Zirvesinde %51 alan Ak parti, en güçsüz döneminde neden %49 alıyor?

Arkadaşlar bence düşünülmeye değer bir soru bu...
Güncellemeler
+1 yıl
Nasıl %49 Alıyor?*
Zirvesinde %51 alan Ak parti, en güçsüz döneminde neden %49 alıyor?
Cevapla