Yahu deprem önlemi almayan kişiler yüzünden yakınlarını kaybetmiş kişilerin hala bunlara oy vermesi beni çıldırttı dün. Cidden boşuna dua edip ağladığımı düşünüyorum. Benim bu ülkem daha fazlasını hak ediyor. Artık ne olursa da üzülmem demek ki biz bunu istiyormuşuz.
Depremden sonra gec kalindi, 20 senelik iktidar hangi önlemi aldı deprem icin; hangi önlemi uyguladı?
Bir suru enkaz, yıkım... Ekonomik çöküntü, suçlarda artış, ülke mutluluk oranı... Tüm bunlara ragmen önde olan, kazanmaya yakın olan bir kişi. Sanırım tebrik etmekten ve b. kun içinde bogulmaktan baska caremiz yok.
Depremzedelere gram üzülmüyorum artık, başlarına ne geldiyse tamamen hakettiler daha da kötülerini hakediyorlar hala bu denetimsiz iktidarı destekledikleri için.
4
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Soma'da da aynı sonucu gördüğümüz için şaşırmıyorum artık. Bir ihtimal ölenlerin kanını yerde bırakmazlar heralde diye düşünmüştüm ancak çok da umutlanmamıştım.
Cellatlarına aşık oldukları için üzülüyorum sadece...
Deprem bölegesine hiç yardım yapmadım desem yeridir sadece KSnin xper puan yardımları ile yardım ettim ona bile pişman oldum iyi ki başka yardım yapmamışım
Cehaletin karşısında ölüm bile duramıyor. Her seferinde şaşırıyoruz ama alışalım. Bunlar böyle yani.
3
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Chplilerin insanlığını görüyorsunuz işte. Sırf kendilerine oy vermediler diye ölmeyi hak ettiklerini söylüyorlar. Oysa biz van depreminde erdoğana oy vermediler diye hiçbir şey söylemedik. Biz ne yaptıysak insanlık için yaptık oy için değil
1
3 Yorumla
Soran
+1 yıl
Ya millet kefensiz gömüldü 3 gün ölüme terk edildi çadırlar parayla satıldı içecek su bile bulamadılar imar affına izin verende bendim knk zaten çok ayrı bı sosyolojik vakasiniz cidden. İzmir'deki depremde hakettiler diyende babamdı zaten pardon
Gerçek sonuçları yansitmiyorlar inanmıyorum her şey ellerinde her türlü hileyi yaparlar secim yapilirken rteye evet basılmış oylara ne demeli
0
1 Yorumla
Soran
+1 yıl
Peki o kadar konvoylarla kutlama yapanlar? Sanmıyorum oylarin o kadar çalındığını yine bı ev vaadiyle oltaya gelmişler demek ki (kredili ev vaadi) . dd
Halka söveceğine, halkın bu durumda bile muhalefete neden güvenmediğini sorgula ve adaylığını dayatan diktatöre söv yavrum
0
1 Yorumla
Soran
+1 yıl
İlla muhalefete CHP'ye oy atsınlar demiyorum zafer partisinin neyi eksikti? sinan Ogan baya iyi secenekti o bile çok oy almadı barajı gecebilirdi en azından oganin barajı gecememesine çok üzüldüm