Seçim büyük ihtimal 2. tura kaldı, ben şimdi oy kullanırken mührü kırsam ne oluyor bilen var mı ya da masayı?

Ama bayya saglam yapmislar bugunku kırılmadı.
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar muhuru kırmicam bilerek felan soru yanlış olmuşKırılırsa ne olur demek istedm
Seçim büyük ihtimal 2. tura kaldı, ben şimdi oy kullanırken mührü kırsam ne oluyor bilen var mı ya da masayı?
Cevapla