Deprem bölgelerindeki oy sonuçları hakkında ne düşünüyorsunuz?

Enkaz altında kalan ve yakınlarını kaybeden kişilere büyük haksızlık değil mi? Ağır silahlarla, havai fişeklerle konvoylarla kutlama yapıyorlar.
Deprem bölgelerindeki oy sonuçları hakkında ne düşünüyorsunuz?
Sonuçlar normal
Enkaz altındakilere Allah rahmet eylesin
Söylenecek söz bitti
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Deprem bölgelerindeki oy sonuçları hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla