Chp nin öndeyiz ve cumhurbaşkaı kemal demesi hakkında ne düşünüyorsunuz?

Yaa cidden şaka gibiydi biri çıkmış cumhurbaşkanı diyor öteki öndeyiz falan öyle olsalar neyse ama değillerdi

Chp nin öndeyiz ve cumhurbaşkaı kemal demesi hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla