her zamanki gibi
Sanane bilader kaybederiz kazanırız biz kaybedersek bidaha savasiriz ama siz kaybedersiniz sonunuz olur.
Merak etme bizim sonumuz olmaz olsa da son olamaz biz bitmeyiz sürekli artarız
Herşeyin bir sonu vardır emin ol. Herşeyin elbet biter hepsi. O zaman görürüz. Yargılanmak neymiş bu kadar zulüm neymiş.
Kardeşim bak tamam bende atarım iyi güzel Atatürk e saygısı olan seven biriyim ama bu yıl yok atmıyorum
Kivix biz güzel güzel siyaset konuşuyorduk hakaret ettik mi hayır. Kötü söz söyledik mi hayır. 2013 de hdpyi karşılayan kimdi sizsiniz. Hendekler kazilirken savcıları susturan kimdi sizsiniz. Şivan Perwerle megri megri diyen sizdiniz. Hüdapari meclise sokan sizsiniz. Kalkmış beynime laf ediyorsun. Ben sana hakaret ettim mi etmedim. Çünkü sen ve senin gibi üç beş çapulcu kaostan beslenir. Dil surcmesiyle dalga gececeksek iki tane ayyaş dediğiniz zamanları hatırlatırım
Aynen kardeşim aynen hdp şu an kimin sizin yanınızda kafanı çevir de bak
Şimdi şöyle anlatayım. Biz hdpye bizi destekleyin demedik 21 sene sonra d. bakirda milletvekili çıkarttı chp demekki yıllardır bu oylar akp ve HDP arasında dağılıyordu haksız mıyım yani Kürtler CHP'ye oy verirken pkklida akpye verirken niye değil
Kardeşim Kürtler asla pkk lı değil demiyorum da onlarda bizim kardeşimiz ama bazı kişiler askere silah doğrultan tipler var orada şunu demek istiyorum hdp li bir milletvekili pkklı bir teröristin cenazesine katılmıştı bunu anlatmaya çalışıyorum
O bana göre de yanlış. Ama şu var bu parti zamanında hep AKP'yi destekledi şimdi CHP'yi desteklediği zaman neden direk biz terörist damgası yiyoruz ya geçenlerde konuşurken allahsız dedi bizim dinimiz yok mu biz Müslüman değil miyiz ya
Sadece pkk değil sorun bak onların arkasında dış ülkeler ülkeyi çökertmek isteyen var fetö var ne ararsan var zaten Amerika dan çıkan oy oranı belli ediyor
İyi de fetoyu bu ülke de kim parlatti meydanlarda gel bitsin bu Hasret kim dedi
Bak şimdi örnek şöyle vereceğim kesinlikle hayatta arkadaşlarından bazılarının gerçek yüzünü sonradan öğreniyorsun kötü olduğunu anlıyorsun uzak durmaya çalışıyorsun ya öyle demek istediğim adam bilmeden önceydi şimdi anladı ne kim olduğunu tutuklama kararı çıkardı ona karşı ülkeyi dik tuttu
Ama bu ülke çok şey kaybetti abi çok. Sırf o adam yüzünden çok geri kaldı
Zararın neresinden dönersen kardır anladılar çalışıyorlar adamlar şimdi kardeşim biz geri bu ülkeyi fetönün eline teslim edersek ne olur baskı olur geriye gideriz gelişme olmaz Amerika mandası oluruz kurtulduk geri mi olsun bunlar ya
Ben 2018 öncesinde zaten oy vermesem bile yaptığı guzek şeyleri hep söylüyordum hala da söylüyorum evet ekonomi süperdi suriler gelmemişti ne olursa olsun alım gücü vardı. şu an öyle mi peki?
Bazı konularda haklısın mesela Suriyeliler ve ekonomi herkesin hataları olduğu gibi bu hatalar da var ama diğer taraf olacağına daha mantıklı gelmiyor mu sence en azından dış ülkeler içimize karışamaz 2 seçenek var ne yapalım Sinan oğan olsaydı direkt atardık adama
Abi hiç denemedik ki iyide. Benim oy verisim de zaten sadece chp olduğum için değil. Gerçekten naif bir insan bundan dolayı ben Ekrem İmamoğlunun konuşma şeklini de sevmiyorum. Recep Tayyip Erdoğan'ın da. Böyle kaba kaba sanki naisl anlatayım kabadayı gibi kaba kaba demeyim de. Ekrem de öyle ben onu da sevmiyorum mesela
Ben de açıkçası 6 lı masa yerine tek olsaydı oy vermeyi tercih ederdim ama elimizde bulunan iki aday var ve akp daha mantıklı geliyor başka ülkekerin himayesinde yaşamaktansa en azından fetö ülkeyi yönetmez
5 yıl sonra ne olacağını bilemeyiz de ama şu an iki alternatif var ve birini seçmeliyiz ben fetö pkk yandaşı olmak istemiyorum nedeni açık ya zaten
Eren bülbül 'ün , Mehmetçiklerin , hdp binası önünde dağa kaçırılan çocuğu için ağlayan ailelerin hesabını nasıl vereceğiz chp ye atarsak nasıl vereceğiz yarın öbür gün karşımıza çıksa bir tane nasıl yüzüne bakacağız kardeşim
Kanlarının yerde kalmasına izin mi vereceğiz bize yakışır mı şahsen bana yakışmaz
Peki abi bir sefer kalkipta Sinan ates için baş sağlığı dilemeyen bir liderin olduğu ittifaka nasıl oy veriyorsun
Oy vermek zorunda kalıyoruz kardeşim çünkü diğer türlü çok kötü sonuçlar olabilir
Zaten adam kaç yıldır yönetiyor hiç yoksa dış güçlerin karışıp parçalamasından iyi
Abi kadın cinayetleri çocuğa tecavüz kendi asan anne babalar devlet kurumlarındaki liyakatsizlik. Bunları hiç mi düşünmuyosunuz.
Onlar aslında her türlü olacak şeyler çünkü insanların zihninde olanlar mesela Suriyeliler falan değil de gece bir kadın türk erkeklerin olduğu mahalle de geç saatlerde yürümüyor neden kıza bacım kardeşim diyenler kendi vatanımızdan insanlar ilk olarak yan gözle bakıyor
Herkes faizi artırırken dünya faizi artırırken biz düşürdük abi o hareketi niye yaptı da ekonomi bu hale yapma bırak kalsın olduğu gibi. ABD ülkeden dolayı çekerken ve bunda uyarirken bizi biz niye faiz indiriyoruz ki
Abi bu ulkeden Suriyeliler gidecek. Ben bu adamları gördükçe rahatsız oluyorum ya. Sevmiyorum insan olarak sevmiyorum gelip arabama çarpıyor polis napiyim diyo adamların yasal bişeyinyok ki diyo ne dicen
Faiz konusunu bilmiyorum ama herkesin kafasında belirli bir plan ve projesi olduğu gibi onun da vardır zamanı geldiğinde düzeltmeyi de bilir
Suriyeliler kadar nefret ettiğim canlı yok benim de aynı şekilde
Başka çaremiz yok ama maalesef
Diğer taraf daha kötü
Suriyeliler gibi ülkesiz bırakır fetö bizleri
Bak diğer tarafı bilmiyoruz hiç denemedik. Hiçbir zaman seloyu cikarticam demedi ayrıca ayağına da gitmedi. Faiz konusu şöyle abi abd 3 er ay arayla bak yatırımı çekiyorum dedi tamam dedik doları cekiyorim dedi tamam dedik şimdi şöyle riskli ülkeye yatırıma kimse gelmez enflasyon yüksek olan ülkeye. Bu söyle ABD faizi yüzde 30 yapıp biz 15 e dusurursek bize kimse getirip para yatırmaz bu parayı çalıştir ülkende demez. Sana 1 milyon dolar bana aylık atıyorum rakamları 30 bin dolar vericen gibi dusun bunu vermez ve gider daha risk olmayan ülkeye yatırır. Daha az kazanır. Ama risksiz kazanır. Biz bütün süper güç ülkeler faizi arttırırken biz aşağı çektik. orada işte ekonomideki en büyük hatayı yaptık ve sonuçlar bu şimdi evinde et alamayan insanlar
Ha feto konusuna gelince CHP'de ya da kemalin fetoyls bağlantısı bile oldugunu düşünmüyorum
Kardeşim seloyu çıkarması gerekiyor kazanırsa çünkü hdp nin başı o masada hdp de var
Fetö şöyle bak Amerika da chp yüksek oranla aldı Amerika da olanlar fetö yandaşı olan bir zamanlar fetö diye bağıran adamlardı peki fetö Amerika'ya sığındı ve Türkiye ye vermedi Amerika bu Türkiye düşmanı yandaşların çoğu da fetöcüler orada hepsi chp ye çıktı
Çıkartması gerekiyorsa zaten şimdi verildi abi 4 tane beraat kararı var adamın. Bunu chp vermedi ki. Bunu zaten şimdiki hakimler verdi. Anlatmsk istediğim o sadece söylediği suçsuz adamı ne içerde tutuyosun bu yani. Bu seloyu cikarticam demek değil iki tane cizgim var dedi adam. Madem bu adam suçlu 4 tane beraat kararı neden aldı o zaman. Ayrıca şu konu da var sen dolar 8ken 18-19 oldu geri cektin 12 ye baskiladin doları ve o ara dolar alan halkı ezdin sen. 1 senedir dolar 18-19 şu an almaya kalksak 22.50 den aliyosun. Şimdi düşünelim normal şekilde mazot 30 olduğunda ben şoförlük yapiyodum ve güzel kazanırken kazancım direk yarım asgari ücretr düştü. Şimdi sen doları baskiladikca her konuştuğunda dolar artti.. peki 8den 18 çıkıp 12 ye düştüğünde kimleri zengin ettin?
Amerika yaşayan akrabam var ve fetocu değil. Bu oyları da verenler onlar bu şekilde düşünmek bence çok yanlış çünkü zamanında fetoyla bağı olan zaten onlardı
Zenginler daha çok zengin oldu evet ama hdp gibi o tür konularda her türlü haberlere inanmamak lazım özellikle çoğu haber kanalları para karşılığı çalışıyor
Akrabalarını demek istemiyorum koruma kavgası olmuştu orada fetö yandaşları vardı
Bizim konuşmalarımız maalesef değiştirmeyecek Türkiye ve gündemi ama sağlam bir uyku almalıyım
Abicim sene 2005 de de onlar destek alırken neden kimsenin sesi çıkmadı da herkes oy vermeye devam etti. Sana şöyle bir örnek vereyim 2021 de hatasız boyasız Clio verdim 68e bir sene sonra doğan SLX aldım 60a yani bir sene de ben 12 sene fakirlestim demektir bu. şu an herkes kredi borcu ödüyor neden gecinemedigi icin bankalar zengin oldu neden oldu merkez bankasında para kalmadı millet özel bankalara hücum etti ve onlarda 3 den verdi krediyi
Tamamdır abi ama ne olursa olsun saygı çerçevesinde konuştuğumuz için teşekkür ederim ülkemiz için hayırlısı ne ise o olsun hayırlı geceler
Dediğin gibi iyi yanları ve eksik yanları da oldu ekonomi gibi umarım düzeleceğiz ve düzeliriz ne diyebilirim başka
Dediğin gibi kardeşim hayırlısı ne ise o olsun artık ben teşekkür ederim çok güzel ve saygılı konuştuğumuz için
İyi geceler Allah'a emanet ol kardeşim 🙏🤲
Kemal Kılıçdaroğlu
Oyum ak Parti'ye gidecek.
Oyum Kemal dedeme.
Kılıçdaroğlu'na.
6 oku görür görmez masayı kırıcam 😂
Kemal
Erdogan
tayyip
Kılıçdaroğlu.
@kummervoll İkinci tura kaldığımızın farkına var önce. Demokrasi sağ olsun, çoğunluktaki cahillerin arzuları gerçekleşiyor yine ve sağa sola tuttuğunuz takım şampiyon olmuş gibi davranıyorsunuz sizler de.
Kılıçdaroğlu
Rte alcak
Kemal Kılıçdaroğlu değişim şart
Kılıçdaroğlu
RTE tabiki
Reise devam
Kılıçdaroğlu
Kılıçdaroğlu'na tabiki
Kılıçdaroğlu
Mültecilerin gitmesi için
Kemal dedem 💜
Kullanmaycağım
Rteye
Erdoğan
Oy veremedim çünkü almanım kimlikte:/
Ya hiç ya da KK
Tabikide reis
Kardeşim üç beş sarı torba daha doldur bari 😂
O iş Bİzde reis merak etme 😀
Kardeşim yeminle ayağının altını öpeyim şu kardeşini onurlandırdın içim yağları eridi Rabbim yar ve yardımcınız olsun inşallah ayağınıza taş değmesin
Allah razı olsun cok saol Allah’a emanet ol
Eyvallah kardeşim benim senin için rahat olsun bizde ölmedik çok şükür meydanı ite çakala bırakacak değiliz Recep Tayyip Erdoğan ile yola devam diyoruz
@GoogleAmcanız en doğrusu o 5 sene daha mantıklı olan bu sonrası Allah Kerim Sinan oğan mı olur erbakan mı Mansur yavaş mı bakacaz
Sinan oğan kendini belli edecek AKP ve Cumhur ittifakına eğer yerini iyi seçerse belki o geçer ilerde erbakan toy gibi
Sümer Ezgü
Kemal Kılıçdaroğlu
Boş oy atacağım
Kemal Kilictaroglu
Kılıçdaroğlu
Tek oyumuz var reise
Kemale
kılıçdar
Kemal k tabiki yine
Kemal Kılıçdaroğlu
Adam
Ülkeyi batirana oy verecek halim yok.
👏👏👏👏👏👏
Helal
Kılıçdaroğlu can can
Erdoğan
Kemmal
Reise
Erdoğan.
Kılıçdaro :)))
Kilicdaroglu
Erdoğan
Ta bi ki 🫶🫶🫶🫶
Kemal dedeme
RTE E E E
Kemalcime
Kılıçdaroğlu.
rte'ye vercem euro yükselse iyi olur benim açımdan
Adam olana vericem
RTE.
CHP.
Turlanmışsın
Ben sana verecegim
Kullanmıcam
300 tl popona girsinde gör mk
300 de fazladan veriyim sıkıntı yok
Lütfen kullanın. Bakın bende chpnin fanatiği değilim hdp ile ittifak olmasını desteklemiyorum ama önce iktidarı değiştirmek için kazanma potansiyeli en yüksek olan kılıçdaroğluna vereceğim. Önce değişim sonra dönüşüm. Artık bu akp zihniyetine padişahlarının recep tayyip olmadıgını kanıtlamak lazım. Artı olarak bu sefer akp hüdaparla beraber ve kazanırlarsa ülkenin durumunu düşünmek bile istemiyorum. Bir oy bir oydur 5 sene daha akpye katlanmak istemiyorsanız oy kullanın 🙏🏻
Sinan OĞAN'ın şartlarını kabul ederse neden olmasın ama bunun için bu hdp oyları için onlara ne vaatlerde bulundular onları açıklamaları lazım
Ya paşam benim kullan oyunu paşq
Daha karar vermedim
Kemal ya
1. ataturke bile ayayas diyen o sadece ibadetleri gösteriş için yapan yıllardır ızdırap çektiren tayyüpp şeyine ölsemde vermem.
K. K❤️
Kk..
Sandığa gitmeyi gerektirecek aday kalmadı.
@Wensday haklısınız bu konuda hemfikiriz ancak al birini vur ötekine bu da bir gerçek.
Birini seçmemiz gerekiyo, enazindan kötünün iyisi kk ye verelim biraz rahat edelim
@Wensday iyinin iyisi Mansur ve Ekrem vardı seçimini Kemal bey kendi egosundan yana kullandı. kendi egosunu memleketinin üstünde tutan adamın Erdoğan’dan farkı ne bana hiç güven vermiyor o yüzden de oğlana verenlerdenim.
Oğan
Bak tamam haklisin, a, asuan ulkenin gelecegi soz konusu, kk yi yine gondeririz isini yapamazsa, ama erdogani bi 30 sene daha gonderemeyiz, o yuzden oyunuzu duzgun yere kullanin nolur
@Wensday son anda fikir değiştirmez isem şu an için 2. Kez sandığa gitmeyi düşünmeyenlerdenim.
Sacmalama nolr git yoksa bi 10 sene daha ulkwnin anasini aglatacaklar
@Wensday muhalefetiniz sizin kadar ülkeyi düşünmüyor çok üzücü
Aga 2 aday var 2 aday baska secenek varsa su adama gondermek icin soyle onu yapaljm
@Wensday demokraside çare tükenmez benim önümde 3 seçenek var biri de sandığa gitmemek. Açık söyleyim 2 egois’ten birini göndermek için ötekine oy vermem.
5 sene daha topluca anamız ağlasın, o zamana kadar şeriat da gelir belki iyice rahatlariz
@Wensday evet bunu kk düşünmüyorsa ben hiç düşünmem