AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
162Cevap
Recep Tayyip Erdoğan vereceğim
Bu düzen değişsin diye vasıfsız birine oy vermek içten bile değil
Evet sorunlar var ama ülkemi ve milletimin iyiliği için ona vermek zorundayım
Muhalefet şu culluktan kurtulmalı bence. Atatürk olsa bunu çoktan idam etmişti
cumhurbaşkanı yazan kısma eveti basarım ben adaylara bırakmam başımı 🥱
Amerikan emperyalizminin ve mandacı zihniyetin karşısında olmak için Erdoğan.
1989 dan beridir seçim kaybetmeyen reisi hafife almayın dedik uyardık nafile
Tabiki de Recep Tayyip Erdogan kafirlere pkk k. opeklerine oy filan yok
Aa yine mi bu adaylar 🤪bari resimleri değişeydi.
Nyse erdoğan.
K. K... Şu pusulada da geçersiz oy atabilen kafayı öpmek lazım
Ülke tarihinin her yönden en kötü dönemini yaşıyoruz bu yüzden cevap belli Kılıçdaroğlu.
1. Tur kime verdi isem ona. 2. Turda farkli birine oy verenleri anlamiyorum
Ağzı bozukluğunu, halkını ötekileştirmesini, nefret dilini, kibrini bencilliğini, liyakatsizliğini her şeyi geçtim de bir hırsıza arsıza yolsuza oy vereceğime karşısında mekkeli müşrikler bile olsa onlara veririm
İlk sinan ogana verdim şimdi Erdoğan'a vercem. KK oğluna vermem
Sinan Oğan'ı hiç anlayamamışsın, hem de hiç. Sinan Oğan'ın en çok karşı çıktı politika olan mültecileri def etme işini başlatan zaten Erdoğan. Zafer partisine zaten bu yüzden ilgi var. Klasik ak parti seçmenindensin.
kemal amcaya hasret oldu o koltuğa oturmak kaç seçim oldu
tayyip beyin yerinde olsam o koltuğa bir gün olsa otursun kemal bey
adam gözümüzü açtık seçime giriyor hala giriyor hala giriyor. ve beş sene sonra yine girecek,
Erdoğan’a vereceğim , milletimiz için Vatanımız için🤘🏻
Ya sabır😅veren versin de vatan millet için dedikçe çıldırıyorum
Ne için vericem başka?
Kendi keyfim için mi
Mesele bunun için vermen değil, verme sebebinin oy verdiğin yerle alakası olmaması
Oy kullanırken ekonomiyi de göze alarak kullan
Kusura bakmayınız efenim, din iman benim için en ön sırada geliyor
Giderek daha komik ifadeler kullanıyorsun 😅
Uzatma tamam
Dini keşke Kuran'da yazan kadar önemse keşke herkesin hayatta adil olurdu
Emredersin.. Bu zihniyetin oyuyla ülke kaderi belirleniyorsa zaten diyecek bi şey yok
Bi kez şaşırtın beni ya😅kim ezberletiyo size bu cümleleri.. Neyse sen kime veriyosan ver uğraşamam vaktime yazık
Kendininizle aynı görüşte olmayan insanlara hemen vatan haini askere biz gidiyoruz ama onların oğulları değil 😉
Aynen nedesen Boş.
Oyum Erdoğan'a gidecek ❤️
Olum yapmayın lan eğer bir daha bu adam gelirse ağzımıza s** anladın mı
Abi tamam herkes özgür naparsaniz yapinda abartmayin gözünüzü acin uyanin artik gozunuzu seveyim 21 yillik iktidarin degismesi gerek artik yeter yaslandi adamin tek derdi makam siz degilsiniz vatani degil KK desteklemiyorum ama degistirmemiz lazim artik daha nereye kadar kör cahil devam edelim 18,19 yasindayim ben ulkemi birakmak istemiyorum sizler yaslandiginizda bunun vebalini biz cekicez guzel ablacim degistirelim artik nolursun ya
@Summerwind ben de diğeri için öyle düşünüyorum ama
@Kediciiikderlerrr değişmesi gerek derken? Gelecek kişinin çok mu güzelleştireceğini düşünüyorsun? Adam açık açık HDP ile ortak olduğunu söylüyor. Şehitlerimizin hakkını nasıl vereceğiz biz? O kadar insan ne için şehit oldu Vatanı için. Biraz gözünü açıp bakarsan anlarsın. Kılıçdaroğlunu desteklemiyor olabilirsin, şu an seçim Erdoğan ve Kılıçdaroğlu arasında olacağı için diğerlerini düşünmüyoruz zaten değil mi? Bir kıyas yap ondan sonra fikrini söyle lütfen. Herkes kararında özgür, böyle bir yerde kimsenin kalbini kırmak, kendi kişiliğimi bozmak istemiyorum. Dediğim gibi herkes fikrinde özgür dileyen dilediği kişiye oyunu verir. Konu tartışmaya burada kapalı.
Yani bence öyle düşünme kk öyle birşeyi aleni olarak söylemedi ama te canlı yayında hüda par ı savundu e daha ne
@Summerwind Aleni olarak söylemedi mi? https://youtu. be/1jD9fZ5YbtY
https://youtu.be/1jD9fZ5YbtY
@Summerwind umarım izlemişsinizdir.
Burada tutmaz kardeş. seçimden önce KK 65 çıkıyordu. sonuç ortada. KS'deki seçmenlerin bir çoğu KK cı. boşa heveslenip anket bari yapma.
Hakimiyet yalnızca Allah'ındır insanogluna teselli olsun diye Kuran'ı Kerim gönderdi yol iz olsun diye daraldgnda zora düştüğünde namaz farz kılmış gerçek hakimiyeti saglayana gidelim diye bu öfkeniz sevinciniz niye?
chpye vericem ama şu an kazanamamızın sebebi kemal kılıçdarogludur başka bi aday cıksaydı daha genç yani net kazanırdık inşallah 2. Turdan umutluyuz kısmet
RTE’yle Deccal arasında kalsam Deccal’e oy veririm
Chp yeter artık akp Erdoğan ismini bile artık duymak istemiyorum
oy kullanmamıştım ama kullanmayı düşünüyorum artık, rte diyorum
Kılıçdaroğlu kazanacak. Diğeri kazanırsa şeriat getirir iç savaş çıkarır
Birisi ekonominin içinden geçti bakalım diğeri neyin içinden geçecek
Türkiye’nin
seçeneklere bak iki sevmediğim isim boşa atıcam mk
Sacmalamayin la yapmayin adam akilli oy verin kurtulalim su basimizdaki beladan
Tabii ki de demokrat dedem Kemal <3 değişim şart! manipülasyonlara gelmeyin ve gözünüzü açın artık, lütfen.
Mecbur birine oy vereceğiz artık ama ben demokrasiye en başından beri karşıyımdır. Bu benim kendi düşüncem. Sebebini söyleyeyim hemen. Çünkü bir toplumun geneli ap**lsa ve o ülkede demokrasi uygulanırsa ülke biter.
Sonuna kadar RTE ❤️
Cildircam yemin ederim cildircam
@Kediciiikderlerrr niye kız
Tabiki milleti için çabalayan adam gibi adam Recep Tayyip Erdoğana :)
Kılıçdarda başkanlık potansiyeli göremiyorum eminim başa gelse bu günleri mumla ararız. Tayyibi de sevmiyorum ama yine de kötünün iyisi işte. Tayyibe vercem oyumu.
Yine Kılıçdaroğlu.
Çünkü 20 yıldır artık cidden sıktı.
Kk olabilir oganla durumuna göre de düşünebilirim bundan sonra zaten ya batariz çıkarız xnshz
RTE Doğru Adam her daim!
Oyum Erdoğan'a. Başka adam başka lider yok
Kemal'e vereceğim
Kemal Kılıçdaroğlu'na vereceğim.
bir solcu olarak çaresizlikten Erdoğan...
Tabikiiiiiiii Kılıçdaroğlu✌️✌️... Sıktı artık Ülkenin değişmesi gerekiyor.
Recep Tayyip Erdoğan 🤲🇹🇷
Deveye diken insanı düt yaranırmış. Soğan ı kilosu 50 tl ye alırsınız artık.
100 tl de olsa soğana patatese vatan satmayız biz
Evet çok haklısın. domuz bağı yaparak insanları öldüren islami terör örgütü Hizbullah ın partisi olan hüdapar a oy verirsiniz
Ülke yansın gerekirse Selo'ya özgürlük yok.
Akp tabiki ülkem icin
Ülken için akp olmuyor yalnız
Rte akp fark etmez ki
Erdoğan olmadığı zaman akp nin oyu çok düşer reis
Ama Şu an var önemli olan bu
Türkiyenin yeni yüzyılına, istikrara, Erdoğan'a.
Recep Tayyip Erdoğan milletin reisine 🌹🌹
Kemal Kılıçdaroğlu'na oy vereceğim 👊
Siyasetten Allaha siginirim
KK ye gidicek oyum 🖤
En iyisine vereceğim
Bye Bye fırıldak kemal🙂
Akpye verenlere hakkımı haram ediyorum
Kemal kılıçdaroğlu 🌸
Soytarı değil Cumhurbaşkanı seçelim
kemal kılıçdaroğlu olacak
Değişim şart artk
Kk ye gier bu sefer
Sen kime vermemizi isterdin yavrum
Sandığa gitmeyeceğim
Burası gerçeği yansıtmıyor
R. T. E
Şaka maka adam zeki (ya da kurnaz) ama götürüyor işi üzümü ye bağını sorma misali
Kullanmam büyük ihtimalle